UWAGA!

----
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Patrząc na daty to "Wielki Jarosław" nie dożyje. .. i to mnie martwi !
  • czy możesz mi odpowiedzieć na pytanie, jak to jest, bo powiadasz, że cieśninę pilawską Polacy mogą przekraczać za darmo, ale jak to się ma do ich procedur, tysiące zachodu i papierów, czy to jest normalne ? nic się nie da załatwić ot tak z marszu. Jeszcze jedno, czy Polak może przekroczyć, mając wizę o małym ruchu granicznym granicę Rosji udając się na Litwę ? Myślę, że nie, a gdzie był w tych rozmowach rząd Polski ? A dlaczego nie, co ich obchodzi, że chcemy jadąc przez ich teren przekroczyć ich granicę, to nie doróba naszego rządu i wiele innych spraw, takich że możesz być ukaranym mandatem za to że jesteś np w Mamonowie, a to ich strefa nadgraniczna i nie wolno się tam zatrzymywać. W Braniewie jest tożsama strefa, a my się cieszymy, że Rosjanie tam kupują
  • i jeszcze jedno Gaweł, Braniewo nie korzystał z "wody" podobnie jak Elbląg, był tam port w czasie przedwojennym, ale nijak się miał do portu w Elblągu, było wiele innych portów na zalewowym wybrzeżu, głównie rybackich, ale sprawą naturalną był przepływ cieśniną pilawską. Przez tą sztuczną granicę nie tylko upadła żegluga, bo upadły też drogi i koleje, to oczywiste, bo tak się potoczyły czasy historii i nikt nas o to wtedy nie pytał, tak Stalin tym pokierował. A było tak że zabrano nam już wytyczonej granicy ok średnio 12 km, więc podobno można było dojechać wtedy koleją od Braniewa do Gołdapi. Jechałem wzdłuż tej trasy i zobaczyłem jak to wygląda, polecam taką wycieczkę wszystkim tym co nie jadą tylko zatankować benzynę i wracają od razu do Polski. przejechałem ten obszar wzdłuż i nie zobaczyłem ani jednego polskiego samochodu. Ale nie wierzę, że Polacy nie interesują się bytem i historią tego rejonu
  • do "ten" - trzeba było wypędzić Niemców z Prus to i linia kolejowa z Braniewa do Gołdapii należała by do PKP i alternatywna droga z Elbląga do Augustowa była by w gestii GDDK.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    tamten(2013-09-01)
  • Jak nie chcą kopać to zrobić żeglugę torową jak na kanale Ostródzko -Elbląskim za 100 lat będzie atrakcją turystyczną - Jak jeszcze Elbląga nie sprzedadzą
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    JELEDOS(2013-09-01)
  • za czasów Niemca nie był potrzebny bo ziemie Obwodu Kaliningradzkiego należały do Niemiec a gdyby Obwód Kaliningradzki należał do Polski to i my byśmy tego przekopu nie chcieli
Reklama