UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Panie Wowk, pyta pan "o co chodzi ze stroną Bałtycka Ukraina" - proszę więc wejść na tę stronę i sobie poczytać, a w przypadku pytań, na dole strony, jest napisana wyraźna prośba o "zadawanie pytań, zgłaszanie uwag lub propozycji" - na podany tam adres mailowy.
  • Wowka Ja uważam, że najważniejszą rzeczą jest czystość wody!!! Jasne i klarowne zasady pomocy władzy dla tego regionu. Przyjaźni urzędnicy i jak najmniej polityków! Po prostu kaznodziejom i złotoustym krasomówcom mówimy dziękuje!! Akwen zalewu, wysoczyzna Elbląska, szlak bursztynowy, osada” Truso” tylko w Janowie, kolej nadzalewowa, Frombork, Tolkmicko, Suchacz, … … . piękne czyste plaże, wypożyczalnie sprzętu, pola biwakowe… . .Wcześniej jednak drogi dojazdowe, oczyszczalnie ścieków … … Pomysłodawcom stawiania kolejek linowych polecamy zmienić lekarza!
  • WojŁawrynowicz eee. .. .Wowka teraz używasz zupełnie innych argumentów. I co do tych jestem skłony niestety przyznać ci racje „ Związek Gmin Nadzalewowych to lipa!” podobnie jak „ Związek Gmin Kanału Ostródzko-Elblaskiego … ” (nawet w nazwie jest błąd !!! prawidłowo jest --> „ … Kanału Elbląskiego. .. ” ) Największym zagrożeniem dla rozwoju regionu jest słabość i małość klasy politycznej. Nie potrafiących myśleć globalnie i przyszłościowo o całym regionie jako zagłębiu turystycznym. Same w sobie kosztowne inwestycje, jak przekop mierzei, mariny, kolej nadzalewowa, Truso, zagospodarowanie Kanału Elbląskiego, infrastruktura drogowa, oczyszczalnie, imprezy kulturalne, promocja itd. nie generują zysków, a kosztują. Ale dają produkt turystyczny klasy światowej „ Region Elbląskie” , a co za tym idzie tysiące dobrze płatnych miejsc pracy. Turystyka jako branża tworzy bardzo dużo miejsc pracy(różne badania podają ze jedno miejsce pracy w turystyce procentuje 4 do 6 w branżach wspierających turystykę). PO PIERWSZE TURYSTYKA SAMORZĄDOWCU!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-11-12)
  • Każdy turysta ma inne wymaganie to nie tylko plaże sprawiają ze ktoś przyjedzie lub nie, kolejka linowa nad wysoczyzną to tez nie jest zły pomysł tak jak na przykład duże kasyno w Elblągu lub okolicy, lecz taki inwestycje równie dobrze może zrobić prywatna firma ważne jak będzie później w całości odbierany taki region, jak dana inwestycja będzie promowana, Wowka chce oczyszczalni i czystych plaż Okey! w porządku zgadzam sie, tez chce ale nie chce zwiedzać oczyszczalni i tylko leżeć na plaży, chce podziwiać widoki wysoczyzny dostępne tylko dla pilotów, chcę mieć budkę z lodami w tolkmicku obok kasyna i wypożyczalni sprzętu wodnego, powiesz utopia, amerykańska tandeta tez przyznam tobie racje lecz ta tandeta daje prace. LAS VEGAS na pustyni tez był utopią i ile osób jeździło obok tą droga przez pustynie ze ktoś wybudował tam miasto. Aby czerpać z czegoś korzyści to najpierw trzeba mieć wizje, odwagę aby o tym mówić, zdobyć środki i do roboty. Kiedyś ktoś mądry powiedział ze można sprzedać kupe lecz trzeba ją odpowiednio opakować i wypromować. I tak samo może być z przekopem, kolejką i co tylko sobie wymyślimy. .. wszystko od nas zależy. bardziej wieżę w to ze przekop zapewni mi pracę jak centrum nowych technologii na modrzewinie ale jakoś tego tematu nikt nie porusza.
