UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Misia lubią wszyscy. Białorusini, Ukraińcy, Polacy. Ten co nakręcił ten film Nobla powinien dostać. Stawianie na Port za 20-30 lat to jest stawianie na lampę naftową w momencie jak Edison żarówkę wymyślił. Pierniczycie aż żal czytać. Durnie czy cwaniaki??
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Czerwony(2008-12-16)
  • O miasto za 20 lat nie trzeba się martwić, Trzeba się martwić z takim wyprzedzeniem o bezpieczeństwo energetyczne kraju na przykład o inne ważne rzeczy. Całe te gadki to lipa. Pierniczenie bezczelnych cyników, mających w dupie miasto, dbających o swoja egzystencję i swoje biznesy, Panie jakoś tam. Równie dobrze można pierniczyć że na Orionie jest życie i Elbląg powinien wybudować kosmodrom i przygotować się na spotkanie z inna cywilizacją. Ile mozna by zarobić?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Czerwony(2008-12-16)
  • Łoginow, przestań w końcu robić ludziom wodę z mózgu !!! Pogadałem sobie dziś z ludźmi z Kijowa i przyjaciółmi z Brześcia. W słuchawce ponownie oprócz śmiechu słyszałem pukanie się w czoło. Tylko skończony kretyn ładowałby kontenery na barki w Elblągu po to, żeby je ponownie przeładowywać na normalny kontenerowiec w innym porcie. O innych mrzonkach nie wspomnę. Poza tym ciekawostka. .prywatna inicjatywa za prywatne pieniądze. .reklamowana na stronie portu Elbląg. .. i kilka Pańskich wypowiedzi : " Zwiększenie głębokości do 9 metrów jeszcze na etapie przygotowawczym nie spowoduje jakiegoś istotnego zwiększenia kosztów projektu. A jeśli nie zrobimy tego teraz, za 20 lat będą nas przeklinać, jacy byliśmy krótkowzroczni. Moim zdaniem, aby nie opóźniać całego przedsięwzięcia, na razie powinniśmy wykonać kanał i tor wodny zgodnie z planem (na 5 m), ale śluzę zrobić od razu głęboką na 9 m (nie jest to żaden dodatkowy koszt ani kłopot technologiczny). " Miałem rację pisząc, ze nie ma Pan pojęcia o czym mówi i pisze.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    rapaport_XXL(2008-12-16)
  • No tak a dyżurni agencji KGB znowu w akcji!; ) Całe szczęscie że te wasze wypociny czyta gastka ludzi!; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sPISkowiec;)(2008-12-16)
  • Szanowny XXL miło, że ktoś pisze prawdę o Porcie Elbląg. Do tej pory elblążanie głównie informowani na temat portu tylko i wyłącznie przez Kłamcę Lustracyjnego Profesora Krzysztofa Luksa lub Dyrektora Zarządu Portu Morskiego w Elblągu sp z o.o. Juliana Kołtońskiego firmy powołanej niezgodnie z ustawą o portach i przystaniach morskich. Mam nadzieję,że przy następnych wyborach elblążanie wybiorą władze, która będzie mówić prawdę i podejmą decyzję o odbudowie portu- Zatoka Elbląska. Portu do celów rekreacyjnych, turystycznych i transportowych tylko i wyłącznie do obsługi trasy Elbląg- Kaliningrad. Szanowny Pan Jakub Łaginow, czy Pan wie,że istnieją podstawy prawne do zażądania zwrotu pieniędzy, które Pan otrzymał w Zarządzie Portu. Opinia prawna na stronie www.rafzen.pl Z poważaniem Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2008-12-16)
  • Kuba jest osobiście winny samego zła. A tym bardziej, że przecież to obcy, co on w ogóle tu robi? Same nieszczęścia sprowadził na Elbląg. Gdyby nieudolnie wykonywał polecenia przełożonych, to ze współpracy z Ukrainą nic by nie wyszło, nikt by o tym nie słyszał, wszystko byłoby w porządku i nikt by się go nie czepiał. Tak jak nikt się nie czepia księgowej z portu, która bierze większe pieniądze i od lat nic nie robi poza parzeniem kawy. Co proponujecie? Chyba jak najszybciej Kuba powinien poinformować partnerów z Ukrainy i Białorusi, że Elblążanie nie są zainteresowani współpracą. W takim razie OK, potrzebne będzie nasze współdziałanie aby przekonać rząd do unieważnienia uchwały z dnia 13 listopada 2007 ustanawiającej program wieloletni budowy kanału Z-Z. Tylko rząd Tuska uparcie nie chce tej uchwały unieważnić, na pewno na złość Elblągowi. Co więcej, rząd złośliwie, na złość wam, malkontenci, zapisał w przyszłorocznym budżecie środki na dalsze prace przy budowie kanału (dokumentację). No i największe nieszczęście tego przeklętego Kuby - z jego inicjatywy Euroregion Bałtyk przyjął dwa ukraińskie obwody jako członków stowarzyszonych. Uff, dobrze że Portel o tym nie napisał, bo skoro media nie piszą, to sprawy nie ma. No dalej, jazda, rzucajcie propozycje - wychłostać Kubę, wtrącić do lochów. W końcu żeby takie nieszczęścia sprowadzić na Elbląg, takie nieszczęścia. ..
