UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • do w1-wiekszej głupoty nie mogłeś wymyśleć.
  • @E-g - a twój oligarcha grzyb z Torunia już ponad 80 000 000 zł od kartofla przytulił. (oligarchia to rządy mogące upodabniać się do dyktatorskich, które cechują się przywłaszczeniem suwerennej roli w państwie przez dość wąską grupę, np. wyodrębnioną ze starszyzny rodowej lub elit majątkowych. Grupa rządząca jest zamknięta i wszystkie najważniejsze stanowiska w państwie oraz realna władza jest sprawowana przez jej członków. - misiewicze, pisiewicze, zielarki, itd. )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    5
    0
    jabezżadnegotrybu(2019-01-02)
  • A jakie miał zanurzenie jacht Delphia 40.03 Tomasza Cichockiego, którym OPŁYNĄŁ KULĘ ZIEMSKĄ odpowiem: 2,27 metra ?
  • @zaRafałZ.art.ONET - Przywoływanie na tym forum nawet najmądrzejszych artykułów z ONET mija się z celem. Tu dominuje specyficzny gatunek odbiorcy. Mnie taki jeden /hd/ odesłał do PUDELKA.
  • @jabezżadnegotrybu - Szanse na budowę promu. Niewielkie były w 2016 roku. Obecnie nie ma żadnych. W ciągu ostatnich trzech lat w stoczni nie zrealizowano żadnej inwestycji technologicznej, która nie tylko umożliwiłaby, ale nawet przybliżyłaby nas do budowy tego promu. Paradoksem jest to, że prywatne firmy, które działają na terenie Stoczni Szczecińskiej spawają kadłuby statków de facto w krzakach, a wszystkie profesjonalne pochylnie stoją puste, włącznie z tą z rdzewiejącą stępką. Firmy ze Szczecina, które dostają zlecenia remontów statków, idą z nimi do Trójmiasta, bo tu nie mają gdzie wykonywać zleconych im remontów i nikt nie chce stworzyć im konkurencyjnych warunków do pracy. W tym samym momencie w dokach Stoczni Remontowej Gryfia hula wiatr.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    6
    2
    zaRafałZ.art.ONET(2019-01-02)
  • @J71+1 - W przeciwieństwie do Ciebie nie zaglądam do pudelka. Autorem tego ciekawego artykułu jest nie kaczyński, nie jojo, który zapowiedział, że będzie to najnowocześniejszy prom którego Europa nam będzie zazdrościć a Rafał Zahorski, Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Szczecinie, uzyskał też dyplom MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu. Wiem, że całą wiedzę czerpiesz z radia maryja i tvp info o których widzach nawet piotrowicz powiedział "Zdaję sobie sprawę z tego, że niektórzy mogą uważać, że przekaz razi ludzi inteligentnych, bo tak odbieram te sformułowania, ale trzeba wiedzieć, że ten przekaz winien trafić do wszystkich, do możliwie jak najszerszej ilości Polaków". Mimo wszystko polecam przeczytać i powiedzieć czy Zahorski kłamie. Nawet nie przeczytałeś a już polemizujesz, pozdrawiam. wiadomosci.onet.pl
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    4
    3
    zaRafałZ.art.ONET(2019-01-02)
  • Oprócz Szczecina i Trójmiasta wszytkie porty wymienione przez Ciebie są w mniejszych miejscowościach od Elbląga i to w dodatku w takich, gdzie nie ma dużego przemysłu w przeciwieństwie do Elbląga także argument niezbyt trafiony. A jaką sieć drogową chcesz tam przebudowywać? Przecież port ma łatwy dostęp do drogi S7 i ekspresówki do Braniewa, a bocznica kolejowa jest tylko trzeba ją wyremontować. Ciekawe kto te brednie z Onetu wymyślił. A niby dlaczego port będzie trzeba zbudować od nowa skoro już jest obrotnica 120 m. Nabrzeża wybetonowane i utwardzone i place przeładunkowe z suwanicami. Możnaby ew dobudować jakieś żurawie, są też mariny, elewator zbożowy i jak to jest, że właściciel firmy Halex przeładowywał tam nawet ponad 600 tys. ton węgla rocznie, a przecież wtedy i inne towary się przeładowywało oprócz węgla, w tej chwili można tam przeładować ponad 1 mln ton rocznie. Ciekawe kto w onecie te głupstwa wypisuje.
  • @J71+1 - już klasyk tow. piotrowicz o słuchaczach tvp info powiedział "Zdaję sobie sprawę z tego, że niektórzy mogą uważać, że przekaz razi ludzi inteligentnych, bo tak odbieram te sformułowania, ale trzeba wiedzieć, że ten przekaz winien trafić do wszystkich, do możliwie jak najszerszej ilości Polaków" Chmmm mam nadzieję, że "ciemnemu ludowi" tvp info nie wmówiło, że prom już pływa? Pozdrawiam.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    4
    2
    zaRafałZ.art.ONET(2019-01-02)
  • A poza tym w Elblągu są dużo mniejsze opłaty portowe i za dzierżawę terenów. Ciekawe czy ten ekspert po MBA był kiedyś tutaj w porcie i czy wie co się produkuje w GE, Maag Gear czy Proxmusie, pewnie nie.
  • @Gienek - Na pewno nie znawca prawa marksistowskiego, historyk lub obrońca demokracji były prokurator stanu wojennego. Autorem artykułu jest Rafał Zahorski Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Szczecinie, uzyskał też dyplom MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu. A co ty chcesz do Braniewa przewozić? A ten węgiel to skąd z chcesz transportować, z Niemiec (zamknęli ostatnią kopalnię) czy z Rosji, bo skoro z Rosji to po co przekop? A po co elewatory? Nie ma problemu z eksportem do niemieć zboża transportem kolejowym. Obrotnica 120 m. To jest port? Port jest przystosowany do handlu z obwodem kaliningradzkim a jedną z przyczyn budowy przekopu to uniemożliwienie zatrzymania statków przez Rosjan. I koło się zamyka. Sam brednie piszesz. Nie czytałeś całego artykułu a już najmądrzejszy jesteś. Pozdrawiam.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    6
    4
    zaRafałZ.art.ONET(2019-01-02)
  • Wygrałem
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    HarryPotter(2019-01-02)
  • Ma mniejsze opłaty portowe bo nie ma klientów. Gdyby klienci pchali się tu nogami i rękami a port byłby dla nich atrakcyjny to by więcej zapłacili. Prawo rynku. Może Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej i posiadacz dyplomu MBA to dla ciebie żaden autorytet, tylko jakiś politolog lub historyk a najlepiej pan suski, który o portach wie wszystko.
Reklama