  • WojŁawrynowicz Wowka niech będzie zły przykład (celowo przerysowany) z „ 7 ” (fakt powinna być dwu pasmowa), ale idąc twoim tokiem myślenia, nie należy remontować sieci dróg w województwie warmińsko - mazurskim z funduszy publicznych, bo są za rzadko uczęszczane. No i oczywiście nie należy ratować „ twojego” ukochanego wiatraka, bo koszt ogromny, a zysk żałośnie mały? Niech go remontuje obecny właściciel za swoje prywatne pieniądze!!! A moim zdaniem powinien być ratowany z publicznych pieniędzy jako jedna z atrakcji Kanału Elbląskiego, a co za tym idzie zwiększająca zyski branży turystycznej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-11-12)
  • Autorzy projektu "Bałtyk - Ukraina" proszę podać trasę, rodzaj i ilość ładunku oraz cenę (fracht) jaką gotowi jesteście zapłacić za wykonaną usługę przewozową mającą swój początek w Elblągu. Jak dotychczas to Wasze argumenty opierają się na pobożnych życzeniach.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    seniorek(2008-11-12)
  • Panowie : Wowka, Seniorek i Aborygen Miejscowy proszę Was o przedstawienie przynajmniej po jednym swoim osiągnięciu na rzecz naszego miasta w wyniku, którego nam mieszkańcom Elblaga żyje się lepiej a miasto się rozwija.
  • Był sobie kiedyś stary, pobożny Żyd, który codziennie modlił się i prosił Boga o główną wygraną w totka. sytuacja powtarzała się przez kilkanaście lat, aż w końcu Żyd z wyrzutem spytał Boga: jestem taki pobożny i biedny, czemu nie wysłuchasz mych starań? Na to z niebios odezwał się głos: "daj mi szansę - idź do kolektury i wypełnij kupon". Tę starą anegdotę dedykuję wszelkiej maści wowkom, Kulasom i Pukinom, którzy użalają się na rzekomy brak informacji o "Wymiarze Północnym Programu Integracji Europejskiej Ukrainy" (czyli o "Bałtyckiej Ukrainie"), a do tej pory nie skontaktowali się z koordynatorami tego programu drogą mailową, na adres podany na stronie internetowej programu. Czy ludzi, którzy nie potrafią nawet napisać głupiego maila, można traktować jako poważnych partnerów debaty publicznej?
  • Wowka Do Huvera i wojŁawrynowicza: proszę Panowie napiszcie tak jak chłop krowie na rowie jak wy to widzićie? Kto da pieniązki, ile będzie kosztował przekop oraz w kolejności co najpierw co potem. najważniejsze kto będzie ponosił koszta utrzymania toru i całej infrastruktóry. Ile będzie kosztowało przepłynięcie i czego z czym i dokąd? przekonajcie mnie prosze.
  • Ależ bardzo proszę ŁASKAWCO : paredziesiąt lat walki o: - trasy rowerowe ( kompletna dokumentacja propozycji rozwiązań i inwentaryazacji dotycząca Elbląga i jego okolic - nawet do 40 km), - Kolej Nadzalewową (Marszałek, Starosta, Miasto Elbląg etc. .. ), - Kanał Elbląski i jego okolice, - Zalew Wiślany i jego porty (w podtekście MARINY), - Mierzeja Wiślana - trasy rowerowe w powiązaniu z przejściem granicznym PIASKI, - Komunikacja wodna - Kanał Elbląski - Żuławy - Zalew Wiślany, - parokrotna współpraca z twórcami koncepcji Przekopu Mierzei Wiślanej, etc, etc, etc. .. .. A wszystko to pod "ścianą płaczu" samorządów różnego szczebla, które są odporne na pomysły, wiedzę, percepcję, współpracę, a przede wszystkim działanie (nie mylić z wyborami - tu ożywają). Ot, co Łaskawco.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AborygenMiejscowy(2008-11-12)
  • Do WojŁawrynowicza. Sopot nie buduje wyspy na morzu. Sopot jedynie snuje takie plany, aby inwestorzy prywatni mogli ją wybudować za swoje pieniądze. Na Zalewie władze jedynie zakazują prywatnym budować czegokolwiek. Wojewoda z Urzędem Morskim zakazują budować nawet kibelków. A z wspomnianej mariny w Krynicy ściągają characz. Nic poza utrudnianiem nie robiąc. A przydało by się pogłębić marinę i podejście, tak, żeby mógł wpłynąć choćby zabytkowy Szafir nie tylko przy wysokim stanie wody i stając w jednym miejscu na koniuszku kei. Nawet przy łagodnym zefirku, jachty są tam rozbijane przez niczym nie osłonięte falowanie. No a główny problem Zalewu, to brak możliwości wejścia do wody przy upałach. Na powierzczni z kolei czuć smród i nie ma możliwości ochrony przed miliardami różnych owadów.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sceptyk(2008-11-12)
  • DOBRA CHŁOPAKI JA WAS POGODZĘ BO MAM POMYSŁA!!!; ) Umówmy się ten przekop nie bedzie wybudowany za pieniądze wowki, aborygena i pozostałych przeciwników tej idei!; ) Sponsorami tego przekopu bedę ja, wojławrynowicz i inni jego zwolennicy. .w końcu my też płacimy podatki!; ) Pasuje!; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    dyletant(2008-11-12)
Reklama