UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @RobertKoliński - RobertKoliński o normalnie mnie zainponowałeś jeszcze zaczniesz pisiorów popierać
  • @Zen - Tak już bywało przykład Polskie Koleje linowe
  • Idź lepiej zgłosić kolejnych rodaków do prokuratury komunisto.
  • Z tego co czytałem, to wszystkie gminy na których terenach przebiegała linia kolejowa były zainteresowane reaktywacją tej linii, a jedynie władze Elbląga nie chciały w tym uczestniczyć.
  • zlikwidowano potężnymi kosztami linie kolejowa przez mia sto. Teraz likwidacji trzeba poddac E-G ZDRUJ pozostał jeszcze zardzewiały wiadukt kolejowy -a moze na złom -bo to budowała kosztem bardzo duzym komuna a moze teraz zlikwidujemy hale prod po byłym ZAMECHU. Byłą odzieżówkę i wiele innych byłych zakładów a ponad 5 mil polaków szuka pracy za granicą, ale u nas bezrobocie spada w Elblagu to tulko emeryci ale z ich głosem nikt sie nie liocz y
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12
    0
    zam echowiec(2019-11-20)
  • Pamietam jak dworzec byl na dole a ten górny powstal później a ja urodziłem sie w 1972 r więc na bank nie bylo tego dworca
  • to jest całkowita rudera, miasto ceni się gdy chodzi o pieniądze podatników, ,Wróblewski powinien kupić dla siebie za tę kwotę, ,komu kolej przeszkadzała masa ludzi dziś dojeżdża do E-ga, nie mają transportu jak jeżdżą autobusu, to wszyscy wiedzą ci, co muszą z tej komunikacji korzystać, ,dziś w Polsce nic się nie opłaca prócz polityków i ich nieróbstwa, ,bo ten jest w cenie, ,reszta do likwidacji, ,Polska-dziś to gnój polityczno-urzędowy, gnój
  • Reaktywacja byłej linii kolejowej tzw. Nadzalewowej w formie takiej jak istniała do jej likwidacji jest obecnie niemożliwe. Decydujące jest tutaj nie tylko jej finansowanie, ale praktycznie małe zainteresowanie pasażerów. Nowe uwarunkowania gospodarcze ograniczają przewozy tak pasażerskie jak i towarowe, bo w tym terenie nie ma żadnych istotnych firm oraz dobrze zorganizowanej infrastruktury turystycznej. Stąd wszystkie gminy nadzalewowe sukcesywnie wycofywały się z finansowania tej linii kolejowej, najpierw był to Frombork, potem gmina Braniewo. Najdłużej było zainteresowane Tolkmicko. Teraz żadna z tych gmin nie wyraża zainteresowania, a ewentualna reaktywacja mogłaby nastąpić jedynie w formie atrakcji turystycznej, ale musiałby znaleźć się sponsor i to prywatny.
  • W Morągu są 2 przystanki a w Olsztynie nawet 3 na Gutkowie, zachodni i główny, teraz będą tam budować kolej miejską i następne przystanki, a u nas wszystko władze rozwalają i sprzedają
  • Nie wyraża, bo Elbląg nie chciał się dołączyć i to było kluczowe, a w Braniewie masz terminal przeładunkowy, w Elblągu jest dużo firm, nawet do transportu węgla, zboża, nawozów. Poza tym wystarczy zrobić w miarę szybką linę chociaż ze 120-160 km/h i wtedy klienci się znajdą, bo będzie dużo szybciej i taniej jak samochodem.
  • Trzymam kciuki za pomyslowego nabywcę
  • Tam jest napisane pod koniec lat 70 a nie 60 tych. kolego,czytamy ze zrozumieniem
Reklama