UWAGA!

----
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)

Komentarze czytelnika MariuszLewandowski-Fc

  • „Sędziowie powinni rozmawiać z obywatelami”

    MariuszLewandowski-Fc @Elblążanin napływowy - Myślę że to akurat główna choroba wymiaru niesprawiedliwości - kiedyś z jednym z adwokatów wymieniałam uwagi na temat mojego ulubieńca obecnie SSO Tomasza Piechowiaka. Okazało się że adwokaci byli zażenowani tym że wtedy młody sędzia zupełnie nie potrafi się na sali rozpraw zachować i podnosi głos. Nazwisk sędziów którzy w Elblągu zachowują się jak lumy pod sklepem z procentami jest kilku choć trzeba przyznać że od czasu wprowadzenia nagrań z rozpraw rzecz staje się jednak marginalna. Kamera czyni cuda. Osoby związane z elbląskim wymiarem sprawiedliwości powinny się wstydzić za swoich kolegów ale o tym kiedy indziej ponieważ rozmowa o sądownictwie dopiero się zaczyna a ja mam sporo do przypomnienia.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10
    1
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-24)
  • „Sędziowie powinni rozmawiać z obywatelami”

    MariuszLewandowski-Fc Szkoda że Pan Gróchalski nie wspomniał o najbardziej wzruszającej wypowiedzi pewnego starca który opowiadał jak jakaś młoda sędzina potraktowała go na sali sądowej. Po pierwsze taka debata to farsa - na Halickiej zapewne powiedzieliby że panowie "przyszli podotykać się pindolkami". Film co w końcu autorka przyznała nie jest dokumentem a felietonem i gdyby od początku tak go pokazano nie byłoby zarzutu stronniczości. Prawdziwy film o sędziach powinien powstać na salach rozpraw o pokazywać właśnie ową pogardę z jaką traktują obywateli których teoretycznie mają bronić. Zastanawiam się na ile lat można by było skazać obu Panów Sędziów gdyby cała ich wypowiedź została złożona pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych zeznań. Juistitia od 11 lat nie potrafi odpowiedzieć na list otwarty w sprawie sądownictwa a jej lokalne przedstawicielki za chwilę nazwę kłamczuszkami ponieważ podczas Tur de Konstytucja zapewniły mnie że odpowiedzi udzielą. Środowisko zgromadzone na sali starało się zrobić wszytko żebym jednak nie dostał mikrofonu - moi drodzy z Bożej Niełaski sędziowie - boicie się prawdy i niewygodnych pytań? No to nie jesteście godni by zawody prawnicze wykonywać co Panu Rodziewiczowi rzucam w twarz za jego cenzorskie zapędy. Kto będzie bronił obywateli przed butą sędziów ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    34
    12
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-24)
  • Wykonawca basenów poszukiwany

    MariuszLewandowski-Fc @Kaczor - Pomysł jest dobry choć nie idealny i jeśli policzysz koszty na jednego plażowicza i porównasz z dopłatami do ZKM wyjdzie ci że to bardzo tania inwestycja. Co do Dolinki to niestety jak z Gęsią Górą - pada ofiarą wandali, Co zaś do psiego gnoju to za tydzień zniknie - pierwsze ciepłe dni i problem zniknie. Opinie co do braku monitoringu popieram - od 11 lat o tym mówię i nadal brak postępu. .. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-24)
  • Wykonawca basenów poszukiwany

    MariuszLewandowski-Fc @RobertKoliński - Że nadtowarzysz Koliński jest dumnym posiadaczem macicy i 1/16 inteligencji przedszkolaka to wiem. Ale że wierzy w piekło to nowość. Lewak Koliński powinien zasiąść do debaty z fircykiem w stopniu wicewojewody Panem Opaczewskim i jako dwaj zaprzańcy negujący istnienie Boga ustalić co z tym diabłem. Nagranie z takiej debaty z przyjemnością przekażę wszystkim uczelnią uczących psychiatrów do zajęć dydaktycznych. Poroniony jest pomysł że basen na spacerowej ma popaść w zapomnienie - chyba trzeba nadtowarzysza potraktować prądem zmiennym dla pobudzenia samotnej komórki nerwowej odpowiedzialnej za kontakt z klawiaturą. Innych zapewne nawet na sekcji naszego idola nikt nie znajdzie. .. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    1
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-24)
  • Wykonawca basenów poszukiwany

