UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @uuuuaaaa.. - przecież on ten dyrektor powiedział że pracuje od 6 lat / czy od czasu przejęcia rządów "dobrej zmiany" więc o jakich 30 latach ty człowieku piszesz?
  • "TO FAKT bo u was w PISie koszty się nie liczą bo mylicie przychód z dochodem. " GM w Populizmie i Socjotechnice... sarkazm bywa poza zasięgiem niektórych umysłowości, które postanawiają się publicznie wypowiedzieć.
  • @GłębokaMyśl - "W porcie w Gdańsku obsługujemy takich statków rocznie około 500-600 o łącznym wolumenie około 2,5 mln ton przeładunku. " Kontynuując rozważania na temat możliwości przeładunkowych... na załadunek jednego TiRa pan dyrektor daje portowi elbląskiemu maksymalnie 510 sekund, zaś minimalnie 180 sekund. Wincenty Pstrowski kiwa z uznaniem głową, bo to są czasy potrzebne na przeniesienie ładunku ze statku na TiRa. PME sp. z o. o.będzie obsługiwało, wg pana dyrektora, około 2 statków dziennie. Populizm i Socjotechnika w gospodarce również sprawdza się doskonale... KIEDY miasto zacznie sprzedawać akcje tej ZŁOTONOŚNEJ KURY ?
  • @GłębokaMyśl - Dodać należy uczciwie do wypowiedzi pana dyrektora-fachowca z Gdańska, że inny pan dyrektor-fachowiec opowiadał wszystkim jak to port w Elblągu będzie zbijał kokosy na przeładunkach kontenerowych, których port w Gdańsku miał się brzydzić / nie nadążać... a tu nieporozumienie... ładunki masowe w ilości 2,5 do 3 mln ton !
  • @MakaPaka - Elbląg nie jest Pomorzem, subregion elbląski to są historyczne Stare Prusy, podobnie jak i całe województwo warmińsko-mazurskie. Jakby Elbląg był w województwie pomorskim nie byłoby na to szans, bo to właśnie samorządowcy z województwa pomorskiego blokowali inwestycję.
  • @MakaPaka - Moim zdaniem słusznie, że Elbląg jest w województwie warmińsko-mazurskim, będzie dla północno-wschodniej Polski prawdziwym "oknem na świat", historia tej inwestycji to coś trochę jak z piosenki "Gdzie ta keja". Pochodzę z wnętrza województwa warmińsko-mazurskiego i lobbowałem za tym.
  • Pochodzę spod Olsztyna i lobbowałem za tą inwestycją, w czasie studiów Olsztyn był moim drugim po mieście rodzinnym miastem. Co powiesz na to, że to właśnie dzięki przynależności do województwa warmińsko-mazurskiego ta informacja doszła do skutku? Dla województwa warmińsko-mazurskiego to będzie "koń u karocy" i regionalne "okno na świat", Elbląg będąc w województwie pomorskim, przez obstrukcję płynąca z Pomorza mógłby dalej w nieskończoność czekać na realizację.
  • * ta inwestycja, napisano informacja (autouzupełnienie)
  • Pochodzę spod Olsztyna i lobbowałem za tą inwestycją, w czasie studiów Olsztyn był moim drugim po mieście rodzinnym miastem. Co powiesz na to, że to właśnie dzięki przynależności do województwa warmińsko-mazurskiego budowa doszła do skutku? Dla województwa warmińsko-mazurskiego to będzie "koń u karocy" i regionalne "okno na świat", Elbląg będąc w województwie pomorskim przez obstrukcję płynąca z Pomorza mógłby dalej w nieskończoność czekać na realizację.
  • No tak, będzie tor wodny o głębokości 5 m, którym będą poruszać się statki o zanurzeniu do 4.5 m.
  • "Olsztyn dziura na kolana"?
  • @Viktoras - * ale z elbląskiego okręgu wyborczego, tak się składa, że głosujemy i mamy na listach tych samych kandydatów.
Reklama