UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • O naiwności ludzka, myślicie, że ten kanał coś zmieni w upadłym Elblągu? Nie, to są mrzonki za które środowiskowo będą wszyscy płacić!!!Ten kanał nie będzie miał żadnego znaczenia gospodarczego, a do Elbląga nic nie będzie przypływać. Żal zdewastowanej mierzei!
  • Mnie wcale nie żal Mierzei, bo będzie fajnie wyglądać po przekopie, zmieni sporo w Elblągu, rozwinie turystykę i transport, no i port zwiększy swoje dochody, trochę ludzi znajdzie pracę.
  • żeby rozwinąć turystykę w Elblągu trzeba zwolnić wszystkie osoby z klik w UM, Dolinie Kanału i PTTK które blokują rozwój turystyczny miasta
  • No miałem na myśli, że przypłyną jachtami ludzie i wycieczkowcami, no i zostawią kasy trochę w Elblągu. Do tego nie potrzeba polityki, ani ludzi z UM czy PTTK
  • Środowiskowo nie będziemy za to płacić w żaden sposób. Chyba że pozytywny, gdyż nastąpi poprawa w "wymianie"wód, a ptaki dostaną swoją wyspę lęgową na której nie będą niepokojone przez człowieka. A co do bzdur które tutaj prezentujesz to banalnie prosto je obalić. Zresztą nie tylko Ty ale politycy wstydu z PO. Wystarczy w Google wpisać shipradar. To serwis internetowy pokazujący położenie w czasie rzeczywistym statków pływających (dokładnie jak flight radar dla samolotów). No i zobaczyć sobie ile statków handlowych wielkości odpowiadającej przekopowi pływa po Bałtyku i ile ich zawija do przeciążonego Gdańska. Gdańsk i Gdynia powinny skupić się na dużych statkach a mniejsze jednostki kończyć w Elblągu. To proste ale nie dla Ciebie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    kuligen82(2020-06-05)
Reklama