UWAGA!

----
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • @asdd. Jak chcesz w demokratycznym kraju zmusić ludzi którzy do Braniewa śmigają Guliwerem żeby jechali 3 x dłużej, wielokrotnie droższą, koleją nadzalewową i podziwiali widoki ? Kolej była dobra za komuny jak przepełniony PKS nie zabierał pijanych a PKP zabierała i pozwalała na konsumpcję alkoholu i sikanie w przedziałach.
  • Prędzej czy później ta trasa będzie odbudowana. Ta trasa jest w fatalnym stanie technicznym i turlają się nią pociągi, ale mogłaby być atrakcją turystyczną. Otwarte wagoniki? Zlot drezyn? Zabytkowa lokomotywa? Łączony bilet ze statkami z Fromborka do Krynicy i vice versa? Ta linia bez Królewca, przemysłu w okolicach i upowszechnieniem aut nie ma znaczenia jak kiedyś na pewno. Ale tym bardziej powinna być zachowana jeśli w regionie nie ma niemal nic na co można postawić oprócz turystyki. Pewnie bywałeś za granicą i w małych miasteczkach spotkałeś linie kolejowe po których od czasu do czasu śmigały lokomotywy. Co do Guliwera no to właśnie dlatego się pojawił bo była potrzeba. Linia niszczała, prędkości malały, PKS rdzewiał i narzekał na brak pieniędzy do czasu jak pojawił się Irlandczyk z Polskim Busem, jakością przewozów jak w UK i niższą ceną. Da się. A do przewozu towaru też się nada. Kto wie, może we Fromborku pojawi się nowy Kopernik i zacznie budować nowe obserwatorium NASA?;)
  • .. .poza tym czy to, że ktoś urodził się w Braniewie lub pod Braniewem skazuje go na biedę do końca życia i rozbijanie się po okolicy ciasnymi i tanimi busikami? Myślę, że nie. I też po to są takie inwestycje. Żeby poruszyć nieco regionem. Sprawić żeby było bardziej atrakcyjne, zauważone. ..
Reklama