  • Szanowny Panie Łaginow, czy Pan powiedział swoim kolegom z Ukrainy i Białorusi, że tor wodny do Elbląga ma 2,4 metra głębokości, a statki mogą wpływać o zanurzeniu 2,o metra przy średnim stanie wody. Przy obniżeniu poziomu o 1,0 metr statki mogą wpływać o zanurzeniu 1,0 metra. Nie wolno wpływać do portu w okresie od 1 marca do 31 sierpnia- rezerwat. Do nowo wybudowanego nabrzeża ładunków nie można przywozić koleją bo nie ma torów. Przy nabrzeżu szerokość rzeki ma 65metrów, a więc statki, aby się obrócić nie mogą mieć więcej niż 50 metrów. Jeżeli Pan nie powiedział o tym swoim kolegom z Białorusi i Ukrainy to serdecznie Panu współczuję. Z poważaniem Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2008-12-17)
  • Panie Kulas, a czy słyszał Pan o programie wieloletnim na lata 2007-2013,przyjętym przez Radę Ministrów 13 listopada 2007? Słyszał Pan? No i jakie inwestycje rząd przewiduje wykonać w ramach tego programu? Pogłębienie toru wodnego od Skowronek do mostu UE do 5 m, czyż nie? A słyszał Pan o planowanej budowie obrotnicy dla statków i budowie bocznicy kolejowej? Jeśli pan nie słyszał, to niech pan spyta o to pana Kołtońskiego przy najbliższej okazji. Aha, jesteście obrażeni, więc nie może pan spytać, pieniaczu. W takim razie bardzo panu współczuję. PS. Na pewno teraz rozlegną się głosy, że to pogłębienie będzie kosztowne, bezsensowne itp. Te uwagi kierujcie do autorów wspomnianej uchwały, a także do pani minister Namiotko, która zdecydowała się tę uchwałę realizować ze wszystkimi konsekwencjami tej decyzji.
  • Żal mi was. No pewnie, że TERAZ jest za płytko, nie ma bocznicy, obrotnicy itp. Ale rząd zdecydował się te wszystkie inwestycje wykonać, zatwierdzając do tego celu program wieloletni na lata 2007-2013.To tak, jakby Kulas, Pukin i Gęsicki wołali z mentorskim natchnieniem: a czy Platini wie, że stadion w Warszawie nie spełnia norm, że stadion Lechii w Gdańsku się nie nadaje itp. TAK nie ma stadionu w Gdańsku, ale nie jest to powód do skomlenia, że EURO-2012 jest idiotycznym pomysłem. Analogia oczywista.
  • Szanowny Poprzedniku jest Pan w błędzie.Zadanie inwestycyjne Kanał żeglugowy przez Mierzeję Wiślaną nie obejmuje pogłębienia toru wodnego na podejściu do portu w Elblągu, jak również budowy linii kolejowej do nowo wybudowanego nabrzeża. W Zadaniu nie wspomina się o zmianie prawa polegającym na wyłączeiu portu z rezerwatu.Patrz www.rafzen.pl Z poważaniem Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2008-12-18)
  • Co rafzen.pl???? Jaki k...wa rafzen, weź się facet zastanów nad sobą i nad stroną której adres ludziom na siłę wpychasz!!!! To ma być źródło informacji?? Strona schizofrenika zrobiona w notatniku? Otwieram ten cały rafzen i co widzę - jakieś oskarżenia, migające jaskrawe napisy, bez ładu i składu. Tu: www.baltic-ukraine.com masz czarno na białym napisane jakie są plany portu i miasta i jakie działania zostaną podjęte zaraz po tym jak rząd zdecyduje ostatecznie o realizacji kanału. Więc nie kłam palancie, że te kwestie nie są uwzględniane. Trudno, żeby bocznicę i obrotnicę budować teraz, kiedy nie wiadomo, czy ten pożal się Boże rząd nie ugnie się pod naciskiem Rosji i nie uchyli obowiązującej uchwały o budowie kanału. Będzie 100% pewności, będą i inwestycje. Odkrywca afer się znalazł, myśli że jest taki wnikliwy i inteligentny i odkrył, tylko on wie, że przed uruchomieniem portu pełnomorskiego trzeba zbudować obrotnicę, pogłębić tor wodny, zbudować bocznicę, wzmocnić zaplecze intelektualne portu itp. Ten kłamca Kulas wciska ludziom brednie, że miasto nie wie o takich oczywistościach i nie planuje wykonania oczywistych niezbędnych inwestycji i działań. O co ci palancie właściwie chodzi?
  • Co za jad cieknie ze słów autora tych wypowiedzi! Panie chroń nas przed takimi wizjonerami dzięki, że nikt tej Bałtyckiej Ukrainy nie realizuje.
Reklama