ZatrudnięProdukcja
Ogł. nr 847442
z 10 marca
Asystent/ka Administracji
Miejsce pracy: Żuławki (pow. nowodworski)
Do naszego zespołu Administracji w Żuławkach (ok.30 km od centrum Gdańska) poszukujemy zmotywowanej i dobrze zorganizowanej osoby, która pomoże nam efektywnie zaopiekować nasze biuro w Żuławkach poprzez realizowanie codziennych zadań mających duży wpływ na sprawne funkcjonowanie innych działów oraz wsparcie w prowadzonych przez nas projektów.
Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:
- kwestie administracyjne: korespondencja firmowa, obieg i tworzenie dokumentów
- zapewnienie profesjonalnego i kompleksowego funkcjonowania biura
- zakup materiałów biurowych i administracyjnych
- wsparcie przy nadzorowaniu poprawności prowadzenia gospodarki odpadami, w tym praca w systemie BDO
- wsparcie przy sporządzaniu raportów środowiskowych (BDO, GHG, KOBIZE, GUS)
- tworzenie prezentacji na potrzeby wewnętrznych oraz zewnętrznych spotkań
- administracyjne wsparcie różnych działów w zależności od potrzeb oraz ścisła współpraca z innymi działami
- aktywne uczestnictwo oraz wsparcie w realizowaniu prowadzonych przez firmę projektów, w tym budowanie i utrzymywanie relacji z interesariuszami projektów, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów oraz monitorowanie budżetu
- administracja mieniem pracowniczym (karty dostępów, ubrania robocze, szafki pracownicze)
Szukamy osoby, która:
- jest zaangażowana, lubi wyzwania, a przy tym potrafi odnaleźć się w dynamicznym środowisku
- zdobyła doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- zna język angielski na poziomie B2
- bardzo dobrze posługuje się narzędziami MS Office, w szczególności Excel, Power Point
- ma czynne prawo jazdy kat. B
- posiada wykształcenie wyższe, np. zarządzanie, administracja, ekonomia lub prawo
- swobodnie posługuje się urządzeniami biurowymi
- jest świetnie zorganizowana i samodzielna w pracy
- proaktywnie podchodzi do swoich zadań i rozwiązywania występujących trudności
To oferujemy:
- pracę w nowoczesnej firmie, dla której priorytetem jest rozwój i dążenie do bycia liderem w branży
- realne możliwości rozwoju
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość realizacji ciekawych projektów
- pracę w oparciu o umowę o pracę
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (pojawiamy się w biurze pomiędzy 7:00 a 9:00)
- prywatną opiekę medyczną
- kartę sportową
- ubezpieczenie grupowe dla Ciebie i Twoich bliskich
- zniżki pracownicze
- spotkania integracyjne
- owoce w biurze
- świętowanie urodzin
- przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
Ogłoszenia premium
Lokale mieszkalneSprzedam za 359 000 zł
Ogł. nr 849186
z 18 marca
👑🏠 KINGDOM 🏠👑
NIERUCHOMOŚCI BLISKO CIEBIE
FUNKCJONALNE 3-POKOJOWE MIESZKANIE DO WŁASNEJ ARANŻACJI
POŁOŻONE NA DRUGIM PIĘTRZE
W ŚCISŁYM CENTRUM MIASTA, W BLISKIEJ ODLEGŁOŚCI STARÓWKI
Z MOŻLIWOŚCIĄ ZAKUPIENIA GARAŻU
Domki letniskoweSprzedam za 299 900 zł
Ogł. nr 848112
z 12 marca
:: Biuro nieruchomości ARKADIA ::
Oferta sprzedaży domku letniskowego nad
Jeziorem Balewskim w miejscowości Balewo
NOWA NIŻSZA CENA
Urokliwy domek letniskowy z kameralnym ogrodem
Remont.-budowlaneWykonam usługę
Ogł. nr 848772
z 16 marca
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
Zatrudnię
Ogł. nr 848221
z 13 marca
FIRMA EKO PRALNIA ZATRUDNI:
PRACOWNIKA NA STANOWISKU PRACZ
Ze względu na fizyczny charakter pracy preferowani mężczyźni, mile widziana grupa
Proszę dzwonić w godzinach od 8.00 do 16.00
FinansoweWykonam usługę
Ogł. nr 844838
z 24 lutego
📘💼 Księgowość, doradztwo podatkowe, analiza finansowa i pomoc w wyborze formy opodatkowania. Zeznania roczne PIT 📘💼
GRALEX DORADZTWO PODATKOWE
Kontakt mailowy: ogloszenia@portel.pl