UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @lubie.kefir - Potrafisz coś napisać z sensem tak aby wszyscy zrozumieli? Jeśli tak to najpierw napisz w którym roku i jakie studia ukończyłeś skoro chwaliłeś się tym przed wyborami.
  • Oddać port w jurysdykcję państwa. Tak jak są inne porty w Polsce, bo pod tymi rządami tych miejskich władz nic nie będzie. Już się boją, że potrąca stanowiska. Koniec kolesiostwa i układzików.
  • @Niszczlewactwo - Ponieważ jesteś tylko wioskowym, anonimowym, tchórzliwym melepetą na ratuszowym garnuszku, to choćbym i referat napisał, to i tak (a może wtedy zwłaszcza) nie zrozumiesz. Poza tym, musiałbyś jeszcze posiadać narząd odpowiedzialny za myślenie czy podstawową uczciwość i odwagę cywilną, a z tym jak powszechnie wiadomo u tchórzy deficyt. Dla takich zatem jak ty niemot i popaprańców już zmyślni starożytni wymyślili przeto obrazki; [Weź pigułkę!] #warmongers Hashtagi: #SomRzeczyNaNiebieiZiemi...
  • Panie nowak po co pisać listy do harleyowca jak siedzicie w jednym pokoju, szkoda papieru :D was nie interesuje rozwoj elblaskiego portu, was interesują posadki dla swoich, przecież obecnego dyrektora wsadził tam jeszcze słonina, mam nadzieję, że nowym dyrektorem zostanie ktoś spoza układu elblaskiego, może być z PIS
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    33
    1
    Klakier(2022-07-18)
  • Was budowa parkingu przerasta a co dopiero port Pewnie że powinien należeć do miasta ale miasto powinno mieć kompetentnych ludzi na stanowiskach a nie pociotków i kolegów z koleżankami bez jakiejkolwiek wizji rozwoju
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    19
    1
    Zielarski(2022-07-18)
  • GM jak zwykle manipuluje zyskami/stratami portu podając 2 wybrane przez siebie lata, i to chyba w najgorszym okresie, po zamarciu handlu z Rosją. Manipulatorstwo godne tvpis. Pokaz 20 lat i wtedy podyskutujemy.
  • Jeżeli jest taką chlubą to dlaczego tak zaniedbali kwestię pzekopu i pozyskiwania środków na port i pogłębienie toru. Traktują przekop niczym kule u nogi, stąd to palenie głupa teraz, że nie ma na nic kasy. i co to za gadanie, że UE nie chce dać ("wina PiS-u", a jakże) skoro o przekopie wiadomo od lat i o kwestię pogłębienia toru można było starać się z innych środkow. Przy okazji w panice sprzedali Dworzec Zdrój mimo perspektyw rozwojowych tej trasy ze względu na przyszle ożywienie Zalewu. Do tego od lat już powinna być rozwijana infrastruktura nastawiona na rekreację wodną na brzegach rzeki. Poza Grupa Wodną nic innego nie ma. Oni nie mogą po prostu znieść tego, że Elbląg moze się rozwinąć w tym zapyziałym województwie. Chyba tylko o to tutaj chodzi. Dodatkowo teraz chcą po prostu wykorzystać nasze miasto do kolejnej wojenki PiS-PO. "Paczcie, PiS nam chce zabrać port i nic nam nie daje" - no może poza przekopem samym w sobie :). Najgorsze, że przeciętny zjadacz chleba daje sie na to nabierać. Bezczelnośc w wladz miasta sięga zenitu. Kiedy referendum?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    27
    1
    Do_pomorskiego(2022-07-18)
  • Czy sprzedaż stacji Elbląg Zdrój była uzasadniona w perspektywie rozbudowy portu?
  • @Kolejorz - Będzie stacja Elbląg Zawada tylko trzeba odebrac im tutaj wszelkie moce decyzyjne.
  • @Truso - Tak idąc tym tokiem myślenia jedyna słuszna droga. Bicie piany o deficytowy port. Zrzucasz z barków milionowe wydatki na pogłębienie toru wodnego odcinka ostatniego do portu włącznie, obrotnicy, niekończonego się naturalnego procesu zamulania toru wodnego i wiecznego odwracania tego procesu = kosztownego pogłębiania. Chociaż z drugiej strony dobrze, że pod autostrady, lotnisko centralne, inwestycje wszelkiej maści i megalomanię PiS, nie wywłaszcza się prywatnych ludzi za darmo bo można by dojść do wniosku, upaństwowić grunty w całej Polsce.
  • Co on opowiada? Od kiedy CIT trafia bezpośrednio do miejskiego budżetu? Reszta stricte portowych opłat pobieranych od armatorów, w przypadku portów "państwowych", trafia tylko i wyłącznie na inwestycje w port. Reguluje to ustawa o portach i przystaniech z 1996 roku, zarządy portów działają na zasadzie non-profit. Pisie, odkupuj te udziały, kończmy tę autokompromitację harleyowej ekipy.
  • @Bsp - Przecież gdyby polityka nie rządziła tym krajem z dykty a regiony nie dzieliły się na nasze czytaj pisowskie i nie nasze czytaj w rękach opozycji, Morawiecki przyjechałby tu z czekiem opiewającym na równowartość tych inwestycji. Tych konkretnych inwestycji. Autostrady A1 nie wybudowano do Tczewa np. niech Gdańsk/ Sopot/Gdynia sobie dalej pociągnie ze swoich budżetów. To są problemy zastępcze, ten port, ten przekop co go "przypadkowo" lub propagandowo jak kto woli 17 września uruchomią, zima wyjaśni ten rząd aż będą nam zęby trzeszczeć z zimna. Spisujcie porady polityków, na inflację mniej jeść, na drożynę zamień pensjonat na namiot, chałupę ocieplaj, kożuchy i rękawiczki zakupuj.
Reklama