UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • asfalt w bazantarni? chyba cie pogielo, pewnie jestes jakims slupem z kww? oni maja takie durne pomysly jak betonowanie i asfaltowanie bazantarni, juz wlasnie dewastuja jej duza czesc przy leniczowce debica. Trzeba byc totalnym bezgusciem zeby przez te piekne tereny prowadzic obwodnice, macie jakies korzenie upainskie? bo inaczej tej demolki sie nie da wytlumaczyc.
  • mam pomysł niech pan prezydent przejedzie się swoim harleyem po tej drodze rowerowej. moze zrozumie co to za bubel powstal
  • takie inwestycje zawsze są na plus choć jako rowerzysta wolałabym ścieżkę rowerową z Rubna do Nadbrzeża, bo akurat z tego zjazdu do Nadbrzeża, a w zasadzie od zjazdu do stanicy wodnej można już elegancko i bezpiecznie jechać fajną, szutrowo - płytową drogą aż do Suchacza/Kadyn i dalej Tolkmicka, no chyba, że ktoś lubi jeździć rowerem przy samochodach; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    kellys(2023-04-06)
  • Mam pomysł. Przeczytaj to dokładnie i jeszcze raz przemyśl, gdzie tu jest jakakolwiek rola WW? "Jak informuje Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, inwestycja jest realizowana w ramach projektu „Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej - województwo warmińsko-mazurskie”. "
  • szosowym nie pojadę
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    kolaż(2023-04-06)
  • ścieżka widokowo super ale te barierki! strasznie podrożyły koszt inwestycji i psują widok...
  • KIT, KIT i jeszcze raz KIT. Rowerem szosowym tam nie wjadę, bo po co? Bezpieczniej jest na drodze i tak będę tam jeździć. A pieniądze trzeba było wydać na poprawę jakości dróg w okolicy Elbląga
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    wodnik(2023-04-06)
  • Jechałem wczoraj rowerem od strony Suchacza, testując tę nową ścieżkę. Pochylenia o dużym! i zmiennym kącie, drobne zakręty i jazda w rynnie z barierek, na krawędzi bardzo stromego zbocza. To wszystko sprawia, że trasa jest bardzo niebezpieczna! Skutkiem tego jest jazda cały czas na hamulcu, co w połączeniu z zalegającym piachem doprowadzi mniej wprawionych do nieuchronnej wywrotki. Jadąc pod górę jest odcinek tak stromy, że podjadą pod niego tylko mocno zaawansowani! Podsumowując, po otwarciu trasy, ja i wielu rowerzystów wybierze dotychczasową łagodną drogę asfaltową nr 503 (pomimo przewidywanych zakazów i nakazów), dbając przede wszystkim o swoje bezpieczeństwo. Inwestycja KIT!
  • Powinni zrobic drogę rowerowa z Elblaga przynajmnej do mostu w Nowakowie
  • Budujcie więcej takich śmieci jak widoczne na zdjęciach to masz odpowiedź ja zadaję pytanie po co buduje się takie dziadostwa?
  • Rozumiem że to jest po prostu odcinek GreenVelo, a poruszający się EuroVelo (R10 na 503 i 504) nie będą musieli z niego korzystać... Znaki C-13 znajdują się od strony dróg bocznych (którymi przebiega GV), ale nie na 503.
Reklama