UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • MariuszLewandowski-Fc @Rublov - A może mi Pan wskazać związek pomiędzy obydwoma sprawami ? Pana opinia wskazuje że pomiędzy Posłem Andrzejem Śliwką a kierownictwem Ministerstwa Sportu i Turystyki istnieje związek korupcyjny tego rodzaju że można go uznać za zorganizowaną grupę przestępczą. Ponieważ w SR toczy się sprawa o rzekome znieważenie Pasła Andrzeja Śliwki przez moją skromną osobę będzie Pan powołany na świadka na okoliczność Pana wiedzy o istnieniu takiego związku. Proszę zatem o podanie Pana w tym zakresie wiedzy publicznie i dobrowolne przekazania Pana danych Redakcji z pisemną zgodą na ich przekazanie mojej skromnej osobie w celu powołania Pana na świadka. W przeciwnym wypadku dane Pana ustali wydział informatyków z KWP w Olsztynie. Sprawa pilna może też Pan podać je mi na meila mariuszlewandowski1966@gmail. com
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    1
    0
    MariuszLewandowski-Fc(2025-01-15)
  • MariuszLewandowski-Fc @silni razem - Zechce Pan mi pętakowi wytłumaczyć związek przyczynowo skutkowy pomiędzy faktem że PIS przegrał wybory a kwestią stadionu w Elblągu ? Czyżby Poseł Andrzej Śliwka celowo wprowadzał środowisko kibiców "Olimpii" w błąd co do tego że będzie na rzecz budowy lub remontu stadionu działał ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    0
    0
    MariuszLewandowski-Fc(2025-01-15)
  • Czyżby pan poseł Andrzej Śliwka zrobił sobie kampanię wyborczą na ambicjach elbląskich kibiców, by mistrzowski zespół Olimpii miał wyremontowany stadion i przy tym nieco minął się z prawdą, która za czasów populizmu i socjopatii była bardzo względnym zjawiskiem ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    1
    GłębokaMyśl(2025-01-15)
Reklama