UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • MariuszLewandowski-Fc To zasługa niesławnego Andrzeja Śliwki który zamiast zrealizować drogę wodną do Elbląga wpadł na pomysł przejęcia spółki i zrobienia w niej pary kolejnych etacików dla kolegów z PIS-u i dlatego zablokował pogłębienie toru wodnego co dało nam dwa lata straty Przykre że człowiekowi tak zasłużonemu w niszczeniu Elbląga niedorozwinięci politycznie działacze zaproponowali kandydowanie na Urząd Prezydenta Elbląga i dobrze że przegrał z kretesem. Tyle że ta deklasacji niczego jak widać ich nie nauczyła i dalej z zapałem autystyka żądają naprawy tego co sami zniszczyli... Porażająca bezmyślność
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    22
    35
    MariuszLewandowski-Fc(2025-02-03)
  • @MariuszLewandowski-Fc - Co ty pieprzysz człowieku? To PO i władze miejskie blokowały dokończenie budowy. Rząd dawał pieniądze ale dla Wróbla ważniejsze były etaty w zarządzie portu i się postawili planom rządowym w poprzek.
  • @MariuszLewandowski-Fc - Człowieku ogarnij się, przecież odwracasz kota ogonem.
  • MariuszLewandowski-Fc Byłem na wszystkich konferencjach w sprawie budowy tresy wodnej i mam z tych spotkań nagrania z których wynika że śp. Jerzy Wilk definiował drogę z Bałtyku do Portu w Elblągu i ani słowem nie wspominał o przejęciu pakietu kontrolnego przez Rząd. Gdyby taka potrzeba była to jako Prezydent mógł to przeprowadzić bez problemów. Jesteś niepełnosprawny intelektualnie skoro nie wiesz nie rozumiesz z dyskutujesz. Ogarnij się szczególnie że śp. Jerzy Wilk dobrze oceniał pracę dyr, Zglińskiego i dopiero Śliwka któremu ten się nie spodobał zaczął go krytykować. Skoro nie rozumiesz to postaraj się procesy zrozumieć zamiast pajacować....
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    7
    MariuszLewandowski-Fc(2025-02-03)
  • @MariuszLewandowski-Fc - Moze i tak. Tylko... nic się nie zmieniło. Swojaki z drugiej opcji mają etaciki i się cieszą, za to portu nie ma. Traci Elbląg ale kasa się zgadza nie ważne komu. Tylko z czego placa pensje skoro strata...
  • MariuszLewandowski-Fc Zawsze są jakieś "swojaki"czas to zrozumieć tak działamy jako ludzie. Natomiast Zglińskiego dobrze oceniał śp. Jerzy Wilk a czepia się go poitykier z Pasłęka nie podając niczego poza faktem że obsadził go na tym stanowisku Nowaczyk. Strata 100 tyś jest niewielka a traci nie tylko Elbląg ale i całe okoliczne rolnictwo bo elewatory PZZ mogą sypać zboże wprost do okrętów. Ale widać Śiliwce jest to obojętne równie jak to co się stało z Odlewnią Bumaru w Pasłęku. Nie mądruj się bo ci słabo wyszło
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    2
    MariuszLewandowski-Fc(2025-02-03)
  • @MariuszLewandowski-Fc - Gdyby po 2015 roku dalej rządziła PO nie było by tematu portu w Elblągu.
  • @MariuszLewandowski-Fc - Po kanale o głębokości 5 metrów będą mogły pływać jedynie małe jednostki typu kutry, jachty, barki. Więc o czym tu mowa. Jakie okręty? Jakie zboże?
  • @MariuszLewandowski-Fc - Gratuluję. Tym miastem od dawna rządzi antypis. A wspólnie z uśmiechniętą polską nie potrafią skończyć inwestycji. Ile wam zostało 5,10 procent, może weźcie się do pracy i zbudujcie coś w końcu. Chyba że wolicie na złość pisowi odmrozić sobie uszy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    1234 kolega(2025-02-03)
  • MariuszLewandowski-Fc A takie tam stumetrowce..... Poszukaj sobie historii o okręcie " CEM FIORD"... A zboże może być z Ukrainy bo na Morzu Czarnym jednak słabo idzie, ....
