UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Witam. Rozumiem sytuację osób poszkodowanych, sam bym nie chciał w niej być, ale wydaję mi się, że odpowiedzialnym za napełnianie zbiorników jest personel cysterny, a nie pracownicy sklepu. Dyrekcja sklepu podała co zrobić w razie awarii i nie ucieka od odpowiedzialności.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    22
    1
    Klient sklepu(2025-05-07)
  • @Klient sklepu - Dyrekcja nie ucieka od odpowiedzialności ? Zobaczysz jak ubezpieczyciel będzie uciekał, tylko ludzi szkoda, a jeszcze jak ktos prywatny i nie wziąłparagonu to jużwogole będą cyrki...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    18
    0
    Anonimek1(2025-05-07)
  • @Anonimek1 - Widząc, że to Hestia to powodzenia życzę w walce o jakiekolwiek odszkodowanie.
  • @Anonimek1 - Dobrze miec chociaz wyciag z karty.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    piekna_przyszlosc(2025-05-08)
Reklama