@sz@rak - piszesz: Wszystkim entuzjastom proponuję zrobienie biznes planu, wzięcie kredytu i czerpanie "zysków"z tej inwestycji. Powodzenia ! Od pieniędzy podatników wara.
Czy jak sie buduje drogi to też one przynoszą zysk? A ścieżki rowerowe? A robi je sie z pieniędzy podatników. A czy podatnikami nie są ludzie pracujący w branży turystycznej? A turyści to nie podatnicy?
@GłębokaMyśl - nie będę z tobą polemizował, bo znasz się lepiej na wszystkim od wszystkich. Klasyczny polski lekarz od Stańczyka. Jeżeli chcesz być partnerem do rozmowy na argumenty to poczytaj trochę o turystyce jak gałęzi gospodarki, posłychaj ekspertów i najlepiej rusz swoja cztery litery i pojesdż i zobacz jak się zarabia na turystyce w Polsce i na świecie. Twoje komentarze można zawrzeć w jednym w czterech zadaniach: “dlaczegoś biedny? … Bom głupi. Dlaczegoś głupi?. .. Bom biedny.
@entuzjasta - entuzjasta zejdź na ziemię. Gdzie indziej opłaca się reanimować Żuławską Kolej Dojazdowa, a to nie jest wysyłanie rakiety w kosmos. To znaczy, że w Suchaczu koniecznie trzeba uruchomić ponownie linie kolejową, a nie budować kosmodrom?
Do Cz i Krzysztof M 31 marca 2006 roku na ostatni kurs Kolei Nadzalewowej przyjechał specjalnie do Polski ze Szwajcarii profesor kolejnictwa (chyba z Bazylei, nie pamiętam)i dziwił się że jedyną taką w Europie kolej się zamyka. Powiedział tak: że za kilkanaście lat samorządy same reaktywują kolej, bo co prawda ona nigdy nie będzie opłacalna, ale jej wartość jako produkt turystyczny zwróci się wielokrotnie w podatkach płaconych przez firmy około-turystycznych i ich pracowników w regionie.
Krzysztof M racja w 100% : “Kluczowy jest rachunek ekonomiczny. ” Tylko czemu myślisz nieekonomicznie? Może kiedyś sezon trwał 2 miesiąca? A czemu nie od maja (albo kwietnia)do października? A weekendy czemu nie przez prawie cały rok? Dlaczego co roku jest uruchamiana na sezon : “Żuławska Kolej Dojazdowa”, “Żnińska Kolej Wąskotorowa oddział Muzeum Ziemi Pałuckiej”, “Bieszczadzka Kolejka Leśna” czy kolej “Kolej Izerska” Jak to jest, że gdzie indziej można a u nas nic się nie opłaca ?
Co dalej z koleją nadzalewową?
Co dalej z koleją nadzalewową?
Co dalej z koleją nadzalewową?
Co dalej z koleją nadzalewową?
Co dalej z koleją nadzalewową?
Co dalej z koleją nadzalewową?