ZatrudnięObsługa biurowa
Ogł. nr 891756
z 18 listopada
Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty/Specjalistki ds. Administracji - Asystent/Asystentka Zarządu.
Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:
- wsparcie administracyjne oraz zapewnienie profesjonalnego i kompleksowego funkcjonowania biura zarządu;
- zarządzanie prawidłowym obiegiem korespondencji firmowej, dokumentów i informacji oraz prowadzenie ich rejestrów;
- bliska współpraca z innymi działami firmy – m. in. : dział prawny, BHP, HR, zakupy, dział techniczny;
- zarządzanie przestrzenią biurową i utrzymanie jego porządku, w tym m. in. : nadzór nad firmą sprzątającą, zakup materiałów biurowych i administracyjnych, administracja mieniem pracowniczym;
- obsługa floty firmowej i podróży służbowych – rezerwacje biletów, hoteli, lotów;
- wsparcie w organizacji wydarzeń firmowych, w tym obsługa spotkań;
- tworzenie prezentacji na potrzeby wewnętrznych oraz zewnętrznych spotkań;
- aktywne uczestnictwo w projektach.
Szukamy osoby, która:
- posiada umiejętność odnajdywania się w dynamicznym środowisku pracy, zarządzania swoim czasem;
- jest dobrze zorganizowana i samodzielna w działaniu, proaktywna oraz wykazuje inicjatywę w pracy;
- cechuje się wysoką kulturą osobistą, etyką biznesową, odpowiedzialnością i profesjonalizmem;
- jest komunikatywna i otwarta, ale przy tym asertywna;
- posiada doświadczenie w kompleksowym wsparciu biura zarządu, a także w efektywnej koordynacji współpracy z podmiotami zewnętrznymi: kancelariami, urzędami, samorządami;
- bardzo dobrze zna i posługuje się narzędziami Excel, PowerPoint, Canva, itp. ;
- posiada wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne);
- ma czynne prawo jazdy kat. B;
- bardzo dobrze komunikuje się w j. angielskim (B2/C1).
Mile widziane, ale nie wymagane, jest dla nas:
- doświadczenie zdobyte w firmie produkcyjnej;
- doświadczenie w organizowaniu wydarzeń firmowych.
W zamian możesz liczyć na:
- pracę w nowoczesnej firmie, dla której priorytetem jest rozwój i dążenie do bycia liderem w branży;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (zaczynamy pracę pomiędzy 7:00 a 9:00);
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- realne możliwości rozwoju;
- możliwość realizacji ciekawych projektów;
- benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, owoce w biurze, zniżki pracownicze;
- spotkania integracyjne;
- przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu;
- możliwość uczestnictwa w inicjatywach charytatywnych.
Ogłoszenia premium
TransportoweWykonam usługę
Ogł. nr 895401
z 10 grudnia
Pomoc Drogowa Elbląg 24h Laweta Siódemka
Zajmujemy się pomocą drogową 24 godziny 7 dni w tygodniu. Jesteśmy firmą specjalizującą się w pomocy drogowej, oraz:
- -pomoc drogowa
- -holowanie samochodów
- -odpalanie aut na kable
- -dowóz paliwa
- -zmiana koła, drobne naprawy
- -transport maszyn budowlanych i rolniczych
- -transport łodzi
Zapewniamy fachową pomoc pracowników z wieloletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej.
Pomoc Drogowa Elbląg 24h Laweta Siódemka
aleja Grunwaldzka 4,82-300 Elbląg
ZatrudnięMotoryzacja
Ogł. nr 894620
z 5 grudnia
PRZEDSIĘBIORSTWO
KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ
w ELBLĄGU Sp. z o. o.
poszukuje:
MECHANIK - WULKANIZATOR
Lokale mieszkalneSprzedam za 399 000 zł
Ogł. nr 894941
z 8 grudnia
👑🏠 KINGDOM 🏠👑
NIERUCHOMOŚCI BLISKO CIEBIE
PRZESTRONNE 3-POKOJOWE MIESZKANIE
Z DUŻYM OGRÓDKIEM I GARAŻEM
POŁOŻONE NA 1 PIĘTRZE W ODNOWIONEJ KAMIENICY
ULICA POPRZECZNA, ELBLĄG
ZatrudnięKsięgowość
Ogł. nr 893383
z 8 grudnia
D. R.E. Sp. z o. o.z siedzibą w Gronowie Górnym przy ulicy Nefrytowej 4 poszukuje Pracownika do Działu Księgowości.
Lokale mieszkalneSprzedam za 335 000 zł
Ogł. nr 894873
z 7 grudnia
🏡 SPRZEDAM MIESZKANIE - ELBLĄG KOŚCIUSZKI
Na sprzedaż atrakcyjne 2-pokojowe mieszkanie o powierzchni 39,70 m² z balkonem i miejscem parkingowym, położone w Elblągu przy ul. Kościuszki.
Kontakt mailowy: ogloszenia@portel.pl




