Po raz kolejny powtarzam, że ten teren (wraz z pętlą techniczną Obr. Pokoju) Miasto powinno utrzymać jako rezerwę pod budowę drugiego depot tramwajowego, jeśli ktoś w Elblągu w ogóle poważnie myśli o utrzymaniu, przyszłości i rozwoju tego niskoemisyjnego transportu zbiorowego. Druga zajezdnia miałaby strategiczne położenie - przy łączniku, w pobliżu głównej arterii (Dąbka). Porównajcie sobie - jak w Olsztynie fatalnie długi jest wyjazd z zajezdni na główny tor!! Dotychczasowa rezerwa TE to obecnie ROD Tramwajarz, ale na Fromborską to tramwaj nie ma chyba niestety szans dojechać przez najbliższe 50 lat !!!
@pioan - Dopisz jeszcze jak bardzo niskoemisyjna jest produkcja prądu potrzebna do zasilenia całej trakcji z całym taborem. Jak nie widać dymu z komina elektrowni, bo stoi 30km dalej, to nie oznacza, że nie produkuje Co2.Produkuje tyle samo do tej samej atmosfery. Przestańcie opowiadać te swoje brednie o ekologii.