UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Tragedia wylaczyc ulice z ruchu, dla kilku wlascicieli sklepow
  • Dla mnie to po prostu ogromne koszty związane z budową i minimalna korzyść związana z wykorzystaniem tej drogi. .. Gdyby taka inwestycja była przeprowadzona w jakiejś firmie i przy jej ogromnych kosztach miała generować minimalne przychody pomysłodawca wyleciałby z roboty. Moim zdaniem wyszedł gniot wszech czasów. Tak czy siak nikt nie musi się ze mną zgadzać.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    o0jacek0o(2010-11-21)
  • Slonina ma u mnie minusa. .. Tak bardzo liczyliśmy na ta drogę, a tu w prawo nie można. Tak wiec droga w zasadzie nic nowego nie daje. W sumie to nic sie nie zmienilo, poza tym, ze z kilku klatek z nitschmana ludzie maja dojazd pod sąd. Gratulacje.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Piotr1234(2010-11-21)
  • A u mnie Słonina ma plusa. .. .do tej pory Nitschmanna jako uliczka ślepa i dwukierunkowa była cały czas zablokowana. Gdyby byla z wjazdem od hetmanskiej byłoby cały czas tak samo, czyli korek, bo wszyscy skracaliby sobie drogę do bema i traugutta. Teraz jest zdecydowanie najlepiej
  • Jest super i niech tak zostanie. W końcu zapanował jakiś porządek na ulicy.
  • Nie jest super. Super jest tylko dla kilku wlascicieli sklepów.
  • Zrobić parking płatny wielopoziomowy na miejscu zagajnika, tyle lat to się ciągnie bez efektu. I drugi plac zamieniony w basen.
  • Nie popadajmy w przesadę. Mieszkam na osiedlu, z którego jedyny wyjazd jest skierowany w ulicę Nitschmanna i na początku obawiałam się wybranego "rozwiązania". W praktyce okazuje się ono całkiem niezłe, szkoda tylko że wyjazd z części jednokierunkowej zmusza do skrętu w prawo. Trochę śmieszny byłby fakt, że ktoś chcąc dojechać np. na ulicę Tysiąclecia musiałby albo zawracać jak Pani z opublikowanego listu, albo robić kółeczko jadąc przez rondo, skręcając koło ratusza w lewo i po raz kolejny w lewo koło "Biedronki". Ale rozumiem, że układ sygnalizacji świetlnej i natężenie ruchu na ul. Hetmańskiej powoduje taką, a nie inną decyzję o ustanowieniu nakazu skrętu w prawo.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    mieszkankaa(2010-11-21)
  • Mieszkam przy nowym rondzie, pracuję w okolicy skrzyżowania Hetmańska - Tysiąclecia, auto potrzebne jest mi kilka razy w ciągu dnia, żeby dojechać muszę objechać Biedronkę, Pocztę, Rycerską, Tysiąclecia. A bez problemu można by było z Nitchmana skręcić w Hetmańską w LEWO przy tych światłach co obecnie, tylko trzeba trochę dobrej woli PAŃSTWO URZĘDNICY !!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Janek Bezproblem(2010-11-21)
  • Jako mieszkaniec stwierdzam, że obecne rozwiązanie jest jedynie słuszne i najlepsze!
  • POPIERAM MIESZKAŃCA! taka jak jest obecnie, jest bardzo dobrze
  • Pomysł na omawiane skrzyżowanie był OK. Niestety projekt i pomysł oraganizacji ruchu makabryczny. Chyba ronda byłyby dużo lepszym rozwiazaniem. Tak sie dzieje w wielu innych miastach w Polsce. Chciałbym poznać nazwiska projektantów i zobaczyć podpis osoby zatwierdzającej projekt. W przyszłosci nie można pozwolić, aby ci ludzie modernizowali nasze miasto. Znam sporo młodych inzynierów ze świeżym, nowoczesnym podejsciem do planowania. Pomysły na skrzyzowania ze śwaitłami co 70 m w centrum miasta to MAKABRA, a do tego ograniczanie predkości do 40 km/h na drodze dwupasmowej?. Przykład, proszę stanąć na chwile przy omawianym skrzyżowaniu i popatrzeć jak blokuje sie miasto. Jeżeli taki dalej ma iść "ulepszania" to ja te pieniądzą, miliony nasze i Unijne z reszta, proszę przezanczyć na pożądną modernizację i budowę parków, basenów, pasaży, starówki-barów, klubów z muzyka na żywo itp itd. 3-4 lata temu po Elblągu jeździło sie NORMALNIEJ - czytaj szybciej i nie chodzi tu o dopuszczalna predkość.
Reklama