    MariuszLewandowski-Fc @Instruktor WOPR - Drogi kolego nie podzielam twoich obaw. Wyciąg nart wodnych z trasą max 300 metrów ? Basem jest mniejszy niż był zlikwidowany przez nierozgarniętych umysłowo polityków PiS wyciąg na Gorę Chrobrego. Moim zdaniem akurat na wyciąg do nart wodnych zdecydowanie lepszy jest Zalew bo mamy tam naturalne falowania które na Spacerowej w zasadzie nie istniało. Co innego gdyby wykonać wierzę i zagłębienie do szkoleń nurkowych a tym do nurkowania podlodowego ale to bardzo kosztowna inwestycja. Moim zdaniem najważniejsze jest jak najszybsze przywrócenie obiektu do życia - nawet przez zalanie niecki wodą z Kumieli. Dorasta nam pokolenie które wcale nie widziało tam tafli wody i może przeżyć szok widząc o zachodzie słońca coś tak fantastycznego
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    4
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-24)
  • Ratusz zabiera głos w sprawie Pogotowia Socjalnego

    MariuszLewandowski-Fc @?????.. - Lewandowski dba o sprawy ważne dla ludzi zmarginalizowanych a tym owa instytucja nie pomagała bo jej pracownicy uważali się za lepszych od podopiecznych. Sam mam nienajlepsze wspomnienia z wizyty jaką tam miałem wiele lat temu a jednen z moich kolegów uciekł z tego przybutku po doprowadzeniu przez Policję. Czytałem też raport Rzecznika Praw Obywatelskich i rozmawiałem z kilkoma znajomymi którzu odwiedzieli ową izbę i opinie co do złej pracy tego miejsca wzajemnie się ze sobą pokrywają. Jak mi się coś nie podoba to się tym zajmuje a jeśli ci się to nie podoba to twój problerm.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    5
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-05)
  • Ratusz zabiera głos w sprawie Pogotowia Socjalnego

    MariuszLewandowski-Fc @łakamakers - Co zaś do owych kombinesonów to oczekiwanie że Pan Świniarski będzie znał rozmiary butów pracownioków jednostki jest śmieszne. Sytuacja była nadzwyczajna i to kierownik placówki wraz z pracownikami mieli obowiązek wypracować rozwiązania w ramach kórych sami poczują się bezpieczni ale wykonają powierzone im zadania, Na tym polega striktura i organizacja a przerzucenie wszytkich w tym zkaresie obowiązków na zewnatrz jest manipulacją i próbą zwalenia winy na innych. Zakup każdego dodatkowego zabezpieczenia był możliwy własnie przez kierownika samodzielnie i skoro zespoł okazał się niezdolny do zorganizowania ich sobie to nie nadawał się do wykonywania powierzonych im zadań - ergo, całą strukturę organizacyjną należało zlikwidować jako niezdolną do wykonania powierzonych im zadań. Grupa ludzi która nie potrafi zadbać i zorganizować sobie własnej pracy to "inwalidzi"i nie mogą finkcjonować w pralcówce pomocowej bo sami nie potrafią rozwiązać własnych problrmów nie może być zatem mowy by byli pomocni innym w rozwiązywaniu ich problremów.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    6
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-05)
  • Ratusz zabiera głos w sprawie Pogotowia Socjalnego

    MariuszLewandowski-Fc @łakamakers - Kasjerki w Bidronce też miały stroje ochronne ? Policjantów w skafandrach też jeszcze nie widziełam, ,, Ratowników medycznych owszem. Kodeks pracy pozwala powstrzymać się od pracy w sytuacji gdy zagrożenie jest realne a cała ta pandemia to w 99 % wymysł i socjotechnika, Kierownik odpowiedzialny za jednostkę mógł uzupełnić owo wyposarzenia sam - sklepów z wyposarzeniem medycznym kilka jest. Problem polega właśnie na tym że słuzby ratownicze to nie praca a służba i dltego sprawę powinna przejąć Policja mniej lub bardziej ale jednak do tego stworzona. Skoro urząd nie wyegzekwował czegoś od kierownika to oczywiście mógł go zwolnić w trybie dyscyplinarnym ale skoro wszyscy ludzie poszli na zwolnienie to i przed zwolnieniem chroni ich ten kodeks pracy. Mój przyjaciel przez 20 lat swojej pracy zawsze wypoczywał latem - jak nie dostał urlopu szedł na zwolnienie, Chyba po pięciu latach jego szefowie doszli do wniosku że będą mu dawać urlop wtedy gdy chce bo i tak w tymczasie go nie będzie, Kodeks pracy jak każdy przepis można wykorzystać i uczynić z niego narzędzie do wykorzytania innych. Pracodawca płaci za okres niezdolnosci pracownika do pracy ale składki pobiera ZUS- to twoim zdaniem jest sprawiedliwe ? Moim nie. Pandemia przymusiła WSZYTKICH do zmian - mniejszych lub większych i rozumiejąć że ludzi mogą się bać nadal jestem na stanowisku że skoro się boisz to się dodatkowo zabezpiecz na swój koszt
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    6
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-05)
  • Radni komentują wyrok w sprawie Pogotowia Socjalnego (aktualizacja)

