UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @kahatella - Populizm i socjopatia właściwie zlikwidował podatek Belki tylko zapomniał, że to robi się ustawą, której im Tusk nie napisał, więc to jego WinA !
  • "Na osiągnięcie przez ZPME zysku brutto za lata 2020-2022 (I półrocze) wpłynęły przede wszystkim, wyższe niż w pozostałych latach objętych kontrolą, inne przychody operacyjne w łącznej kwocie wynoszącej za ten okres 707,8 tys. zł, w tym: 203 tys. zł w 2020 r. , 300,7 tys. zł w 2021 r. i 204,1 tys. zł w I półroczu 2022 r. Były to głównie przychody z tytułu otrzymanego dofinansowania do realizacji projektu SBTL (w latach 2020 - półrocze 2022 r. ogółem 434,5 tys. zł, w tym 145 tys. zł w 2020 r. , 170,5 tys. zł w 2021 r. i 119 tys. zł w I półroczu 2022 r. ) oraz przychody z tytułu umorzenia, na wniosek Spółki, podatku od nieruchomości wraz z odsetkami (w ww. okresie łącznie 214,5 tys. zł, w tym 129,6 tys. zł w 2021 r. i 84,9 tys. zł w I półroczu 2022 r. ). " Rentowność parkingu, raport NIK.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    2
    GłębokaMyśl(2025-02-17)
  • Raport NIK: "W okresie objętym kontrolą Zarząd Portu Morskiego Elbląg uzyskał następujące wyniki finansowe: za 2016 r. , 2017 r. , 2018 r. i 2019 r. - stratę odpowiednio w wysokości: 61,9 tys. zł, 292,6 tys. zł, 201,1 tys. zł i 155,7 tys. zł, za 2020 r. , 2021 r. i I półrocze 2022 r. - zysk brutto odpowiednio w wysokości: 11,2 tys. zł, 89,5 tys. zł i 112,9 tys. zł. "
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    2
    GłębokaMyśl(2025-02-17)
  • Przekop na miarę naszych możliwości (zapis briefingu prasowego) - warto wyszukać w Google. Dla leniwych zapis wideo, dla cierpliwych materiał prasowy, a dla dociekliwych raport NIK do przeczytania... Niby 80 stron, ale czyta się jak powieść sensacyjną; -)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    2
    GłębokaMyśl(2025-02-17)
  • @Ble - ty tak na poważnie, czy nie widzisz co my zyskaliśmy jako Polska?
  • GM - Przegralismy ta bitwe: kaczy row to ekonomiczny bezsens i katastrofa srodowiskowa, Ale... jak juz jest to co dalej? btw: oboje wiemy, ze emblongi sa odporne na prawde i racjonalne argumenty, wiec nie rozumiem intencji GM.
  • I co Trzaskoś zaleje nas gównem z warszawy.... po moim trupie! :P
  • tym co mówią, że port niepotrzebny przypominam - za niemca był bardzo rozwinięty port - handel, rybołówstwo, stocznie..... , a przekopu nie zdążyli zrobić bo czasu im nie starczyło.
  • Co za unijna hipokryzja- co wolno wojewodzie to nie Tobie Juž się całkiem w główkach pomerdało, chcą wymusić na krajach Europy środowiskowe I ecologiczne standardy, udając że cały " Syf- jaki zafundowali wszystkim krajom nadbałtyckim w postaci iperytu, cyklonu B, I wiele, wiele innych trucizm powodujących paraliżm i w czasie ll Wojny zostały w panice zrzucone na dno Bałtyku - uaktywnia się właśnie teraz, Niemcy udają że to nie jest ich zasługa. Jest około 60 udokumentowanych zrzutów tej ecologicznej bomby i nikt z zainteresowanych nadbałtyckich krajów nie domaga sie w wystarczający sposób, aby temu ecologicznemu kataklizmowi zapobiec, dlaczego nikt do tej pory nie żąda od Niemców uprzątnięcia tych miejsc, dlaczego nikt nie nakłada na nich kar za taki stan rzeczy. I pytam się kto w końcu tą wojnę wygrał
  • Jestem zawiedziony. Gdzie jest dwóch takich jak trzech, - kosmita i Lewandowski?
  • @bluselka - Intencją GM jest pokazanie prawdy o tej hucpie. Nie da się cofnąć czasu, ale można porzucić NAJgŁUPSZY pomysł ostatniego półwiecza i zająć się tym, co dla miasta i Żuław jest naprawdę ważne, tj. obroną przed powodziami morskimi. Kontynuowanie dewastacji związanych z kaczym rowem nie tylko nie poprawia bezpieczeństwa powodziowego Żuław, ale zdecydowanie je pogarsza. Zaś potrzeby inwestycyjne w tym zakresie spokojnie przekraczają wszystkie koszty dewastacji kaczorowowych. Jednak działania na rzecz ochrony przeciwpowodziowej mają pewną zaletę, ratują przed katastrofą topieli około 250 000 osób, ich majątki i obszar unikalny na skalę całej Polski. O kaczym rowie nie sposób tego powiedzieć.
  • @autokton - Tym, którzy mają złudzenia, że Królewiec jest w tym samym organizmie państwowym co Elbląg GM przypomina, że tak już nie jest. Dodatkowo zwracając uwagę na fakt, że pan Schichau ze względu na ograniczenia Elbląga wyprowadził znaczną część swojego przemysłu stoczniowego do Gdańska. W Elblągu produkowano głównie niewielkie statki pasażerskie i handlowe, głównie o napędzie łopatkowym. Dzisiaj statki o napędzie łopatkowym robią prawdziwą furorę w transporcie przeżywając renesans niczem płyty szelakowe i winylowe. Zalew i Zatoka wydają się być akwenami przełowionymi... podobnie jak reszta Bałtyku. W ciągu ostatnich 90 lat sytuacja regionu uległa zmianie i raczej nie jest to poprawa...
Reklama