To już XII edycja Budżetu Obywatelskiego. Zachęcamy mieszkańców do udziału w głosowaniu. Zdecydujmy, które zadania powinny zostać zrealizowane w przyszłym roku. Głosowanie startuje w czwartek 12 października i potrwa do 9 listopada br.
Głosy można oddawać:
- elektronicznie - przez stronę internetową: budzetobywatelski.elblag.eu klikając na zamieszczony tam baner. Zachęcamy do tej najprostszej i najszybszej formy głosowania.
- tradycyjnie - ze strony budzetobywatelski.elblag.eu można pobrać i wydrukować papierowe karty do głosowania. Są one dostępne w zakładce: Dokumenty do pobrania.
- tradycyjnie - poprzez karty do głosowania, które dostępne są w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Elblągu (ul. Łączności 1) oraz w Punkcie Informacyjnym w Ratuszu Staromiejskim (ul. Stary Rynek 25).
Głosować można tylko jeden raz, zaznaczając maksymalnie pięć zadań z okręgu, do którego się należy oraz jedną inicjatywę ogólnomiejską. Głosując należy podać swoje imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz swoją datę urodzin. W przypadku osób niepełnoletnich należy wypełnić oświadczenie o wyrażeniu zgody przez przedstawiciela ustawowego osoby niepełnoletniej na udział w głosowaniu na projekt w ramach Budżetu Obywatelskiego oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Dane, które mieszkańcy przekazują w kartach papierowych i w formie elektronicznej są wykorzystywane wyłącznie do weryfikacji głosów i nie są udostępniane żadnym firmom lub instytucjom.
Przed głosowaniem na zadania w poszczególnych okręgach warto sprawdzić do jakiego okręgu głosujący/głosująca należy. Podział miasta na okręgi wyborcze dostępny jest w zakładce Dokumenty do pobrania. Głosy oddane na zadania z innego okręgu będą nieważne.