    MariuszLewandowski-Fc @Invf - A co szanwny Pan zrobił by owo zacofaniu usunąć, poza rzecz jasna pisaniem arcydowcipniekąsliwych komentarzy ? To miasto drogi Panie to nie tylko miejsce gdzie można sobie popisać - w tym mieście można o problemach rozmawiać tylko trzeba zebrać d, ,ę w toki i iść na sesja. Tyle że odwagi wielu starcza tylko na pierdopościki. .. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    14
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-04)
  • Radni komentują wyrok w sprawie Pogotowia Socjalnego (aktualizacja)

    MariuszLewandowski-Fc Po wtóre jeśłi jako KM Policji Pan Osik nie wiedział jak działa Izba wystarczyło poczytać raporty Rzecznika Praw Obywatelskich czego jak widzę obaj radni nie zrobili. Osadzenie obywatela w areszcie podlega trybowi skargi sądowej a Prezydent moim zdaniem kometenny do tego żeby ocenić zasadność pozbawienia wolności nie jest. Przypomnę ile za niesłuszne zatrzymanie dostał Pan Olechnowicz - ile podobnych niezłusznych zatrzymań bylo w Elblągu ? Traksik myli się zaś co do owego przywrócenia - zero terapełtów zero terapii i traktowania doprowadzonych jak owiec do strzyżenia jest nie do przyjęcia. Jeśli to zadanie ma być realizowane to jest to zadanie Policji i to w policji powinny być utworzone na to etaty. Miasto oczywiście może przekazać budynek i to chyba nie problem. Problem jest w ludziach którzy nie potrafili swojej pracy zorganizować i w kosztach które ponosił samorząd a nie budrzet Policji.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    27
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-04)
  • Radni komentują wyrok w sprawie Pogotowia Socjalnego (aktualizacja)

    MariuszLewandowski-Fc Do wywodów Pana Tołwińskiego można dodać tylko dwie rzeczy - rozmowy należało prowadzić z ludzmi kórzy z usług izby korzytali bo to są obywatele elblaga i zarówno radni jak i pracownicy tego przybytku powinni im służyć i być ich wsparciem i pomocą w walce z uzależnieniem. Pan radny jest więc niezależny od rozumu i myli interes obywateli z interesem pracowników którzy mieli o te interesy dbać a tego nie robili. Dużo wiecej zarzutów mam do Pana Osika - po pierwsze orzeczenia sądowe należy komentować i publicznie o nich rozmawiać po to żeby nie było kolejenych casusów ludzi niesłusznie skazanych czy pozbawionych majątku bo ktoś wybrał prawnika z lepszym dojściem do sędziego łapówkarza. W rawie jest taki termin jak społeczny udział w wymiarze sprawidliwości i ma on twarz ławników.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9
    25
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-04)
  • Ratusz zabiera głos w sprawie Pogotowia Socjalnego

    MariuszLewandowski-Fc Myli mnie Pan z Bogiem. Moja moc stwórcza jest dokładnie taka jak Pańska - mogę coś skomentować, mogę złożyć jakiś wniosek czy etycje, czasami zabieram głos na Radzie Miasta ale nic więcej. Likwidatorzy Góry Chrobrego z PIS-u cztery lata temu nie posłuchali mojego ostrzeżania a Traksik powiniem dostać tytyuł niechonorowego antysportowca dekady. Być możę mam trochę wiecej doswiadczenia niż wielu politykierów ale przeżyłem kilka życiorysów i z nie jednego pieca chleb jadłem. Nie mniej jednak nie jestem wszechwidzący i wszchmocny pomimo że sprawiam takie wrażenie. A co do sprw pokoleniowych - gdybście wy młodzi na początku życie wiedzieli tyle co my na jego finiszu to znudziłoby się wam ono już w połowie. .. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    10
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-04)
  • Ratusz zabiera głos w sprawie Pogotowia Socjalnego

    MariuszLewandowski-Fc Z czasm i doświadczeniem widzę więcej, To się kolokwialnie nazywa starość. .. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    5
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-04)
  • Ratusz zabiera głos w sprawie Pogotowia Socjalnego

