UWAGA!

----
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Regaty sobie mogą być. Mam namyśli inwestycje, poprawę drożności itp. Spójrz na google maps i zobaczysz ile małych portów do tej pory zarasta lub jest w fatalnym stanie od czasów wojny. To miejsce jest martwe. Opanowały go wodorosty i dzikie ptactwo. Mogłoby robić - i robi w sumie - za lodowisko. Dopiero niedawno z Elbląga zaczął kursować statek do Krynicy (sic!)
  • @asdd - No i to będzie bodziec żeby to naprawić. Jeszcze trzeba kolej nadzallewowa odbudować
  • No tak. .. Dlaczego się myśli o likwidacji jednej z najbardziej malowniczych linii kolejowych w kraju? Potrzebny jest ruch w regionie, bo bez tego wszystko tu padnie. Nie chodzi o Elbląg tylko. Cegielnie czekają na nową funkcję, porciki na renowacje itd. Fajnie czasami się urwać na mierzeję jak się ma dość turystów i zgiełku. .. Ale jednak byłoby ciekawiej mieć większa alternatywę od spaceru po pustej plaży i obserwancji dzikiej przyrody przez lornetkę. Drużno dla ornitologów wystarczy, świetny jest tam klimat szczególnie z perspektywy kajaku;) No i ta Krynica. Trochę jakby zatrzymała się w latach 90tych.
  • @asdd. Jak chcesz w demokratycznym kraju zmusić ludzi którzy do Braniewa śmigają Guliwerem żeby jechali 3 x dłużej, wielokrotnie droższą, koleją nadzalewową i podziwiali widoki ? Kolej była dobra za komuny jak przepełniony PKS nie zabierał pijanych a PKP zabierała i pozwalała na konsumpcję alkoholu i sikanie w przedziałach.
  • Prędzej czy później ta trasa będzie odbudowana. Ta trasa jest w fatalnym stanie technicznym i turlają się nią pociągi, ale mogłaby być atrakcją turystyczną. Otwarte wagoniki? Zlot drezyn? Zabytkowa lokomotywa? Łączony bilet ze statkami z Fromborka do Krynicy i vice versa? Ta linia bez Królewca, przemysłu w okolicach i upowszechnieniem aut nie ma znaczenia jak kiedyś na pewno. Ale tym bardziej powinna być zachowana jeśli w regionie nie ma niemal nic na co można postawić oprócz turystyki. Pewnie bywałeś za granicą i w małych miasteczkach spotkałeś linie kolejowe po których od czasu do czasu śmigały lokomotywy. Co do Guliwera no to właśnie dlatego się pojawił bo była potrzeba. Linia niszczała, prędkości malały, PKS rdzewiał i narzekał na brak pieniędzy do czasu jak pojawił się Irlandczyk z Polskim Busem, jakością przewozów jak w UK i niższą ceną. Da się. A do przewozu towaru też się nada. Kto wie, może we Fromborku pojawi się nowy Kopernik i zacznie budować nowe obserwatorium NASA?;)
  • .. .poza tym czy to, że ktoś urodził się w Braniewie lub pod Braniewem skazuje go na biedę do końca życia i rozbijanie się po okolicy ciasnymi i tanimi busikami? Myślę, że nie. I też po to są takie inwestycje. Żeby poruszyć nieco regionem. Sprawić żeby było bardziej atrakcyjne, zauważone. ..
  • Gdy mieszkałem w Braniewie prawie co miesiąc bywałem z grupą przyjaciół w Operze Leśnej w Sopocie albo Teatrze muzycznym w Gdyni. W niewielkich miasteczkach ludzie mają zdolność samoorganizacji.
  • Tylko nie jezdzijcie arriva bo to szwabska firma!!!
  • Na Krynicy to dorabiają się warszawiacy. Wystarczy zobaczyć te pozamykane, w tej chwili, na cztery spusty wielkie chałupy. Jak warszawka się wyniesie to miejscowym nic złego się nie stanie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    Wredna2(2016-10-16)
  • @absolwentTMinietylko - Nie walczą, bo to skutek, że Krynicę przyłączono do innego województwa. Pomorskie brało co najlepsze.
  • Czy mieszkańcy Krynicy Morskiej myślą, że turyści przestraszą się mostu? Pobyt w KM jest drogi nieproporcjonalnie do walorów tego miejsca.
  • Tacy bogaci a w centrum miasta na glownej ulicy chodnik z lat 70tych, nogi mozna polamac lub glowe rozbic o te krzywe, popekane chodniki.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    kuracjusz(2016-10-16)
Reklama