UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • temat jesat dosc trudny ze względu na specyfikę terenu grunty przepuszczalne. .Wszystko raczej wskazuje na budowe wiaduktu. Pamiętam czasy lat 50 gdy było przejście dla pieszych wiaduktem nad torami i tych przejść było więcej Tylko wszystko zlikwidowano i nie ma śladu. /Wymagana jest raczej dobra i i przemyślana ekspertyza a koszty będą na pewno duże. Mamy już dobrą nauczke przy budowie dwóch mostów i skutki są wiadome co z tego bałaganu wyszło.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    mieszzat.(2014-09-03)
  • kaziuk47 czy nie ma innej możliwości poprowadzenia bezkolizyjnego przejazdu przez tory? Przecież w ciągu ul. Lotniczej jest zbyt gęsta zabudowa mieszkaniowa (chyba, że ją rozgęścimy); czy przeprowadzono badania dotyczące poprowadzenia wiaduktu (tunelu) w przedłużeniu ul. Żeromskiego?
  • tunel nie wchodzi w grę, zbyt blisko budynki. A tunele muszą mieć, oprócz oczywiście przejazdu, też jakiś drenaż i to nie byle jaki oraz wnęki. Raczej mogłoby to kolidować z fundamentami i instalacjami budynków, o osiadaniu nie wspominając.
  • DOMpomocySPOLECZNEJ co Ty piszesz za BZDURY !!!! Dużo jest pociągów ! Zamykajak nawet kilka minut przed, max. 10. Jak jeżdżę kilka razy po za Zatorze to rzadko kiedy się zdarza, że nie stoję przed torami (jadąc w stronę centrum i spowrotem).
  • Nie tunel czy wiadukt jest potrzebny ale przekop to jedyne rozwiązanie
Reklama