UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Co za debilne pomysły. Ja na miejscu nowego prezydenta zastanowił bym się nad rozwojem miasta, które żyje tylko z dotacji i kilku przedsiębiorców sprzedających swoje produkty na obce rynki. Miasto jako zdrowy organ musi zarabiać, wypracowywać zysk, który będzie inwestować w rozwój i ewentualnie umiejętną promocję tego co jest. Odnośnie komunikacji to trzeba zacząć koncentrować się na ciągu ulic Rycerska-Pocztowa-Robotnicza. Tam są firmy, tam jest praca, tam jest serce miasta, a drogi i ich układ jest z lat 80-tych. Następnie należy połączyć ulicę Łęczycką z Królewiecką bo Bema-Łęczycka jest najbardziej zakorkowaną ulicą w mieście, a probemy wiaduktów, rond, tranwaji, korków w centrum miasta sam się rozwiąże. Wszędzie na skrzyżowaniach powinny być na lewo, prawo i prosto niezależne pasy. .. .. Te tranwaje miasta nie rozwiną. Panie Nowaczyk zacznie Pan startegicznie myśleć bo powielanie pomysłów Słoniny spowoduje, że będziemy mieli więcej bubli, które sami będziemy musieli utrzymywać z kase podatników, a ludzie wykształceni zarabiać będą pieniądze dla innych miast, mądrzej zarządzanych!!!!!
  • wystarczy trochę poszukać a nie farmazony pisać www.umelblag.pl
  • Nie tylko wygoda PASAŻERÓW! Nie zapominajmy o MIESZKAŃCACH! Pasażer przejedzie i zapomni, kilka minut szybciej czy później to mało istotna rzecz w porównaniu z NIEUSTAJĄCYM hałasem na jaki narażeni są mieszkańcy małych wąskich uliczek, po których sunie tramwaj. Dlatego ważną sprawą jest likwidacja torów wzdłuż najwęższych uliczek, gdzie każdy przejazd jest NA PRAWDĘ uciążliwy. Mam na myśli głównie ulicę Królewiecką w dolnym odcinku przy Zamechu oraz 3 Maja, która została zupełnie zapomniana a w budynkach przylegających właściwie BEZPOŚREDNIO do torów przejazd tramwaju jest jak małe trzęsienie ziemi. Jakiś czas temu była mowa o zlikwidowaniu tego odcinka - czy ktoś się orientuje jakie plany są obecnie aktualne wobec 3 Maja?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    elb-ak(2010-12-08)
  • Tramwaj puścić od ILO i przepustem podziemnym pod 12 lutego. Nie widzę sensu istnienia linii na 1 maja. linia na 1000lecia póki co chyba nie ma uzasadnienia korzystniej byłoby puścić coś za kanał skoro się już 2 mosty remontuje. ; D
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    bez szans(2010-12-08)
  • Jeźeli nadal nikt w urzedzie tego nie czyta, to szkoda czasu na te pisania
  • tramwaj na ulicy 12-lutego i niema innej alternatywy. tylko tak można najszybciej skomunikować północne i południowe dzielnice miasta. komunikacje tramwajowa w miescie trzeba rozwijac. nowe władze miasta muszą się wziąć za porzadek komunikacyjny w mieście, wyeliminować dzikie parkowanie-odkąd postawiono parkometry przy sądzie to chodniki na 1-maja zastawione są autam. stare miasto to juz wielka porazka ekipy słoniny, całkowity nieład parkujących auta gdzie sie da i jak się da. za ten stan żeczy odpowiada straż miejska i nowa władza powinna w nią tknąć nowego"ducha"-pewnie i kadrowo też!moi znajomi jeżdżą w gdańsku środkami komunikacji miejskiej bo nie mieli by gdzie zaparkować aut, niektórzy takie msc. wykupili. a u nas. .. .. auta bezkarnie stoją na zakazach, policja nie reaguje tylko jeżdż i robią kilometry. .. .. aż chciało by sie odebrac im paliwo bo to bezsens tylko zanieczyszczać powietrze.
