UWAGA!

----
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Ksamol ! Słuchaj pomysł tunelu jest otwarty i możliwości wariantów tego pomysłu jest co najmniej kilka. Myślę tu o tunelu jako budowli, która nie całości znajdowała się pod ziemia, a istniejące przejazdy na Malborskiej i Lotniczej podniesione by zostały na około 1 metr Mowa również o tym, ze przechył na 1 metrze to około 6 centymetrów, a nie jak ty dajesz przykład miejsca gdzie wzniesienie to 30 cm na jeden metr, No i jeszcze jedno Ernest Malinowski gdyby żył…… pl.wikipedia.org
  • Do ksamol: Chlopie co Ty porownujesz? Parowozy do owczesnych lokomotyw?
  • Zatorzanie zacznijcie chciec tramwaju!!!
  • Chce tramwaju!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zatorzak(2012-01-03)
  • Większej głupoty ostatnio nie czytałem - budowa wiaduktu nad torami to koszt kilku milionów złotych - odsyłam do strony www. plk-sa. pl gdzie są ogłoszone przetargi na wykonanie takich obiektów na linii kolejowej Gdynia - Warszawa. ( Łącznie ma być wykonanych prawie sto) Koszt tunelu to nawet nie kilkadziesiąt a kilkaset milionów złotych - budowa na Żuławach. Jak prosta sprawę można kompletnie zagmatwać oto przykład w artykule. Boże chroń nas przed takimi wynalazcami. Pozdrawiam
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Polwar(2012-01-03)
  • Osobiście jestem za poziomą kolejką linową nad kanałem, praktycznie i turystycznie. ; D
  • Słuchaj Polwar to dzięki takim jak ty jest jak jest!!! Co do cenny to kilka set milionów ponoć ma kosztować przekop Mierzei na głębokość 5 metrów na długości 1500 metrów wraz z mostami. Wybudowanie tunelu czyli zamkniętej budowli osadzonej 4 metry poniżej obecnych podkładów kolejowych to wydatek nie większy niż 7 milionów euro to pewne. Mam tylko nadzieje, ze osoba tak myśląca niema nic wspólnego z budownictwem bo tylko przynosiłbyś wstyd osobom z branży!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    optymista realista(2012-01-03)
  • moim zdaniem zatorze powinno być odgrodzone od miasta ekranami jak na autostradach
  • Takie pytanie do autora. Jak Pan wyobraża sobie sprowadzenie torów kolejowych do tunelu na tak, krótkim odcinku?!!! Być może Pan nie wie ale pociąg to nie samochód i niestety ma ograniczone możliwości jeśli chodzi o dopuszczalny spadek torowiska.
  • Jak lubicie fantastykę to mam szósty wariant: tory ułożone w pętlę, jak w roller-coasterze. Pociąg z napędem warp, takim jak w Star Treku, spokojnie wywinął by pętlę nad jezdnią. Wrażliwym pasażerom konduktor rozdawałby Avio-marin, wliczony oczywiście w cenę biletów (ze zniżką do decyzji NFZ).
  • Z Zatorza zrobić wioskę "Zatorze" i niech sami martwią się, jak dotrzeć do miasta. Dlaczego normalni mieszkańcy mają martwić się przeprawą patologii z Zatorza do miasta?
  • Tunel jest wykonalny, pomysł nie jest pozbawiony uroku. Głębokość tunelu przy metrowym wzniesieniu przejazdu przez tunel to ca 3,5 do 4m, przy długości 50m to spadek (a nie przechył) wynosi 7 do 8 cm na metrze czyli 7 do 8%. To nie jest tak żle. Zresztą ok. 2004 roku istniał projekt wiaduktu nad torami w osi ul. Skrzydlatej. Z tego projektu pozostała tylko modernizacja skrzyżowania Lotnicza-Skrzydlata. Wiadukt przeniesiono do realizacji ad calendas Greccas.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    MirCrow(2012-01-04)
Reklama