UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Do rapaporta: chcemy wozić: białoruskie traktory, nawozy potasowe, drewno, meble, białoruskie zboże i produkty spożywcze, autobusy MAZ, a także towary produkowane przez inwestorów rozlokowanych w Warmińsko-Mazurskiej SSE, Grodzieńskiej i Brzeskiej strefach ekonomicznych, strefie Interport-Kowel oraz planowanej strefie ekonomicznej w Rawie-Ruskiej. Towary te będą wożone w kontenerach, koleją, po zmodernizowaniu linii kolejowych na Warmii i Mazurach, Podlasiu i Lubelszczyźnie (to element projektu Bałtycka Ukraina). Ilość: szacuje się, że ok. 2020 roku ponad 3 mln ton. Dokładnej ilości wyliczyć się nie da, nie da się to przewidzieć również menedżerom w Gdańsku i Gdyni. Port w Elblągu będzie współpracował z Gdynią przy projekcie SONORA dla udrożnienia linii kolejowych, o których napisałem wcześniej, a także z Euroregionem "Bałtyk" i urzędami marszałkowskimi. Wystarczy? Panie rapaport, dlaczego nie zapyta mnie o to jak cywilizowany człowiek, drogą mailową. Uzyskałby Pan wszystkie informacji, które są Panu potrzebne, zamiast ujadać. Dodam jeszcze, że przedsięwzięcie, o którym mowa, jest realizowane z myślą o perspektywie i wyzwaniach dłogookresowych - na 30 lat do przodu. W przypadku dalszych pytań zapraszam do kontaktowania się za pośrednictwem serwisu www. baltic-ukraine. com/pl - do tego on służy. Pozdrawiam sceptyków i życzę udanej kampanii wyborczej
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jakub Łoginow(2008-11-15)
  • Losie słodki, jak ta Ukraina przetrwala te wszystkie lata bez transportu via Baltyk? Ze tez nie dostala zapasci ekonomicznej. Teraz to dopiero rozkwitnie. Wszystkie te autobusy, traktory i inne badziwie jak tylko bedzie moglo poplynac z Elblaga przekopem do Gdyni - nastapi oczekiwany cud gospodarczy. Tylko jaki?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    KissMyPrzekop(2008-11-15)
  • Czy to możliwe, że dyżurni przeciwnicy przekopu sa agentami KGB?; ) Bo ja nie wierzę, żeby elblażanie byli aż tak głupi żeby być przeciw rozwojowi własnego miasta!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zPISkowiec(2008-11-15)
  • PiSior, tobie jak kazdemu PiSiorowi wszystko kojarzy sie z KGB i teoria spiskowa dziejow? Pomysl PiSuarze o pseudorozwoju jaki twoja partyja jedynie sluszna dala Polsce i zamknij sie na zawsze. A przeciwnicy przekopu nie sa rownowazni z przeciwnikami rozwoju miasta. Chodzi cepie tylko o skutecznosc inwestycj? Kapewu? Po co, prosty czlowieczku, wydawac grube miliony na cos co nigdy nie spelni planowanych (czyt. wyimaginowanych) funkcji? Inwestycja ma sie do rzeczywistosci jak elektrownia jadrowa w Zarnowcu. Wydamy kase na przekop i bedziemy patrzec jak piekne sie zamula i marnieje na przestrzeni kolejnych lat rozwoju. Dotarlo??!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    krejzi(2008-11-15)
  • Panie Łaginow, odpowiedz Pan na bardzo proste pytanie i skończmy tę jałową dyskusję, kopać czy nie kopać: kto jest lub ma być płatnikiem tej inwestycji? Już ktoś o to pytał, ale nikt nie raczy odpowiedzieć.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    bezrobotny(2008-11-15)
  • krejzi ty chamski pomiocie elblaskiej zaściankowości i krótkowzroczności!!! Ty i tobie podobni jesteście kompletnie porąbani!!! Jak można być przeciwko budowie kolejnej drogi do własnego miasta!? Może ktoś z was jeszcze stwierdzi że ten przekop zaszkodzi Elblągowi?! Martwicie sie pieniędzmi? To niech dotrze do waszej świadomości, że to nie sa pieniadze z budżetu miasta i że nie dostaniemy tych pieniedzy na inne inwestycje!!! Jeszcze rozumiem, gdybyście byli chociaż pseudoekologami i byli przeciw przekopowi z powodu biednych kwiatków i robaczków! Zrozumcie jak państwo nie wyda tych pieniedzy na przekop, pójda one do innych czesci kraju gdzie żyją mądrzejsi ludzie którzy wiedzą że inwestycje w infrastrukturę to inwestycje w lepsza przyszłość!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zPISkowiec(2008-11-15)
  • Szanowny Panie zPiSkowiec,Szanowny Pan Jakub Łoginow, kopać, ale prace rozpocząć od nowo wybudowanego nabrzeża i to na 4 metry głębokości. Mam nadzieję,że do wiosny pogłębiony będzie tor wodny do Stawy Elbląg.O ile trzeba pogłębić jest na stronie www.rafzen.pl Z poważaniem Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2008-11-16)
  • do krejzi. nazwa adekwatna do tego co wypisujesz. jestes bardziej zamulony niz ten przekop, prawdziwa v kolumna.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    jimi ziomal(2008-11-16)
  • Panie Kulas. Po co kopać tor wodny prowadzący donikąd - mamy już w mieście pomnik głupoty ratuszowych zwany portem morskim.
  • PiSior, swoimi pseudowywodami powitwierdziles tylko ze przekop jest g. .. wart. Wazne zeby wydac kase, nie wazna efektywnosc, co potwierdza studium wykonalnosci i ty sam. Wole zeby panstwo wydalo kase efektywnie a nie byle jak i na byle co. "Jeszcze jedna droga do Elblaga"? Dla ogo sie pytam pisiorze, dla kogo?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    krejzi(2008-11-16)
  • Proponuję najpierw wybudować kosmodrom. Ta droga do miasta, może nie od razu będzie w pełni wykorzystywana, ale na pewno w przyszłości się przyda. Nie ograniczajmy rozwoju.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sceptyk(2008-11-22)
Reklama