UWAGA!

----
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • MariuszLewandowski-Fc Poszerzenie gamy dostępnych biletów w dobie biletomatów ma sens ponieważ ti tylko zmiana programowa. Tyle że porównywanie opcji dampingowej z kosztami biletów nie ma sensu i jest manipulacją. Komunikacja zbiorowa przegrywa z samochodami prywatnymi których przybywa lawinowo. Korzystniejsze byłoby wprowadzenie biletów na określoną ilość przystanków a biletów okresowych na określone trasy ponieważ pora indywidualizować cenę usługi. Proponuje poczekać jakie efekt przyniesie wymiana taboru tramwajowego i już myśleć o trasie WSZ-Pętla Nad Jarem przez Fromborską
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    0
    3
    MariuszLewandowski-Fc(2025-11-13)
  • Zrzut ekranu z ceną za przewóz osób to manipulacja. Takie ceny dostępne są okresowo w czasie działania promocji. Dzisiaj tj.13.11.2025 r. ok godz.11.przejazd ze Starego Miasta do CH Ogrody to koszt od 13 do 27 zł. Natomiast bilet czasowy obowiązuje wg rozkładowego czasu przejazdu, stojąc w korku nie tracisz minut. Z drugiej strony wiele miast wycofało się z takiego modelu rozdrabniania biletów z uwagi na nadużycia.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    rzetelny(2025-11-13)
  • Myślę, że problem nie leży w cenach biletów, a w rozkładach jazdy. Jak nie zdążysz na jeden tramwaj następny masz za pół godzin... Nie ukrywajmy też, że komunikacja miejska w Elblągu się wlecze...
  • @MariuszLewandowski-Fc - A może samochodów przybywa lawinowo, bo taką mamy komunikację miejską?
  • Gdzie jest planowana linia tramwajowa w Armii Krajowej ???? Rosną tam krzaki.... A Tramwaje, stare rupiecie, tłuką się starymi torami w wąskich ulicach zamiast śmigać Armii Krajowej, która może połączyć wszystkie linie.
  • Jeśli zostaną wprowadzone bilety 5 czy 10-minutowe, to trzeba będzie rozkłady jazdy uszczegółowic, wskazując na rozkładach dokładną trasę przejazdu ze wskazaniem nazw przystanków i minut przejazdu pomiędzy przystankami.
  • Qwa to se dojdź z Zawady do pasażu na hetmańskiej.
  • Taksówki raczej nie służą może do codziennego dojazdu do pracy ale są nieomal na zwołanie w kilka minut, a nie co pół godziny + zwiedzanie miasta, jak urządził to ZKM. Samochody, które czasami mamy tylko po to aby z konieczności wozić d... do pracy i na powrót też nas kosztują i zanieczyszczają powietrze, co niby miało być priorytetowo redukowane. Obydwie sprawy w logicznie i planowo zarządzanych miastach załatwia komunikacja publiczna, w Elblągu nie, dlaczego?
  • No ja jeszcze nie jechałem taksówką, boltem czy uberem za 2 zł !! Skąd takie ceny? Ale to fakt, żr np w 3 czy 4 osoby lepiej wziąć taxi niż czekać na autobus czy tramwaj bo wychodzi podobna cena.
  • Komunikacja miejska powinna być darmowa, przecież i tak to MY mieszkańcy płacimy za jej utrzymanie.
  • Czyli jednak, ies, z Zakanału Nad Jar płacisz za bilet 4 zł, teraz będą potrzebne 3 bilety 10-minutowe czyli ile to wyjdzie? Chyba, że jeszcze inne bilety będą z dłuższym przejazdem
  • Nie wystarczą po prostu 10 minutowe? Kolejne rodzaje biletów to wysokie koszty.
Reklama