UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Do mieszaniec- burza mózgów i wszystko sie samo rozwiąże? Ty na bank jesteś z GE.
  • @mieszkaniec-mieszaniec;) - Przeczytałem dokument pełen chciejstwa i surrealizmu gospodarczego. A Elbląg zrobiono na sypialnie, bez ośrodków przemysłowych i wytwórczych. .. ma wisieć na, ,usługach, ,. .. .czyli, ,umieralnai wg pisowych, ,. .. .
  • @Agunia - No tak wielka wyspa na środku zalewu. .. i zbafca (pomnik) na wyspie. .. .
  • Po części tak, bo zostawią pieniądze w porcie elbląskim. Tak wpłyną zobacz jakim jachtem Aleksander Doba plynął przez oceany, albo inni podróżnicy okrązający ziemię, przy tych jednostkach elbląskie barki wożące węgiel to giganty. Z resztą już zimują tutaj np lodołamacze z Płocka. Przez Szkarpawę nie przepłyną większe łajby, ani ładunki ponadgabarytowe bo są tam zabytkowe mosty, których nie można przebudowywać, podobnie jak śluz na Kanale Elbląskim. Pociągiem szybciej, ale co to ma do rzeczy przecież mówimy o turystach, którzy nie po to płyną łodziami, żeby przesiadać się na pociąg. Główne argumenty to produkowane turbiny i wirniki GE, przekładnie z Maag Gear i konstrukcje wielkogabarytowe i filtry z Proxmusa, dodatkowo ipmortuje się soje i torf do Pasłęka, można ekspotować zboże z elwatora i remontować nieduże jednostki w niewielkiej stoczni za odlewnia GE, co już się dzieje odlewy o masie ponad 60 ton z odlewni Elzamech, elementy wiatraków i odlewane kadłuby maszyn obrabiane w Kromecie, takie ładunki najlepiej przewozi się wodą i jest to najtańsze i najbezpieczniejsze to wszystko plus eksport materiałów budowlanych. Import piasku formierskiego blach np do Stokoty i wegla będzie generować całkiem spory tonaż do tego okazjonalne przewozy tankow do przemysłu spożywczego. I tak w Elblągu jest więcej przeładunków jak w Kołobrzegu, teraz w GE mają budować turbinę o mocy 1000 mw, sama taka turbina to kilkaset ton wagi.
  • Tjaaa, a zwłaszcza "praca, pokora, umiar". .. no i to z nepotyzmem i kolesiostwem, prawie całkiem zwalczone. .. A owce: meee
  • Jeden argument konkretny ci zapodam. Jesteś starym leśnym dziadem, co głosował na komucha, bliżej już Ci niż dalej, więc przestań pier.
  • Wy krytykanci jesteście po prostu śmieszni. O historii nie macie pojęcia. Zapraszam was na stronę fotopolska, wpiszcie sobie Elbląg i zobaczcie jak wyglądał port w 19 i na początku 20w. Jak ogromne statki tu wpływały i to w technologii ówczesnej. A teraz te niediwiarki w XXI wieku śmią wątpić, czy to ma sens? Tu należy postawić pytanie, czyja jest to agentura i ile im placą?
  • Od głodu ognia i wojny, TVNu i Platformy uchron nas Panie
  • Ech portel poszedł na Maxa na lewo. GW, TVN, TOKFM to ich idole. Zapomnieli o tradycji o normalności o szarym czlowieku.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    6
    Glosrozsadku1(2018-11-13)
  • Tarliska to zostaną zniszczone poprzez ścieki spływające do Zalewu i te muły i wyplycenie Zalewu przez brak jego pogłębiania przekop poprawi dopływ czystej wody. A ptaki jak nie rybitwy żart jakiś, pełno ich nad rzeką i na ul. Giermków w Elblągu poradzą sobie jak w rezerwacie Druzno. Jak nie będą poglebiać to Zalew się wyplyci za jakiś czas i go nie będzie tak jak i ryb, przecież kiedyś jez Druzno bylo częścią Zalewu, jeszcze ok 1300 roku nie było Mierzei, tylko wysepki.
  • Tarliska to zostaną zniszczone poprzez ścieki spływające do Zalewu i te muły i wyplycenie Zalewu przez brak jego pogłębiania przekop poprawi dopływ czystej wody. A ptaki jak nie rybitwy żart jakiś, pełno ich nad rzeką i na ul. Giermków w Elblągu poradzą sobie jak w rezerwacie Druzno. Jak nie będą poglebiać to Zalew się wyplyci za jakiś czas i go nie będzie tak jak i ryb, przecież kiedyś jez Druzno bylo częścią Zalewu, jeszcze ok 1300 roku nie było Mierzei, tylko wysepki.
  • Dokladnie, nic im nie pasuje, ,,nic się nie da, niepotrzebne, nieopłacalne, zniszczy środowisko'', Niemcom wszystko się oplacało, właśnie widać to po zdjęciach tych niszczycieli, torpedowców, promów kolejowych i innych jednostek zbudowanych w Elblągu, w tym małych okrętów podwodnych Seehund''. Ktoś chce, żeby Polska się nie rozwijała, na bazie istniejących firm jak GE, Maag Gear, Stokota, Proxmus, Elzamech i stocznia rzeczna, można rozwinąć dużo ciekawych projektów zw z konstrukcjami stalowymi, ściągnąć nowych inwestorów u kooperantów.
Reklama