UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • @Gienek - No tak Braniewo miastem przemysłowym, transport wodny śródlądowy w Polsce bez floty (barki, pchacze, lodołamacze), którą specjalnie trzeba rozbudować, nie pogłębiana Wisła i Odra na których prawie żadnych barek (w tym roku na Odrze nawet promy rzeczne pozamykane - susza). Tu Holandia zapomnij, rozbudowa i konserwacja kolejnych wodnych połączeń to następne miliardy, et cetera. Sam rozumiesz, że to nie tylko a port chodzi. A gdzie jeszcze cele strategiczne. Pożyjemy zobaczymy. Ale mnie nie przekonasz. Dalej uważam, że ten przekop to tylko gilgotanie przed kolejnymi wyborami, a była to już trzecia demonstracja chęci budowy. No ale zobaczymy za dziesięć lat. Pozdrawiam.
  • Nie jest przemysłowym, ale ma duży browary do którego remontu tanki wieźli drogą wodną, ma też kolejowy terminal przeładunkowy i można coś stamtąd przewozić wodą na małą skalę- taki nieduży dodatek do portu w Elblągu. Przecież w Elblągu są pchacze jak ,, Koziorożec'' i barki dodatkowo są też barki motorowe jak ,,Krystyna'' pływa Tanais, Anita Biała Flota Kanału Elbląskiego i Elwinag, czasami przyplywają wycieczkowce zagraniczne jak ,,Johannes Brahms'', a w tej chwili mówimy o Elblągu i przekopie, a nie o Wiśle czy Odrze. Dodatkowo przecież koryto rzeki i tak musi być pogłębiane bo inaczej zalałaby Elbląg, bez względu na to czy jest przekop czy nie, więc lepiej będzie jak go zrobią i będzie pływać więcej jednostek jak teraz.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    2
    Gienek (2019-01-03)
Reklama