UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Panie Włodu warto pomyśleć nad 3 częścią artykółu materiał przeciez jest. .. .. I będzie szach, mat. .. ..
  • moze wystarczy pochylnie ze 3 szt dostawic. Wzor jest godny nasladowania.
  • Szanowny Panie Włodku Gęsicki i Panie Wowka dziękuję Panom za te wypowiedzi. W 1996 roku jako jedyny znalazłem niemieckie dokumentacje wielu inwestycji na Zalewie Wiślanym. Starałem się przekazać Państwu zawarte tam informacje i możliwości wykorzystania tego akwenu. Dla wielu to było niezrozumiałe, ale jest również określona grupa władzy tu w Elblągu, która posiada tę wiedzę i robi wszystko, aby podejmować tematy zastępcze a ludzi przedsiębiorczych bezwzględnie niszczyć. Za to im płacą Ale zbliża się ich kres. Więcej na stronie rafzen. pl Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2008-03-05)
  • brawo dlaP. Ławrynowicza, jest młody i pełen zapału, dać mu trzeba szansę, jesli innym nie bardzo się chce
  • Elbląg o prymat w dziedzinie rozwoju turystyki jako głównego obszaru swojej aktywności w zasadzie już przegrał z dwoma ośrodkami. Malbork [twarde dane statystyczne dotyczące ilości turystów, duża aktywność Muzeum Zamkowego, dobry produkt w postaci inscenizacji bitwy, infrastruktura, lepszy węzeł kolejowy, bliżej do autostrady A1] i Ostróda [lepsza lokalizacja jako Brama Jezior Mazurskich, większa dynamika inwestycji w turystyczną infrastrukturę, kilka ciekawych produktów do promowania od banalnego zjazdu harleyowców począwszy do festiwalu muzycznego]. Także mowy o aspiracjach lidera turystyki w tym regionie raczej nie może być czy z przekopem czy bez. To już więcej dobrego może Nam dać to pole golfowe w Pasłęku bo po "miejskie uciechy" golfiści mogą przyjechać właśnie do Nas - blisko nawet taxi opłaconym w euro :-)
  • Z powyższego artykułu i z jego pierwszej części można wysunąc nasępujący wniosek: nie róbmy nic, niech ten piękny akwen umrze śmiercią naturalną wraz z nadbrzeżnymi miejscowościami. Chyba nie tędy droga. Na zalewie Wiślanym pływam już ładnych kilka lat i chciałbym podzielic się swoimi uwagami. Zgadzam się, że warunki na Zalewie są dalekie od idealnych, i to zarówno jeśli chodzi o samą żegluge (chociaż jeśli chodzi o głębokość to pływam po Zalewie jachtem ze stałym balastem o zanużeniu 1.65m i nie mam z tym najmniejszego problemu, tym bardziej bez problemu poruszają się jednostki z "chowanym mieczem" i statki pasażerskie, które mają zanurzenie około 60 cm) jak i o szeroko pojętą turystykę, ale przekop mierzei to zaczątek zmian na lepsze. Jeśli po tym akwenie pływają praktycznie sami "miejscowi", których można policzyć doslownie na palcach, to za czyje pieniądze ma powstać baza turystyczna z prawdziwego zdarzenia, dla kogo mają powstać nowoczesne mariny? Trzeba ściągnąć tu turystów! Ale jak, skoro żeby przypłynąć tu z trójmiasta trzeba poświęcić na to kilkanaście godzin i niewiadomo czy rosyjskiemu celnikowi nie zechce sie zawrócić jachtu bo takie akurat ma widzimisie. Przekop skróci czas dotarcia do nas z Gdańska do kilku godzin i jeśli będzie to możliwe to dlaczego trójmiejscy żeglarze nie mają tu przypływać, skoro napewno znudziło im się pływanie po pustym morzu i zawijanie cały czas do tych samych portów? cdn.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    jas_zeglarz(2008-03-05)
  • c. d Co roku pływam też po Mazurach i widzę, że tam jakoś potrafili przygotować się na turystów i żeglarzy, nawet na Śniardwach ze swoimi płyciznami i kamienistym dnem, o które można poważnie uszkodzić jacht nie brakuje miejsc i atrakcji turystycznych. Jeśli przekop mierzei dojdzie do skutku i przybędzie miejsc, gdzie można spokojnie zacumować, wykąpać się czy zjeśc, to nigdy już na Mazury nie popłynę. Po co skoro mamy piekny i wymagający akwen z warunkami żeglugi zbliżonymi do warunków morskich, kilka godzin żeglugi do Trójmiasta, oraz piękne pobliskie tereny i widoki. Żeby Zalew Wiślany mógł odnieść turystyczny sukces, trzeba skoordynowac prace nad przekopem z budową profesjonalnej bazy turystycznej i promocją regionu. Krokiem w dobrą stronę jest napewno projekt budowy nowoczesnego portu jachtowego w Krynicy Morskiej, oby inne nadbrzeżne miejscowości poszły za jej przykładem, a napewno jachtów i turystów będzie coraz wiecej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    jas_zeglarz(2008-03-05)
  • Przy tobie leper i nokodem dyzma mógłby uczyć się populizmu. .. .) wybierz się lepiej w rejs do okoła swiata. .. .no tak ale najpierw trzeba mieć pojęcie o pływaniu. .. praktyczne a nie wyśnione.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    St.pełnomorski(2008-03-05)
  • Szanowni przeciwnicy przekopu, bierzcie łopaty i zasypcie cieśnine Piławską. .. wtedy dopiero Zalew Wislany stanie sie piękną krainą. .. .. Jak wszyscy by tak podchodzili jak wy do tematu to na swiecie nie bylo by zadnych kanałów i przekopow. .. .. najlepiej postraszyc jak to źle bedzie i jakie kataklizmy nas czekaja po przekopie. .. ..
  • Apis Nędzny podrzegaczu ! Sukces Elblaga zależy od nas i współpracy z obwodem Kalingradzkim oraz całą Rosją ! Czy się to komuś podoba czy nie to najpotężniejsze i najbarzdiej wpływowe mocarstwo ze wszystkimi mineralami. Olbrzymi rynek zbytu na nasze produkty!!! Nie wymyślajmy problemów broblemy trzeba rozwiązywać a nie je kreować. Przypomnę że już Napoleon i Hitler zęby sobie powybijali i zmienili koleje losu milionów ludzi!!! Przestańcie pieprzyć o blokadach bo ich nie ma. Tak samo jak nie ma nikogo kto barkami chciałby z Elbląga wywieść towar jak i przywieść. To jest problem nasz miłościwie nam panujący i jego świta nie sciągneli żadnego inwestora !!! Zajmują się bzdurami typu glosowanie nad kupnem statku. To jest BROBLEM!
  • Tak w niektórych miejscach tor wodny ma 1.6 metra wody to kto o zdrowych zmyslach zarezykuje i tu będzie chciał wplynąć kto ubezpieczy taki towar na okres transportu. No madrale kto ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Łolanoga(2008-03-05)
  • jednego nie moge zrozumiec. jak mozna samego siebie nie lubic i byc przeciw? dla mnie to wyglada na aberracje psychiczna, badz robote z zewnatrz. zrobmy referendum i przekonajmy sie ilu jest za, a ilu przeciw. o wynik jestem dziwnie spokojny.
Reklama