UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @GłębokaMyśl - To tak jak z autostradami czy drogami szybkiego ruchu. Nie bylo ich bylo ok ale jak zrobili to juz nikt nie jezdzi stara droga nr 7 itd. A co do koleji nadzalewowej to musi byc kompleksowo zrobione w zgodzie z gminami nadzalewowymi plus zaplecze turystyczne a srodki musza poplynac z budzetu panstwa. A tereny sa atrakcyjne dla zeglarzy, ludzi lubiacych cisze dla ludzi co nie lubia mierzejowego kocborowa (tramwajem wodnym na mierzeje(plaze)i powrot na wieczor
  • Ale zauważ, że wówczas cały rok trzeba utrzymać coś, co działa tylko w sezonie - to raz. A dwa - ile razy jako turysta wybierzesz się na taką przejażdżkę? Tymczasem dobra droga do komunikacji rowerowej między Elblągiem i Braniewem ze wszystkimi nadzalewowymi miejscowościami po drodze byłaby zarówno hitem turystycznym, jak i po prostu publicznie użyteczną sprawą.
  • Spółka NKD powstała 2021-12-23,kapitał zakłądowy to 10.000 zł (10 tyś). .. bez komentarza
  • Czytam te komentarze pieniacze, a jak by trochę intelektu wykazać to by dotarło że kolej padła bo nikt nie chciał jeździć. Wszyscy wolą jeździć samochodami.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Basienka(2022-02-16)
Reklama