UWAGA!

Kto pokieruje biurem prezydenta?

 Elbląg, Kto pokieruje biurem prezydenta?
fot. arch.portEl

Będzie organizować pracę prezydenta i wiceprezydentów, będzie odpowiadać za politykę informacyjną Ratusza, a także za utrzymywanie kontaktów międzynarodowych. Musi więc być to osoba wykształcona, znająca języki obce i zasady savoir vivre. Wszechstronna i uprzejma. Miasto ogłosiło właśnie konkurs na stanowisko Dyrektora Biura Prezydenta Miasta.

Idealny kandydat to magister zarządzania, administracji lub prawa, posiadający minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na kierowniczym stanowisku. Poliglota, posiadający wiedzę z zakresu mediów. Dobrze byłoby - z racji utrzymywania kontaktów zagranicznych - gdyby posiadał także znajomość zasad protokołu dyplomatycznego i savoir vivre. Inne cechy w cenie to: systematyczność, kreatywność, dokładność w wykonywaniu pracy, umiejętność nawiązywania kontaktów, obowiązkowość, lojalność, aktywność, dyspozycyjność, umiejętności organizatorskie.
       Stanowisko Dyrektora Biura Prezydenta Miasta to bowiem funkcja wszechstronna i odpowiedzialna m.in. za: organizację pracy prezydenta, wiceprezydentów i sekretarza Miasta, koordynację polityki informacyjnej prezydenta, monitoring i analizę przekazów medialnych, za prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem honorowego patronatu prezydenta oraz udział w komitetach honorowych, a także za koordynowanie spraw związanych ze współpracą międzynarodową, obsługą delegacji zagranicznych.
       Chętni do objęcia tego stanowiska mogą składać dokumenty do 8 października. Szczegóły konkursu zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej UM w Elblągu.
      
A

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama