UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Czy rozbudowa portu będzie kopią działania przy budowie pierwszej fabryki samochodów elektrycznych? Cechy wspólne inwestycji. Obie mają mieć strategiczne znaczenie dla gospodarki narodowej. Port ma dorównać portom w Gdańsku Gdyni i Szczecinie. Samochód Izera ma dorównać Mercedesom, Oplom i innym markom. Siedem lat już minęło od czasu powstania Electro Mobility Poland SA, które ma wdrożyć produkcję polskiego samochodu elektrycznego Izera. Na cel przeznaczono już 500 mln zł i pojazdu jak nie było, tak nie ma ale kiedyś ma być, co jest bardzo optymistyczne. Podany przykład dowodzi, że tak samo sprawnie może się toczyć również budowa IV Portu SA w Elblągu.100 milionów to na dzień dobry ale się za chwilę rozkręcą. Z uwagi na skalę trudności może zaczną budowę za 10 lat co jest bardzo optymistycznym terminem. Jeden Miś już jest i się mocno postarzał choć na użytek wyborów jest reanimowany. Teraz jest obiecany drugi miś na użytek wyborów. Taki nowiutki. Ani Izera ani Port na miarę naszych możliwości nie powstaną. Bo możliwości PiS-u - to tylko budowa Misia.
  • @Cz - Pisz pan komentarze ale w oparciu i wiedzę i zrozumienie. Port w Elblągu nie ma dorównać portom Gdańska i Gdyni ani swoją wielkością, ani wielkością przeładunków. Tego nikt nikomu nie obiecywał. Ma być po prostu jak one oraz Szczecin- Świnoujście portem o priorytetowym znaczeniu dla gospodarki RP. Czyli zgodnie z ustawą o portach z 1998 r. zarząd musi być spółką skarbu państwa i samorządu w proporcji 51/49.Wtedy będą mogły być czynione dalsze inwestycje, także drogowe, kolejowe czy nowe baseny na przykład. I nie chodzi tu o żadne układy Wróbla i Motorówki z PiSem jak nam wciskają tylko umowę państwa z miastem, która od 25 lat sprawdza się w największych portach polskich. Bsp.
  • No to bajki opowiadasz. Więc czemu od lat nie jest Panstwowy ? Bo jest spółką samorządową. Proporcja udziałów Państwa w Gdańsku np. Też nie wynosi 51/49%. Powielanie bredni idzie Ci swietnie.
  • W chwili powstania portów o prioryretowym znaczeniu każdy samorząd otrzymał 49 proc. akcji. Później w ciągu ćwierć wieku miasta wyzbywally się akcji na rzecz prywatnych podmiotów. Gdańsk obecnie ma ich 12%, I jak prosperuje i port, i miasto? Wróblewski chce zachować 100% chociaż w kasie pusto. Panie, pocztajze pan w trochę o tych sprawach, to nie jest jakaś wiedza tajemna. A potem pisz do mnie, OK?
Reklama