UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Z pewnością można by doprowadzić do otwierania tego mostu ale wymagana byłaby konserwacja mechanizmów / wymiana wybranych części otwierających most. W przypadku mostów na Wiśle Królewieckiej w Sztutowie i Rybinie również wiele lat nieotwieranych, funkcje zwodzenia przywrócono, ale remonty były kosztowne. Więc jest to możliwe. Większy sens miałoby jednoczesne udrożnienie rzek Tiny, Dzierzgoń i Balewki w ramach projektu typu Elbląski Węzeł Wodny. Powinien to być odpowiednik programu Pętla Żuławska. To piękne szlaki wodne, po których jeszcze w latach sześćdziesiątych pływały statki, także pasażerskie - rzeką Dzierzgoń do miejscowości Brudzędy Wielkie. Na rzece Dzierzgoń jest z kolei most obrotowy www.zalewwislany.pl który również mógłby być czynny. Projekt modernizacji powinien zakładać również fundusze na eksploatację i serwis szlaku. cdn
  • Dodałbym udrożnienie Fiszewki, kiedyś służyła jako tor wodny dla barek, jest również most zwodzony w miejscowości Szopy, lecz ten most jest w stanie mizernym przez zaniedbania, częściowo zasypany podnim przepływ, a sam mechanizm został uszkodzony w wypadku samochodowym w latach 80 i nie naprawiony już.
Reklama