UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Przestańcie pie, ,przy, ,c glupoty. PO prostu Noe chcecie toru wodnego i POrtu w Elblągu. Klamcy. Najlepiej wszystko na olsztyn.
  • Była szansa na rozbudowę portu w latach 2020-2023 to nie. Wróblewski, Gelertowa, Wcisła woleli wojnę polityczną
  • "- Nie myślimy o tym. Na razie koncentrujemy wszystkie swoje siły i środki na tym, by przekonać Komisję. " Wszystkim zainteresowanym GM dyskretnie podsuwa materiał, który bez polityki mówi o kaczym rowie i jego znaczeniu gospodarczym i środowiskowym oraz podaje jak na tacy ciekawostki o finansowaniu tej epickiej dewastacji. GM życzy miłego oglądania, zaś panu Kuchcińskiemu zaleca zapoznanie się z materiałami wspomnianymi na podlinkowanym wydarzeniu. Proszę wyszukać w Google: Przekop na miarę naszych możliwości (zapis briefingu prasowego)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    6
    GłębokaMyśl(2025-02-17)
  • Ostrołęka powinna powstać. Udało się bojówkom zielonym zablokować tą inwestycję. Dziwne, że Niemcy uruchamiają węglowe elektrownie. Oni mogą? Ich węgiel czysty? Koszerny? Port w Elblągu gdyby byl państwowy, juz by byl uruchomiony, ale komuś to przeszkadzalo. Propaganda zielonych, opłaconych za euro, ruble, ? Niczego dobrego po 13XIi, tylko igrzyska.
  • Pan szanowny zamierza udawać się do Suchacza, Kadyn i Fromborka wspomnianą koleją? Czy tylko tak sobie p.. propagandowo i bez sensu ? Trudno jest rozbudować parking dla TiRów do rozmiarów portu morskiego zwłaszcza, gdy realnie brak miejsca na takie działania.
  • @Zmęczony - "Port w Elblągu gdyby byl państwowy, juz by byl uruchomiony, ale komuś to przeszkadzalo. " Proszę nie KŁAMAć
  • @Zmęczony - "W rezultacie już w czerwcu 2019 r. , tj. przed podpisaniem 4 października 2019 r. przez Dyrektora Urzędu pierwszej umowy budowlanej (o wartości 991 622,8 tys. zł, co stanowiło kwotę przewyższającą o 111 622,8 tys. zł ogólną kwotę środków przewidzianych na realizację całego Programu), Minister wiedział, że wartość Programu wzrośnie o ponad 100%, wykraczając ponad poziom opłacalności. " Raport NIK
  • @Zmęczony - "Termin realizacji Programu - i tak wydłużony o kilka miesięcy w stosunku do pierwotnie zakładanego - upłynął z końcem marca 2023,jednak nadal był finansowany. Tym samym Dyrektor Urzędu ponosił z tego tytułu dalsze wydatki, przekraczając upoważnienie do dysponowania środkami. Dyrektor Urzędu zawarł 13 umów na realizację zadań objętych Programem z przekroczeniem uprawnień, gdyż okres ich obowiązywania i finansowania zaciągniętych z tego tytułu zobowiązań w kwocie 104 969,5 tys. zł wykraczał poza dopuszczalny termin graniczny zakończenia Programu. Umowy te stanowiły 9,7% wszystkich kontraktów. " Raport NIK
  • @Zmęczony - "Do zakończenia niezbędnych prac infrastrukturalnych w porcie w Elblągu nie będą tam mogły zawijać statki morskie, z myślą o których przygotowano Program, a więc jednostki o zanurzeniu do 4,5 m, długości do 100 m (180 m w przypadku barek) i szerokości do 20 m. W tym czasie konieczne będzie również kosztowne utrzymanie infrastruktury wybudowanej w ramach Programu, które według danych z 2016 r. ma w latach 2023-2025 pochłonąć 4,45 mln zł rocznie. " Raport NIK
  • @kahatella - A co pis zrobiłow tym temacie przez 8 lat?
  • @Ble - Tak masz rację i dlatego głosuję na Pana Rafała Trzaskowskiego. Stop głupocie Konfederacji i PiSowego trampizmu.
  • "Ten teren jest już jednak w jakiś sposób zindustrializowany, więc trudno mówić o tym, że wchodzimy w rezerwat przyrody. Nie korzystamy też z zapisów specustawy o przekopie. " Gdybyście mogli cofnąć czas i wymazać tę piękną SpeCUstawkę ! ! ! Nie możecie, to chociaż schowacie ją pod dywan. Jednak to g***o cuchnie jak wszyscy diabli i na dodatek na dywanie jest plama... A co pan Marcin Kuchciński powie o parkingu dla TiRów i dyrektywie TEN-t ? ! Wszak to ona określa inwestycje ( nie dewastacje ), z zakresu transportu, które mogą być wspierane pieniędzmi KE. Proszę sobie nie wycierać bucików ochroną środowiska w momencie, gdy już pan wie, że pod względem ekonomicznym to porażka na epicką skalę ! A jeśli pan nie wie, to słabo... ale proszę przeczytać raport NIK w tej sprawie to dozna pan olśnienia i być może wystarczy panu odwagi, by powiedzieć ludziom prawdę o tej dewastacji.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    2
    GłębokaMyśl(2025-02-17)
Reklama