  • Najbardziej kochamy drogie mało potrzebne inwestycje. Z ułożenia torów w ciągu 12 Lutego najbardziej zadowolony będzie wykonawca budujący torowisko. Stracimy przydatne mieszkancom miejsca parkingowe. O szybkości przejazdu tramwaju będzie decydować mega korek na skrzyżowaniu obok merino. A będzie on dużo większy jak na przejściach dla pieszych pojawi się dużo osób idących do nowej galerii handlowej Porto. Nie pomoże żadne rondo. Tramwaje będą musiały pieszych przepuszczać. Komunikację w mieście można usprawnić poprzez budowę kilku nawrotek w ciągu 12 Lutego - płk Dąbka. Wystarczy mały pas zieleni aby przed skrzyżowaniem zrobić nawrotkę. Warto sprawdzić zielone strzałki do prawoskrętów. Niektóre zapalają się na okres krótszy niż sekunda.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    arek234(2010-12-08)
  • Też mam inny pomysł na tramwaj. Zróbmy go pod ziemią, będziemy mieli metro jak prawdziwa metropolia. Niestety za póżno zgłaszam pomysł -kampania się skończyła, p. Nowaczyk nie zdąył już tego obiecać. Od wyborów minęło dni kilka aquaparku też nie ma. .. .. ; ); 0; 0
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    69robi(2010-12-08)
  • Ludzie, żałosne, macie około20 paru minut maksymalnie środkiem komunikacji miejskiej, żeby dostać się z jednego miejsca w miejsca np tej Zawady, do drugiego na drugim końcu miasta, np właśnie dworca. Bez obrazy. .. ale niektórym się w głowach poprzewracało, jedzie się krótko, a wy chcecie jeszcze krócej? Warszawiacy, czy choćby Gdańszczanie uderzyliby się w głowę gdyby wiedzieli jak mało czasu zajmuje tutaj dojazd przez całe miasto i to, że ciągle narzekacie. Po co komu wielkomiejski charakter miasta, skoro Elbląg nie jest i nie będzie wielkim miastem, a myślenie, że jest bądź może być jest iście prowincjonalne i śmieszne. Pozdrawiam.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Załamujecie mnie Elblążanie...(2010-12-08)
  • W ogóle trzeba zaorać tramwaje i wszędzie w ich miejsce zrobić dodatkowe pasy ruchu. W zasadzie chodniki i ścieżki rowerowe też można zwinąć, piesi to przecież margines. Proponuję też wyburzyć połowę domów (i tak są brzydkie) żeby zrobić parkingi. Wtedy posiadacze samochodzików będą przeszczęśliwi, a nasze miasto piękne i nowoczesne.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    wiadomo(2010-12-08)
  • Tramwaje sa jak faszyzm. Drogie, hałaśliwe, niebezpieczne, terroryzuja ruch uliczny, i mają niestety swoich zwolenników.
  • Dlatego właśnie zamiany tras tramwajowych w Elblągu powinno się przeprowadzać MAJĄC NA UWADZE GŁÓWNIE LUDZI MIESZKAJĄCYCH W BUDYNKACH BEZPOŚREDNIO PRZYLEGAJĄCYCH DO TRAS TRAMWAJOWYCH. Na 3 Maja tramwaj przejeżdża niecałe 5 metrów od okien, do tego po starych trzęsących się podkładach!!! Większość ludzi chyba nie zdaje sobie sprawy jaki tumult powstaje wtedy w mieszkaniach! TO POWINIEN BYĆ PRIORYTET a nie zmiana trasy tylko po to, żeby z jednego końca miasta dojechać na drugi 3 minuty szybciej - to jest ŚMIECHU WARTE i dobrze ktoś napisał, że w większych miastach ludzie na ten pomysł pukaliby się w czoło. Ktoś, kto używa tego argumentu chyba nigdy w życiu nie mieszkał czy nawet nie odwiedzał większych miast - tam na prawdę są korki i tam na prawdę bardzo długo jedzie się przez miasto. .. a różnica 20 czy 15 minut. .. śmiech na sali :P Dlatego podoba mi się każda koncepcja, która przeniesie torowiska na główne i szerokie ulice, gdzie tory idą w większej odległości od domów mieszkalnych i uwolni od hałasu mieszkańców wąskich ulic takich jak 3 Maja czy koniec Królewieckiej. Jeśli doszłoby do zmiany i inwestycji w torowiska, które w ogóle pomijałyby ten argument, to będzie to po prostu skok na kaskę i 'modernizacja' dla samej 'modernizacji' - zysk dla wykonawcy kosztem olbrzymiej kasy podatnika.
Reklama