UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @Bombaj - Remont drogi, która zaraz zostanie zdemolowana przez ciężki sprzęt budowlany to według ciebie byłoby działanie logiczne. .. Właściwie to tak. .. Takie działania pięknie by się wpisywały w logikę całej tej dewastacji. ..
  • Za ten przekop niech Kaczyński płaci z własnych piniendzy za głupotę którą zgotował Polakom pis
  • Podziemne zgazowanie węgla kamiennego i geotermia to podstawa niezależności energetycznej Polski i Miedzymorza na setki lat
  • Powiat ndg to pośmiewisko polski najgorsze drogi i najdroższe paliwo
  • Z tym pękaniem murów to oczywiście bzdura. Zaraz każdy chce się podłączyć się do odszkodowania żeby swoją starą skorupę wyremontować. Ale faktem jest ze droga rozlatuje się w oczach, nie jest przygotowana na takie obciążenie a w zasadzie na żadne. Nie była modernizowana od czasów Gierka i biorąc pod uwagę turystyczną atrakcyjność tego rejonu to już powinny trwać przygotowania do całkowitej modernizacji podłoża i przygotowanie do położenia nowej szerszej nawierzchni po zakończeniu inwestycji przekopu. Czyli w 2022 roku.
  • @abc1- być gdzieś to nie znaczy znać sytuację, poczytaj sobie o tym porcie to się dowiesz że nie jest tak kolorowo jak opisujesz. Co rozumiesz przez długą drogę podejścia ? Port jest prawdziwie morskim portem, mimo płycizn nie starają się pogłębiać
  • Zarząd województwa gdańskiego dba głównie o drogi na zachód i północ od Gdańska. Tak jak nie poradzili sobie przez ostatnie kilka lat z przebudową drogi DK 22 od Malborka, Tczew do A1 tak w najbliższym czasie nic nie zrobią z drogą Mikoszewo Krynica Morska. A przebudowa DK22 w okolicy Tczewa to juz jedna wielka kompromitacja.
  • @Bombaj - Logika w tym że do przekopu droga zostanie zrobiona po zakończeniu inwestycji przekopu.
  • Chopie obudź się w tych latach był kryzys gospodarczy i państwa nie było stać na utopienie takich pieniędzy tak jak to robi obecny nierząd
  • @? - @? Byłem tam statkiem i sprawdzałem na mapie głębokości i jest tak jak napisałem. Generalnie obecna budowa to powrót warunków nawigacyjnych sprzed 45 roku oprócz kanału przez mierzeję którego nie było ale od tamtego czasu też zmieniły się granice. Co do pieniędzy z drukarki i mojej kieszeni, ile kosztowało Muzeum II Wojny Światowej ?(podpowiem 500 mln)nie boli cię że tyle pieniędzy wydano (a ok to jest Gdańsk tam można wszystko).
  • @abc1 - Czy tam port morski to także hektar utwardzonego placu praktycznie bez żadnej infrastruktury ? Od utwardzonego placu do Nowakowa jest rzeką około 7 km, z Nowakowa do wód Zalewu pewnie jeszcze 1,5 kilometra. Podejście trudne nawigacyjnie i większe jednostki nie wejdą tu bez holowników. Za holowniki trzeba zapłacić. .. Czy kapitanowie jednostek będą podchodzić do tej atrakcyjnej konieczności z entuzjazmem ? GM pominie milczeniem przejście przez kanał żeglugowy na Zalewie Wiślanym, bo tam pogłębiarki to będą pracowały, najprawdopodobniej, bez przerwy. .. co oczywiście poprawi rentowność obecnie prowadzonej dewastacji. .. Za pieniądze, które pochłonie dewastacja można wybudować autostradę do Piasków i ustanowić połączenie promowe Frombork - Krynica, co podniosłoby tak atrakcyjność turystyczną Fromborka jak i Krynicy.
Reklama