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    MariuszLewandowski-Fc(2025-02-03)
  • MariuszLewandowski-Fc @abc1 - Być może - dlatego śp. Jerzy Wilk stracił urząd Prezydenta a został Posłem. Dociera ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    MariuszLewandowski-Fc(2025-02-03)
  • @MariuszLewandowski-Fc - "bo elewatory PZZ mogą sypać zboże wprost do okrętów. " Tak, tych okrętów także podwodnych, które na Zalew Wiślany wpuszczał przez kaczy rów prorok smoleński Antoni głosząc swoje objawienia. Strata 100 000 zł może i niewielka, ale łączne straty tej spółki to już około 1 500 000 zł w ciągu ostatnich lat. Pan dyrektor ma się dobrze, a miasto jest tak bogate, że nie robi to na nim najmniejszego wrażenia...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    1
    GłębokaMyśl(2025-02-03)
  • @MariuszLewandowski-Fc - GM chciałaby przypomnieć, że pan Wilk jako diament biznesu rozłożył na łopatki SI Postęp, więc jego oceny w zakresie dokonań gospodarczych należy traktować stosownie do jego sukcesów na tej niwie. Wszyscy bardzo dobrze oceniają pracę pana dyrektora. To facet, który ponad podziałami partyjnymi znajduje słuchaczy dla swoich opowieści o potędze, która błysnęła RAZ dzięki normalizacji stosunków z Rosją, kiedy to KMTP sp. z o. o.wypracowała zysk dla siebie jako operatora i parkingu dla TiRów pana Zglińskiego. Obecnie zysków brak, albo są minimalne dzięki budowie kaczego rowa i drogi wodnej, ale za to są straty jako fundament przyszłych zysków i potęgi portowej parkingu dla TiRów położonego 21 km od kaczego rowa na wąskiej rzece, która wymaga ponad dwukrotnego pogłębienia żeby sprawdzić, czy to wszystko ma jakikolwiek sens, o którym opowiada pan dyrektor Zgliński w swych obietnicach. Podatnicy płacą za te igrzyska w ekstatycznym uniesieniu patriotycznym...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    1
    GłębokaMyśl(2025-02-03)
  • MariuszLewandowski-Fc @GłębokaMyśl - No mój drogi, ,, port to zawsze element MIASTOTWÓRCZY. Speców od rozkładania nie brakuje ale Elsin jakoś się pobudował... Blokada gospodarcza obwodu Kaliningradzkiego to nie decyzja Zglińskiego.... to ma sens jak w Elblągu uda się odbudować przemysł ciężki a GE moim zdaniem gra pod Trampa i likwidując odlewnie chce wpłynąć na odejście od polityki klimatycznej, ,, Zyski się pojawią jak się pogłębi tor wodny
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    MariuszLewandowski-Fc(2025-02-03)
  • @MariuszLewandowski-Fc - Zaś pogłębienie toru wodnego do parametrów 5,6 m x 30 m to pieśń przyszłości, raczej odległej niż bliskiej. Na forsę z UE raczej liczyć nie możemy, bo po pierwsze TEN-T, a po drugie grzech pierworodny populizmu i socjopatii, która by móc dewastować obszar Natura 2000 ogłosiła, że rów kaczora to dewastacja o charakterze militarnym. UE takowych przedsięwzięć nie finansuje, nawet gdy pan senator zapewni wszystkich, że teraz już jest to przedsięwzięcie o charakterze ściśle gospodarczym... GM napisze po raz **** wie który, Elbląg nie spełnia warunków dyrektywy TEN-T. Miasta, ani Polski nie stać na budowanie od zera portu, z którego nikt nie będzie korzystał, bo jego jedyną szansą jest wymiana handlowa z rosyjskim Kaliningradem, a ta dzięki głupocie wowki została uwalona na wiele lat. Proszę sprawdzić dane historyczne na temat kierunków i towarów, które przynosiły pieniądze na parking dla TiRów. Kto administrował wtedy portem i dlaczego pan dyrektor zmienił administratora ? Jakie efekty ta zmiana przyniosła ? Wtedy, proszę powtórzyć opinię, że pan dyrektor jest dobrym zarządcą majątku zwanego radośnie portem morskim w Elblągu. Panu dyrektorowi nie można odmówić wirtuozerii marketingowej, która pozwala mu na utrzymywanie się na stanowisku w firmie, która zysków raczej nie przynosiła.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    GłębokaMyśl(2025-02-04)
  • @MariuszLewandowski-Fc - "port to zawsze element MIASTOTWÓRCZY" GM z tą opinią zgadza się całkowicie. Jednak twór kierowany przez pana Zglińskiego to NIE PORT tylko parking dla Tirów i nie jest mu potrzebny dyrektor i zarząd. Jak już powstanie droga wodna ( przynajmniej 3 lata ) i okaże się, że są chętni by korzystać z usług portu bez dźwigów i nabrzeży przeładunkowych to wtedy należy reaktywować twór pod nazwą port elbląski. Póki co zostało utopione grubo ponad 2 000 000 000 zł z kieszeni polskiego, uczciwego podatnika a szanse na to, że te dewastacje mają jakikolwiek sens ekonomiczny są minimalne. Fakt, że są panowie profesorowie, którzy ocenili, że będzie dobrze to słaby argument. Zwłaszcza, że wśród specjalistów sceptyków jest zdecydowanie więcej niż optymistów. Argument, że to szansa dla Elbląga wygląda słabo.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    GłębokaMyśl(2025-02-04)
  • @MariuszLewandowski-Fc - Człowieku, zajmij się grajdołem elbląskim bo to ci najlepiej wychodzi. Nikt nie będzie odbudowywał przemysłu ciężkiego w Elblągu i nie wyciągaj z tego fałszywych wniosków łącząc to z amerykańska polityką gosppodarczą.
  • @MariuszLewandowski-Fc - bzdury acan opowiadasz jak zwykle.
  • MariuszLewandowski-Fc @GłębokaMyśl - Mój drogi bredzisz... Gdańsk i Gdynia są zapchane i przeładunek do Elbląga finalnie będzie krótszy niż w trójmieście A przemysł trzeba odbudować ponieważ mamy niezłe kadry i tereny dużo tańsze niż w Gdańsku a do tego wolną obecnie halę Nowej Odlewni w dawnym "Zamechu " Chętni do korzystania sami postawią dżwigi kiedy będą im potrzebne, Włącz myślenie, ,, ,,
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    MariuszLewandowski-Fc(2025-02-04)
  • MariuszLewandowski-Fc No popatrz a Morawiecki kiedyś powiedział coś wręcz przeciwnego..... Tusk jako premier zmienił zasady odpisów podatkowych na Modrzewinie i postało tam ponad 10 obiektów.... Rozumiem że to kluby nocne ze striptizem i panienkami na godziny ? GE Europa wykonuje polecenia z USA gdzie jest centrala światowa koncernu a ty chłopaczku wiesz jak wygląda przepływ poleceń w tym koncernie najlepiej ? Betonowa ściana.....
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    MariuszLewandowski-Fc(2025-02-04)
  • @MariuszLewandowski-Fc - Do psychiatry
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    1
    Tyle w temacie(2025-02-04)
Reklama