większość/znaczna liczba drzew jest chora, o czym świadczy ich wygląd, więc o co ten hałas? Należy sprawdzić ich stan, co trzeba usunąć i zrobić co trzeba, zgodnie z projektem (lub z modyfikacjami)
obejrzałem sobie te "cenne" drzewa: w większości są chore i słabe (porośnięte bujnie jemiołą, z nienaturalnymi wybrzuszeniami na pniach); idąc dalej tokiem rozumowania tzw. ekologów, człowiek nie jest częścią przyrody i każda jego ingerencja w tę przyrodę od razu ją unicestwi, co jest wierutną bzdurą; obejrzyjcie sobie miejsca opuszczone lub mało uczęszczane przez ludzi, tam przyroda wkracza bez pardonu i niweluje dokładnie ślady działalności człowieka
wydaje mi się, że można i jedno, i drugie, tzn. tunel na przedłużeniu ul. Żeromskiego oraz wiadukt nad torami w ciągu ul. Malborskiej. Jedynym problemem są jak zwykle pieniądze, czy miastu (prezydentowi) uda się zdobyć odpowiednią kwotę na sfinansowanie przynajmniej jednej przeprawy przez tory
czy nie ma innej możliwości poprowadzenia bezkolizyjnego przejazdu przez tory? Przecież w ciągu ul. Lotniczej jest zbyt gęsta zabudowa mieszkaniowa (chyba, że ją rozgęścimy); czy przeprowadzono badania dotyczące poprowadzenia wiaduktu (tunelu) w przedłużeniu ul. Żeromskiego?
Dlaczego miasto nie powinno budować
Co stanie się z drzewami przy ul. Moniuszki?
Marszałek wicemarszałkiem
Wyniki naszej sondy. Wróblewski przed Wilkiem
Wytną drzewa, bo tak jest taniej
Szlaban na parkowanie. Auta stawiają na trawniku
Historia elbląskich ulic: Grunwaldzka i Plac Dworcowy (odcinek 19.)
Co połączy Zatorze z resztą miasta? Trzy firmy chcą znaleźć odpowiedź
Tunel czy wiadukt? Jak połączyć Zatorze z resztą miasta