    MariuszLewandowski-Fc Nie krytukuję zmiany pogladów - szaniję ludzi którzy odchodzą a partii władzy w obornie swoich pogladów. Legendą jest dla mnie Pan Owoc któy w proteście wobec działania polskiego wymiaru sprawidliwości nie przyjał odznaczenia Natomiast nie szanuje oszustów. Wymieniłam Panów Pruszaka Hajdukowskiego i Sadowskiego - ich pracę jako tako znam i dla mnie to ludzie nie tylko z kręgosłupem i zasadami ale i ze sporym dorobkiem. Stawianie w tej samej linii Opaczewskiego którego jedynym sukcesme jest to że wszedł do Rady Miasta z listy PiS-u i zagrał rolę pajaca w paru materiałach TV Kurski jest śmieszne. Po referendum śp Jerzy Wilk publicznie zaproponował kolegą z "Wolnego Elbląga"miejsca na listach PIS i do dziś jestem dumny że tej propozycji żaden z nich nie przyjął. Ja zdałem lygitymację Konfederacji Korony Polskiej i wycofałęm się z prac Konfederacji uznająć że milczenie tej partii jest grzechem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    6
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-04)
  • Ratusz zabiera głos w sprawie Pogotowia Socjalnego

    MariuszLewandowski-Fc Cieszy mnie że nikt nie bierze mnie poważnie i to jak rozumiem powód Pana aktywności i rzeczonego komentarza ? Cieszy mnie te że znany jest Panu mój stosunek do sądownictwa i tylko na marginiesie dodam że da razy ETPCZ /uznawany za najwyższy autorytet prawny w Europie/ uznał moje racje a Polska wypłaciła mi stosowne odszkodowania, mniemam zatem że nie będzie się Pan upierał, jak wielu innych abnegatów, że nie mam wiedzy i kwalifikacji by system sądownictwa oceniać. Co zaś do tego administrcyjnego to rozstrzyga ono i sprawy podatkowe i administrcyjne a jego jakość decyzduje o być albo nie być wielu przedsiębiorców, Do NSA skarżyłem i decyzje MOPS-u i Urzędu Pracy a wiele lat temu sprawy podatkowe, Kilkanaście spraw wygrałem a firma któą reprezentowałem zainkasowała w roku 2002 około 30 tyś spornych kwot. Dlatego zmiana linii orzecznictwa jest niepokojąca a moim zdaniem związki zawodowe się wypaczyły a ich działacze działają bardziej dla siebie niż dla innych i jako były członek NSZZ Stoczni Gdańskiej mam prawo głos w tych sprawach zabierać, Nie zamierzam wypowiadać się obiektywnie - obiektywny jest tylko Bóg a polskie sądy nawet nie starają się być obiektywne i łamią ducha praw europejskich nagminnie co kilka razy pokazałem, A ten wyrok jest wynikiem zmiany linii orzecznictwa bez zmiany przepisów prawa. Nowe pro-PiSowskie spojrzenie na świat ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    11
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-04)
  • Ratusz zabiera głos w sprawie Pogotowia Socjalnego

    MariuszLewandowski-Fc Dziękuję za miłą uwagę - pomimo że robię za nalfabetę i lubię popajacować mam nadzieje że czytelnicy podzielą mój pogląd na tę sprawę. Likwidacja to temat związany z moją propozycją do Strategii Miasta która dotyczyła stosunków pracodawca - pracownik W tym wypadku pracownicy zupełnie zlekceażyli powierzone im obowiązki i dlatego tak się sprawą interesuję. Opaczewski stara się bronić żle pracujących ludzi którzy od lat robili sobie zwykłe jaja z powierzonych im obowiązków a pod płaszczykiem pandemii de fakcto porzucili pracę. Rozumiem sentyment dożłobowca do sobie podobnych, ale społeczeństwo to podział pracy i chronić należy tylko tych pracowników którzy pracują dobrze, albo przynajmniej dostatecznie. Gdyby w trakcie oceny wyszło że to instytucja budząca sympatię pensjonariuszy to sam bym jej istnienia bronił. Mam nadzieje że ta komedia dobiegnie końca a KM Policji dostanie dwadzieścia dodatkowych etatów na to zadanie, czego sobie i wszystkim życzę przypominając że nie zna życia kto nie budził się na izbie. .. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    11
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-04)
  • Ratusz zabiera głos w sprawie Pogotowia Socjalnego

