----
Ok
Jeśli chcesz nawiązać kontakt z ogłoszeniodawcą, wypełnij formularz i kliknij na WYŚLIJ
Twój adres e-mail
Treść zapytania
Załączniki
Dodaj załącznik
Wyślij do mnie kopię z potwierdzeniem
Oferty przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych. Jeśli nie masz 18 lat, to idź lepiej odrobić lekcje albo pograć w piłkę.
ZatrudnięProdukcja
Ogł. nr 861642
z 23 maja
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Żuławki
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Żuławki (pow. nowodworski)
Twoje wyzwania i zadania:
- odpowiedzialność za korespondencję firmową i prawidłowy obieg dokumentów
- prowadzenie rejestrów dokumentów i umów
- dbanie o prawidłowy obieg informacji
- zapewnienie profesjonalnego i kompleksowego funkcjonowania Biura Zarządu
- zarządzanie przestrzenią biurową i utrzymanie na bieżąco jego porządku, w tym nadzór nad firmą sprzątającą
- zakup materiałów biurowych i administracyjnych
- obsługa floty firmowej
- administracja mieniem pracowniczym (karty dostępów, sprzęt IT, telefony).
- obsługa podróży służbowych (rezerwacja hoteli, lotów)
- wsparcie przy organizacji eventów/imprez firmowych
- tworzenie prezentacji na potrzeby wewnętrznych oraz zewnętrznych spotkań
- administracyjne wsparcie różnych działów w zależności od potrzeb
- aktywne uczestnictwo oraz wsparcie w realizowaniu prowadzonych przez firmę projektów
- budowanie i utrzymywanie relacji z interesariuszami projektów
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów oraz monitorowanie budżetu
Nasze oczekiwania:
- umiejętność odnajdywania się w dynamicznym środowisku pracy, działania pod presją czasu
- dobra organizacja własnej pracy i samodzielność w działaniu
- proaktywna postawa
- bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint)
- komunikatywność i otwartość
- znajomość j. angielskiego na poziomie b2/c1
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, ekonomia)
- czynne prawo jazdy kat. B
Mile widziane, ale nie wymagane, jest dla nas:
- doświadczenie zdobyte w firmie produkcyjnej
- doświadczenie w organizowaniu wydarzeń firmowych
To oferujemy:
- pracę w nowoczesnej firmie, dla której priorytetem jest rozwój i dążenie do bycia liderem w branży
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (zaczynamy pracę pomiędzy 7:00 a 9:00)
- atrakcyjne wynagrodzenie
- realne możliwości rozwoju
- możliwość realizacji ciekawych projektów
- benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, owoce w biurze, zniżki pracownicze
- spotkania integracyjne
- przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
- możliwość uczestnictwa w inicjatywach charytatywnych
Ogłoszenia premium
Ogłoszenia Premium zapewniają nawet do kilku razy więcej odpowiedzi.
Premium
ZatrudnięBudownictwo
Ogł. nr 862222
z 26 maja
Zatrudnię Pracownika Fizycznego do Prac Wykoszeniowych
Remont.-budowlaneWykonam usługę za 1 000 zł
Ogł. nr 859689
z 15 maja
🏗️ FIRMA BUDOWLANA STOLFACH – Rodzinna firma z 15-letnim doświadczeniem!
Kompleksowe i profesjonalne usługi remontowo-budowlane
Premium
ZatrudnięProdukcja
Ogł. nr 862172
z 26 maja
ZATRUDNIE do Zakladu Tapicerskiego
Osobe do szycia (SZWACZKE ) z Doswiadczeniem w szyciu tkanin tapicerskich PRACA STALA DOBRE WARUNKI
Tapicera meblowego z doswiadczeniem w zawodzie
Lokale i budynki użytkoweSprzedam za 699 000 zł
Ogł. nr 863498
z 2 czerwca
👑🏠 KINGDOM 🏠👑
NIERUCHOMOŚCI BLISKO CIEBIE
WYJĄTKOWA OFERTA- DOBRZE PROSPERUJĄCE BIURO PODRÓŻY
W PEŁNI WYPOSAŻONE I UMEBLOWANE
W ŚWIETNEJ LOKALIZACJI
PLAC DWORCOWY, ELBLĄG
Stolarsko-mebloweWykonam usługę
Ogł. nr 862712
z 28 maja
Meble na wymiar i twoją kieszeń!
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę ogłoszeń
Infolinia działu ogłoszeń: 55 235 39 76 pon. - piątek, godz. 8.30 - 16.30
Kontakt mailowy: ogloszenia@portel.pl
Kontakt mailowy: ogloszenia@portel.pl