UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Obrotnicę ołówkiem można sobie rysować, taka inwestycja. Nie chodzi o stronniczość ale bezczynność jednej i drugiej strony. Kiedy w 2020 roku mowa była o inwestycji wszyscy mówili jednym głosem. Port sondował koszty, od 8 do 20mln PLN, Urząd Morski rekomenował rozwiązanie najdroższe jako funkcjonalnie najlepsze, Minister też klaskał. Inwestycja może być sfinansowana z tworzonego specjalnie na takie cele Funduszu Morskiego dla małych portów, który - jak informuje Minister Gospodarki Morskiej - ma być wkrótce wyodrębniony z budżetu państwa. Stan na 2023.Koniec balu port do przejęcia przez rząd.
  • Tu by sie chyba UE wtracila jako nielegalna pomoc od panstwa dla prywatnego podmiotu, wiec upadlo.
  • No jakby rząd PiS liczył się ze zdaniem Brukseli. Obrotnica jako element infrastruktury technicznej rzeki będącej kanałem żeglugowym dla statków handlowych już dawno powinna zostać wpisana w przetarg jednolity pogłębienia toru wodnego na całym jej odcinku. Ja nie wyobrażam sobie pięknej autostrady, do której zjazdy i drogi lokalne ma sobie budować dany lokalny samorząd. W ten sposób rząd rozgrywa sobie swoje gierki.
  • A kamienie milowe to niby co jest? Zgoda na FitFor55? To jest wszystko zgodne ze zdaniem UE.
Reklama