    MariuszLewandowski-Fc Bezkręgowiec Opaczewski powinien wymóć na Komendancie Policji w Olsztynie utworzenie ibzy w ramach policji i gdyby miał odrobienę oleju w głowie zrobiłby to już w dniu objęcia stanowiska wicewojewody. Problem w tym że jako nominat z grupy szprzedawczyków Bielana nie będzie miał nic do powiedzenie w sprawach istotnych. Gdyby zgodnie z tym co mówił jako kandydat Kukiz 15 przeniósł siedzibę Urzędu Wojewódzkiego do Elbląga mona by go było potraktować poważnie. Ludzie którzy sprzedali Gowina za kilak stołków znikną z polityki a promowanie ich kosztem takich działaczy PIS jak Hajdukowski czy Prószak odbije się Kaczyńskiemu czkawką. Stawianie Opaczewskiego obok Sadowskiego to dla tego drugiego policzek a każdy członek PIS kóry to akceptuje staje się pajacem. Jak widać władza to narkotyk który mąci umysł lepiej niż amfetamina. .. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    9
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-04)
  • Ratusz zabiera głos w sprawie Pogotowia Socjalnego

    MariuszLewandowski-Fc Nie zgadzam się z teżą że o wyrokach sądu się nie dyskutuje - szczególnie gdzu nagle następuje zmiana linii orzecznictwa tak jak w tej sprawie. To może być przykład że PIS opanował sądownictwo administracyjne a to sygnał bardzo niebezpieczny. Moim zdaniem zwiżki zawodowe przestały bronić interesu społecznego a ich elity bronią tylko interesu własnego - przykłdem sprawa fabryki ruru preizolowanych z Malborskiej którą po interwencji związków wyprowadzono z Elbląga. Cieszy że likwidacja zostanie poprawiona i niech Komnedant Wojewódzki Policji zatrudni do tych spraw kompetenych funkcjonariuszy w mundurach. Zresztą o ile wiem żaden z Policjantów nie uchylał się od pracy z obawy przed zakażeniem -podonbie jak strażacy ekspedientki w sklepach czy kierowcy komunikacji. Nie pracujesz - nie jesz, prosta zasada którą wypada szanować. Szkoda że decyzja nie zapadłą po kontroli Rzecznika Praw Obywatelskich ale lepiej teraz niż wcale,
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    15
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-04)
  • NSA zmiażdżył argumentację władz miasta

    MariuszLewandowski-Fc Pana wywód za przeproszeniem jest całkowicie nielogiczny, Podatki powinny służyć nam jako obywatelom - w tym wypadku pensonariuszom izby wytrzeżwień nawet jeśłi mamy z niej korzystać raz na 25 lat. Sytuacja w której ktoś pod jakimkolwiek pozorem nie świadczy umówionej usługi i oczekuje za to zapłaty jest zwykłym szalbierstwem. Instytucja powołana do pomocy odmawiająć tej pomocy staje się zbyteczna - to pracownicy izby sami ją zamknęli idąc gremialnie na zwolnienie lekarskie stwierdzili że mają jej finkcjonowanie w ciemnej d, ,, pie. Skoro zatem nie interesuje ich czy miejsce gdzie pracują spełnia swoją rolę to niech się nie dziwią że dostali wypowiedzenia. Pracujesz - jesz Nie pracujesz - nie jesz. Po co pogotwie które jest zamknięte i nie świadczy "pomocy"a przynosi koszty ? Proszę myśleć racjonalnie nie płaci się za dobre chęci a za efekty
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    11
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-04)
  • NSA zmiażdżył argumentację władz miasta

    MariuszLewandowski-Fc @09876 - Polskie sądownioctwo funta kłaków nie warte - to administracyjne również. Każda instytucja samorządu ma poprawiać warunki życia obywateli a jej pracownocy mają byc dla obywateli wsparciem i pomocą. Pogotowie to ładna nazwa ale dla tego co działało na Kólewickiej odpowiada nazwa Izba Wytrzeźwień i minus pięć gwiazdek. Koszty funkcjonowania podzielone przez ilość pensonariuszy wskazują że taniej byłoby wynająć miejsce w Wiwaldim lub Arbitrze i mniej byśmy na to wydali niż na owo pogotowie antysocjalne. Póki nie wrócimy do prawa opartego na precedensie żyjemy w kraju Stlinowskim - zupełnie zaleźni od tego jak któremu sędziemu czapka stanie. Dlatego z Bożej Niełaski palestra tak boi się reform - inna sprawa że te PISowskie mądre nie są ale skoro Borys Budka nic sam nie wymyślił -lepsze takie niż żadne, ,, ,
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    16
    MariuszLewandowski-Fc(2022-02-03)

Redakcja nie odpowiada za treść i formę zamieszczonych powyżej wypowiedzi.
Reklama