W sali Urzędu Miejskiego, w której obradują radni, wymienione zostały meble. Wykonane na zamówienie stoły, krzesła oraz mównica kosztowały blisko 200 tys. zł.
Jak informuje Piotr Rzepczyński, p.o. rzecznika prezydenta Elbląga, pod koniec ubiegłego roku rozpoczęła się wymiana mebli w sali, w której odbywają się sesje Rady Miejskiej. Meble, które wykonano na zamówienie, zostały już ustawione w sali sesyjnej i czekają na pierwsze posiedzenie rady.
- Wymiana objęła stoły, krzesła, a także mównicę – dodaje Piotr Rzepczyński. - Krzesła przyozdobione są herbem naszego miasta.
Wymiana mebli kosztowała Urząd Miejski około 194 tys. złotych. Ich wykonawcę wyłoniono w drodze przetargu.
Nie jest to koniec zmian, jakie czekają salę, w której obradują radni.
- Planuje się bowiem wymianę podłogi oraz boazerii ścian – zapowiada Piotr Rzepczyński. - Kolejne etapy zmiany oblicza sali będą realizowane w następnych latach.
- Wymiana objęła stoły, krzesła, a także mównicę – dodaje Piotr Rzepczyński. - Krzesła przyozdobione są herbem naszego miasta.
Wymiana mebli kosztowała Urząd Miejski około 194 tys. złotych. Ich wykonawcę wyłoniono w drodze przetargu.
Nie jest to koniec zmian, jakie czekają salę, w której obradują radni.
- Planuje się bowiem wymianę podłogi oraz boazerii ścian – zapowiada Piotr Rzepczyński. - Kolejne etapy zmiany oblicza sali będą realizowane w następnych latach.
oprac. A