UWAGA!

----
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Co za chory pomysł :D
  • Ciężko zrozumieć taką decyzję. Ulica Mickiewicza to dosyć ważna ulica pod względem przepustowości. Łączy główne arteria miasta. Tą decyzją została zrównana z brukowaną osiedlową uliczką na starym mieście.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    28
    4
    kierowca z bombowca(2025-09-30)
  • Jak nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o pieniądze!
  • Tylko który kierowca będzie przestrzegać tego ograniczenia. Trzeba zatem przesiadać się na rowery (są one w zasadzie bezgłośne) Teraz będzie można bezpiecznie jechać rowerem po ulicy :). No tylko że rower jedzie jakieś 15-20 km/h i należy go wyprzedzić z przynajmniej 1 metrem odstępu, co wymusza zjechanie na przeciwległy pas, co w mieście jest to praktycznie niewykonalne (samochody z naprzeciwka lub jest przejścia). Cykliści na drogi i ograniczenie prędkości samo się zrobi, pozdrawiam :)
  • Na Traugutta i tak nie da się jechać szybciej przez zapadnięte studzienki :D
  • Najwięcej hałasu robią motory, a tych żadne ograniczenie prędkości nie zatrzyma. Ciekawe czy rozkłady jazdy autobusów dostosują, bo zdaje się, że na nie to też będzie miało wpływ. Jeszcze chwila i na każdym wjeździe do miasta prościej będzie postawić znak strefa 30km/h.
  • Czy ktoś pofatygował się zmierzyć poziomy hałasu przed i po wprowadzeniu ograniczeń? Moim zdaniem jadąc 30 km na godzinę na trzecim biegu dany odcinek wytworzymy więcej hałasu niż jadąc ten sam odcinek 50 km na godzinę na czwartym biegu, chociażby z tego powodu, że przejedziemy szybciej czyli hałas będzie emitowany krucej, druga sprawa na trzecim biegu silnik pracuje na wyższych obrotach co wiąże się z wyższym poziomem hałasu, ale to jest tylko moje zdanie. Mieszkam na osiedlu Dąbki przy S7 czy tam też wprowadzone zostanie ograniczenie do 30 km na godzine bo hałas jest okrutny.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9
    4
    Hałasoodbiorca(2025-09-30)
  • No i rewelacja. Mój samochód chodzi głośniej przy 30km/h niż przy 40. Pozdrawiam.
  • @Piesek_leszek - Zmień na hybrydę, to przy 30 km/h będziesz jechał na elektrycznym, cicho i bez emisji spalin.
  • I bardzo dobrze. Miasto jest dla ludzi, nie dla samochodów.
  • Ja... p... co za inteligencja w tym urzędzie... chcecie powiedzieć że przejechanie na 2 czy 3 biegu z prędkością 30 km/h wygeneruje mniej hałasu niż przejechać na 4 lub 5 biegu 50km/h... już nie wspomnę o czasie ekspozycji na hałas... no gratuluję ideologi oraz ilości szarych komórek. Druga kwestia... (takie rzeczy tylko w Elblągu)... "ograniczenie prędkości do 40 km/h na ul. Robotniczej (odcinki od ul. Królewieckiej do Teatralnej"... naprawę przerosła urzędników inteligencja, chcecie na 2 pasmowej jezdni wprowadzić 40km/h ?!?!? oraz ograniczenie do 40 km/h na ul. Kościuszki (od Chrobrego do Marymonckiej) gdzie jest kila domów po jednej stronie i ROD... naprawę przestańcie uprawiać tu jakąś prywatę tłumacząc to dobrem społecznym ps. kupię motor (możliwie głośny) na dojazdy na rybki o 5 nad ranem
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    14
    5
    Aseee(2025-09-30)
  • Czyli teraz drodzy kierowcy redukcja na jak najniższy bieg, tak aby trzymać maksymalnie wysokie obroty przy 30 na godzinę, po czasie sami mieszkańcy będą prosić o zniesienie ograniczenia.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    17
    4
    AntiKomuna(2025-09-30)
Reklama