UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Myślę że powinno się zainwestować w nadziemne kładki dla pieszych nad większymi skrzyżowaniami. Ewentualnie w podziemne ale to raczej większy koszt.
  • mieszkam na grunwaldzkiej tuz obok przejscia o ktorym mowa w powyzszych komentarzach i artykule.przechodze nim kilka razy dziennie.na poczatku gdy te swiatla zostaly zainstalowane nie powiem bylo kilka niedogodnien.. ale teraz nie mam nic do zarzucenia!!!nawet jesli dawniej nie chcialy sie wlaczac przyciski to predzej czy pozniej(predzej) i tak sie zapalalo zielone swiatlo dla pieszych:)dla mnie to przejscie jest na pewno duuuuzo bezpieczniejsze niz bylo poprzednio.nie mowiac juz o liczbie wypadkow jakie sie zdarzyly na tym przejsciu przed jego remontem!!!
  • Bez sensu te światła, powinno być tak, że człowiek po naciśnięciu czeka maksymalnie 15 sekund i zapala się dla niego zielone. Jeszcze inną bardzo dziwną sprawą jest zastąpienie świateł automatycznych, które reagowały na przejeżdżający tramwaj. Teraz często światła czerwone się palą, po to aby się paliły przed linią tramwajową. Przecież tramwaji nie ma aż tyle, żeby wywołać ruch podobny do samochodowego. Powinny być światła reagujące jak tramwaj jedzie.
  • Światła - rewelacja ,bezpiecznie bo wszyscy stoją czekając na światła , a jak już ruszą to chwila i znowu stoją w korku które tworzą światła - "rewelacja"
  • Kit, bo te magiczne guziczki działają tylko w nocy. Często tam chodze -.-'
  • Kto mi wytłumaczy, dlaczego stoje na czerwonym swietle ok. 2 w nocy, skoro na skrzyzowaniu nie ma zywej duszy. Aha bo to przeciez "inteligentne" skrzyzowanie. Pozdrawiam nocnych kierowcow.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Cuda71(2006-04-30)
  • Do szkoły dojeżdżam pociągiem, przechodzę przez to przejście codziennie i zawsze sie zastanawiam komu potrzebne te przyciski?! Czyż nie było lepiej bez nich jak światła zapalały się automatycznie?? Po co ludzie chcą ulepszać świat taką elektroniką, która wogóle nie ułatwia im życia. Owszem, jest to dobry system, ale nie nadaje się on na skrzyżowanie, gdzie ruch uliczny w godzinach szczytu jest tragiczny. Ale nasze krytyczne komentarze i tak nic nie wskurają, bo prezydent miasta wozi się samochodem i nie stoi jak idiota na przejściu czekając aż minie cały "cykl". Cóż, pozostaje nam tylko czekać na zielone światło.... [które zawsze - jak narazie - ma tylko PERSIL] ;-D Pozdrawiam wszystkich pieszych
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Tucha000(2006-04-30)
  • Przecież komórka Inżynierii Ruchu (nie wiem jak się to terza nazywa) jako podstawowy cel ma za zadanie utrudnić życie kierowcom a teraz widzę, że i pieszym. Kiedyś jak im proponowałem zmiany poprawiające organizacje ruchu to mi odpowiedzieli (osobiście), że robią tak specjalnie aby utrudnić.
  • no ja tej dwuetapowości wogole nie rozumiem.... przygladałam sie jak wtedy jadą samochody i stwierdziłam,ze to totalnie bez sensu: na pasie bliżej elzamu szybciej jest swiatlo zielone dla pieszych,poczym szybko znika, po to by za chwile zapaliło sie na jednym i na drugim pasie,tyle że z tego co zaobserwowałam parokrotnie,samochody stojace na pasie bliżej elzamu (w strone W-wy)cały czas stoją,wtedy gdy jest zielone dla pieszych,potem na czerwonym i kiedy znow zmienia sie na zielone... nawet te skrecajace na dworzec.... Ja mysle że nad tymi światłami myślał jakiś filozof :P
  • ja was nie kumam.... na tym przejsciu kilka lat temu zginal moj sasiad.teraz nie widzialm tu zadnego wypadku za wyjatkim kilku drobnych stluczek!!
  • Ostatnio widzialem grupe ekspertow ktorzy chodzili i patrzeli i notowali po wyremontowanym odcinku Grunwaldzkiej.
  • Swiatla wam sie nie podobaja, kladki napowietrznej wam nie zrobia, ale .... sa jeszcze kanaly.
Reklama