UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Jest Fajny mi sie podoba
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Bad Boy(2003-12-01)
  • Budynek ok, ale obsługa i podejście do klienta beznadziejne.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zawiedziony(2003-12-04)
  • Wszystko beznadziejne: projekt, wykonanie, obsługa! KIT!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    były klient PKO(2003-12-10)
  • WIELKI KIT
  • a mi się podoba, dobrze, że jest coś nowego w naszym mieście, jestem klientką i jestem zadowolona
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    mieszkanka elbląga(2003-12-18)
  • Według mnie jest to COŚ ze środka pomiędzy kite a hitem. Natomiast faktem jest brak dbałości o interesanta, a już najbardziej o tego zmotoryzowanego.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Andrzej(2003-12-18)
  • i co z tego zebudują nowe budynik za nasze oszczędnosci lub wpływy na nasze konta - jeżeli np na ulicy Wiejskiej na obsługe klienta przeznaczone jest rano tylko jedno okienko - niech pan dyrektor przyjdzie rano i posłucha jak ludzie klną . Ostatnio czekałem godzinę na obsługę. Są pieniadze na budowle a nie ma na etaty ,
  • Ja popieram Krzysia.Ciekawe jak długo bedzie tak względnie wyglądał .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Sylwia(2003-12-29)
  • ot kolejny budynek - czy to wazne czy ładny czy brzydki? - za to obsługa jest koszmarna!!! Tu pojawia się pytanie - co ważniejsze: wizerunek budynku, czy odpowiednie podejście do klienta (bez względu na to jak gruby ma portfel)
  • Moim zdaniem przesadzacie, wcale nie jest taki brzydki!!!! Chociaż podmioty gospodarcze mają swoją salę i kasy, obsługa tam też jest świetna!!!
  • Żeby wydali chociaż połowe pieniędzy za którą zbudowali mały bank na szkolenie pracowników. Uśmiech na siłe ( przylepiony ). Do kasy co miesiąc chodzą po wypłatę a w rzeczywistości na połowe nie zasługują. Mam na myśli pokolenie ( czy się stoi, czy się leży dwa tysiące się należy...). Naszczęście jest to jedyny bank Polski, inaczej nie miał by racji bytu, nie z tym wiecznie skwaszonym personelem. Chyba, że masz szczęście i obsługuje Cie młoda, uśmiechnięta pani, wtedy nawet nie myślisz o pieniądzach.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Seweryn(2004-01-08)
  • tfu Seweryn
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    urzędniczka(2004-01-11)
Reklama