UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Nie ktorymi drogami za darmo jezdzi mniej i nikt nie likwiduje. A gdzie tam jest rentownosc zeby doplacac do polskich szos? Tak bez opowiadania kitów, jeden pociąg mniej zanieczyszcza klimat niz tabuny aut. Niezyskowne to wyłączenie tych szyn z użytku. Warto przywrocic tam cos. Jakby ktos chcial zrobic jakiś trakt wzdłuż to chyba jest obok aleja, moze sobie nawet dorobic pas do linowego zaprzęgu napowietrznego. Miejsca starczy chyba ze sa plany poszerzenia zalewu na platforme mini kosmodromu
  • Rozumiem Intratny, że ty będziesz z własnej kieszeni do tej kolejki dopłacał. Bo nie licz na to, że zrobią to biedne samorządy z Tolkmicka czy Braniewa.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    0
    0
    wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww(2016-03-25)
  • Wystarczy ze rozmontowano nitke Elblag - Myślenice z ważnym węzłem kiedyś dalej i nic to znaczacego nie dało. Nadzalewówka moze jezdzic przez caly rok i zarabiac jak inne. Ta linia nr 254 w Polsce najfajniejsza - w nietypowym miejscu nie tylko o dla zwiedzajacych, ale relaks wszystkich z okolic jak pomysł z drezyną.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    position(2016-03-25)
  • ta kolej to super sprawa. Kiedys były 2 pociągi dziennie i puste nie jechały. Dobra, teraz każdy ma samochód, ale jednak jak ariva puszczała pociąg czy szynobus w wakacje, był zawsze pełny. Fajnie, ze jest nadzieja.
  • A nie lepiej przerobić to na ścieżkę rowerową? Byłoby i atrakcyjnie i bezpiecznie i szybko. A koszt przerobienia pewnie podobny do kosztu rozbiórki. Już w Polsce zrobiono coś takiego i koszt nie był jakiś szczególnie ogromny - trasa rowerowa Swarzewo - Krokowa. Pomysł z drezynami też dobry, ale wydaje mi się, że rowerzystów jest więcej - zarówno turystów, jak i okolicznych kolarzy. Oczywiście przy założeniu, że trasa zrobiona byłaby z asfaltu, a nie przepłacanki brukowej.
  • za tropami to był rozjazd na Myślice
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    przejezyczenie(2016-03-25)
  • W sezonie gdy kursują promy z Tolkmicka do Krynicy to najlepsze połączenie. Samochód mozna zostawić w Elblągu i na promie lub Krynicy można wypić piwi i swobodnie wrócić do Elbląga. Przywrócić połączenie Elbląg - Tolkmicko.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    0
    Jerzy70(2016-03-25)
  • Wprowadzono od "rynny" podatek, do smieci, to predzej czy pozniej jakis datek atmosferyczny dla miejscowosci. % budzetu + ulga proporcjonalna do inwestycji w ochrone srodowiska. Skalkuluje sie zero, ale pod warunkiem W Elblagu budzet obywatelski wygrywaja proekologiczne rzeczy jak nie strikte aspekty. W nadzalewówce moze jak bylaby mozliwosc dla wiecej operatorow to poprawi sie kasa w tej kwestii regionie. Moglyby jezdzic tez takie land rovery jak ilustracja. Do tego naped elektryczny, doładowanie słoneczne
  • uwazam, ze kolej nadzalewowa, a najlepiej jakis specjalny skład z połączeniem tramwajem wodnym badz żaglowcem to swietne uzupelnienie alternatywnej wyprawy nad morze. Skorelowac godziny i nie ma lepszych wakacji. Mozna palmy przy drodze gdzies postawic co jakis odcinek i jak kalifornia nad oceanem. Idealny widok jakby z góry na mierzeje. Lepiej moze tylko z komosu widac.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    moim'zdaniem(2016-03-25)
  • kolej nadzalewowa to kawał historii Elblaga
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    tozsamy(2016-03-25)
  • Jadac koleja nadzalewowa tuz przy wysoczyznie ma sie wrazenie jakby blisko gor. A z drugiej strony błekit nieba i refleksy na wodzie poprostu jak z kinowej scenerii. Rewelacyjne to. drezyny jak najbardziej moglyby byc dopełniajacym dodatkiem. Do tej pory nic poza przystanią przesiadkową tu nie bylo czynne poza sezonem, nawet odpowiedniego baru na stacji przelotowej (poza E-g głowny), wiec nie dziwi mała reklama.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    inwent(2016-03-25)
  • Z tego co wiadomo w projekcie kolei nadzalewowej bylo wyremontowania peronow
Reklama