UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Wowka Brawo Panie Włodku ! Warto dodać, że nie ma żadnych opracowań ekonomicznych uzasadniające przekopanie Mierzei! Chęć przekopania to tylko i wyłącznie życzenia kilku złotoustych kaznodziei i wyłącznie decyzja polityczna! Warto zwrócić również uwagę na to, kto podpisuje się pod tymi badaniami i ile one kosztują. Może ktoś mi wyjaśni jak to jest z panem Jakubem i strona Bałtyckiej Ukrainy ? Kto za to płaci i komu na tym zależy? Gdzie są ci co twierdzili, że maja kontakty i wiedzą, że około 5000 jachtów chce wpłynąć na Zalew. Pytam się niby poco ? Przy okazji Panie Słonina co jest z Zakładami Mięsnymi?
  • Droga /w tym wodna/ jest warunkiem rozwoju Elbląga Obrona naszych granic jest świętym obowiązkiem /12 km granicy morskiej bez ochrony Marynarki Wojennej/
  • Szanowny Panie Włodku, gratuluję odwagi. Po tym artykule może Pan spodziewać się różnych kontroli, kajdanek na rękach, mówię to na podstawie swoich przeżyć. Jednak prawdziwy mężczyzna ma o tym wiedzieć, a swoje robić. Z poważaniem Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2008-11-10)
  • Szanowny Panie Włodku proszę zapoznać się z Rysunkiem 1 Cztery warianty lokalizacji kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną [C9], autorzy tej mapki nawet nie wiedzą jak prowadzi tor wodny do portu w Elblągu. Dla niewtajemniczonych pokazuję mapę na stronie www.rafzen.pl Z poważaniem Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2008-11-10)
  • moim zdaniem gdyby mozna było sie kąpać w Zalewie Wiślanym też byłoby tyle turystów ile na jeziorach. .. .:)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    grankio(2008-11-10)
  • jak słyszę prymitywne wypowiedzi niejakiego wowki, aborygena zamiejscowego i kulasa to scyzoryk w kieszeni się otwiera. Przeciwnicy przekopu powinni być zesłani, jeszcze dziś, na Sybir. Albo lepiej - dajcie im łopatę i niech kopią.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zalewowy żeglarz(2008-11-10)
  • No tak. .. zapewne kanał nie zwiększy turystyki żaden jacht tu nad to co jest nie przypłynie a tak w ogóle to taki kanał jest ponad siły takiego kraju jak Polska i w ogóle nie ma sensu. .. a po co a na co, to nic nie da, nic nie zmieniać nic nie budować bo to i dzieci głodne i drogi słabe, są inne wydatki (i zawsze będą) po co zajmować się rozwojem regionu? Wszystko jest niepotrzebne i bez sensu, siądźmy i marudźmy, że w Elblągu i regionie takie bezrobocie i że Elbląg jest pokrzywdzony administracyjnie. Nasza niemożność i brak chęci działania jest przerażająca!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    szimurina(2008-11-10)
  • Jestem ciekaw co powoduje taką zaciekłość przeciwników przekopu!? Co ci ludzie stracą na tym przekopie? Czemu nie protestowali przeciw odbudowie "berlinki" w koncu to droga do nikąd!? Czemu nie protestują przeciw miliardowym dotacjom państwa do KRUS, kopalń, PKP, stoczni itp?! Co ich boli!? Komu ten przekop zaszkodzi?!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    ciekawski(2008-11-11)
  • Polska to taki dziwny kraj że nic się nie opłaca. A jak już coś robią to kosztuje to drożej i jest gorzej niż. .. w sumie gdziekolwiek; jeśli ma przynosić zysk to nigdy nie dobija magicznych wyliczeń "specjalistów". Polsce brakuje władzy która potrafi podjąć słuszne decyzje, ludzi którzy nie muszą się w razie niepowodzenia zasłaniać stertami drogiego papieru "bo tu napisali mi że się opłaca i damy rade". Spora część z armii urzędników jest niekompetentna a więc i zbędna, miliardy z naszych pieniędzy są marnowane przez nich i na nich. .. .I w ogóle idźmy wszyscy narzekać dalej. I tak nie mamy wyboru. Zrobią to za nas ci którym płacimy haracz.
  • Co dzisiaj stoi na przeszkodzie, aby te "rzesze jachtów" przypłynęły na zalew ? Przecież nie brak połączenia, bo ono jest. Jaka więc gwarancja, że przypłynie ich więcej ? No i skąd się wezmą ? Holendrzy nie przypłyną, bo mają swoje akweny "zalewowo morskie". Niemcy - może kilku, obejrzeć swoje dawne włości, Litwini mają swój Zalew Kuroński, Po stronie rosyjskiej jakoś tez nie widać tłoku w marinach, Szwedzi mają swoje szkiery i nie będą się pchali na Zalew, bo i po co. Wniosek - wątek żeglarski możemy sobie odpuścić, bo to mrzonki. Wątek ekonomiczny to wróżenie z fusów i tak jak napisał Włodek Gęsicki - podstawianie wzorów dobrych, bo krótkich. Kopanie Mierzei, to zaczynanie od "d" strony. To tak, jakby wybudować autostradę kończącą się w dzikim i brudnym lesie do którego wszyscy wcześniej wyrzucali śmieci. Najpierw trzeba uporządkować sprawy Zalewu a na samym końcu, kiedy będzie spełnionych szereg warunków, które mogą dać szanse na faktyczną zasadność ekonomiczną projektu - kopać Mierzeję.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Rapaport_XXL(2008-11-11)
  • Czyli nie obejdzie się bez opracowania Lokalnego Planu Rozwoju w którym jasno i przejrzyście wskazane będą cele oraz sposoby ich realizacji. Czas na zmiany.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    seniorek(2008-11-11)
  • A ja czytałem świetny artykuł z którego wynika, ze przekop to zbawienie dla całego warmińsko - mazurskiego. Nie macie racji. Prawica wie co robi. Bo to chyba Panowie KK obiecali a PO popiera?? Link www.gazetaelblag.pl
Reklama