UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Rozbudowa linii tramwajowych w Olsztynie nie nastąpiła kosztem Elbląga. Wszystkie środki Olsztyn uzyskał z Funduszy UE, w ramach programu odbudowy i modernizacji komunikacji tramwajowej w aglomeracjach miejskich. Zgodnie z wykładnią prawa jaką podjęła UE w warunkach Polski za aglomerację uznano jedynie miasta o statusie stolicy województwa. W tamtym czasie już nie istniały podobne fundusze dla innych miast, gdyż zostały one zakończone. Poprzednio była taka możliwość i Elbląg skorzystał z niej, a mianowicie przedłużono linię tramwajową do nowej pętli Nad Jarem oraz stworzono nową trasę przez ulicę Płk Dąbka. Jednocześnie w ramach tego programu zakupiono nowe tramwaje znane jako nasze "ogórki". Elbląg ani finansowo, ani materiałowo nie wspomagał Olsztyna, gdyż nie ma i nie było takiej możliwości. Należy pamiętać, że oba te miasta tak jak każde inne czy też gminy są równorzędnymi jednostkami samorządowymi i nie ma między nimi żadnej zależności organizacyjnej. Takie same prawa przykładowo ma Wójt Gminy Markusy i Prezydent Miasta Stołecznego Warszawa.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    2
    WDNOAdm.(2024-07-11)
  • @WDNOAdm. - Ta takie same, to niech soboe zrobi Metro w Markusach I Dworzec Centrelny z przesiadką w Karczowiskach. I zawsze by mógł wpaść do Dumnych z Elbląga- Wcisło juž pojechał I co mu z tego wyszło. ?
Reklama