UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Spokojnie, niedługo przyjdzie zima i nasi wspaniali kierowcy z prawem jazdy na letni elbląg porzucą swoje auta na parkingu do wiosny - miasto sie trochę rozkorkuje.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    posdrafiam fszystkich polakuf(2010-09-01)
  • ~jbca to teraz się zastanów, jakby na na odcinku 500 metrów (jak w Elblągu) trzeba było się zatrzymywać co 100 metrów na każdym przejściu? Zdajesz sobie sprawę co piszesz? Co by się wtedy działo, gdyby każdy zatrzymywał się dla jednego czy dwóch przechodniów? To jak jakby sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniach przepuszczała po 2-3 auta. Domyśl się co by się działo. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    pentaxxx(2010-09-01)
  • Większość ma rację i co z tego !
  • Najlepszą edukację przechodzenia przez jezdnię zdobywa się w Istambule. Najlepiej potrenować na dzielnicy Ordu Caddesi. Po powrocie Elbląg to będzie bułka z masłem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    STARYDINO(2010-09-01)
  • Jak się zatrzymam przed przejściem dla pieszych bez sygnalizacji, to ludzie stoją i się dziwnie patrzą na mnie zamiast przejść na drugą stronę jezdni
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    ttttttt(2010-09-01)
  • Najgorsze jest przejście przed budynkiem Ekonomika. Tam ludzie stoi się na szynach oczekując na zielone
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    gggggg(2010-09-01)
  • I co wam przeszkadzają te wysepki. Nikt wam nie karze przejść za jednym razem dwóch jezdni i wysepki. Wysepka jest po to by można na niej się poczekać jeśli nie zdążymy przejść przez obie jezdnie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    yyyyyyy(2010-09-01)
  • koło carrfoura przy ogółnej to trzeba mnieć przyśpieszenie!!!
  • no trudno sa wyspy i wysepki, czasami trzeba stoickiej cierpliwosci azeby dostac sie na lad Viilia
  • Pal licho przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerów, to sprawa wielu lat. 4 września rowerowy wyjazd do Królewa Malborskiego na OPEN AIR DAY - www.bikerelblag.hg.pl
  • najgorsze jest chyba przejście na zw. jaszczurczego/Bema tzn jak przechodzimy od kościoła do parku Traugutta. brak sygnalizacji, tramwaje jeżdżą, nie ma gdzie ustać, a z wózkiem to już wogole tragedia!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zaszokowana(2010-09-01)
  • A moim zdaniem przejscia dla pieszych tak jak na Plk Dabka to powinny byc nad ulicami i torami tak by bylo bezpiecznie tam gdzie sa szerokie jezdnie czyli 2 pasy w jednym kierunku to powinno byc nad lub pod ulicami przejscia dla pieszych a tam gdzie zwykla waska uliczka to normalne przejscie za swiatlami tam gdzie to jest najbardziej potrzebne i w taki sposob by nie bylo potzrebnych tyle sygnalizacji swietlnych na odcinku 500m bo mozna to wszystko rozwiazac w logiczny i prosty sposob TYLKO POTRZEBA LUDZI Z ROZUMEM DO TEGO A NIE WYKRZTALCONYCH KTORZY TEGO NIE WIEDZA. Pozbierajcie troche opinni ludzi zanim zaczniecie cokolwiek budowac lub przepudowywac. MYslcie logicznie i z wyobraznia !!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Marcin2608(2010-09-01)
Reklama