Tutaj pilnie potrzebna jest dobudowa drugiej nitki mostu Wyszyńskiego, ale połączona z kompleksową przebudową niewydolnego, źle zaprojektowanego, węzła drogowego Warszawska - Most Wyszyńskiego. Rozpisywanie przetargu na wąski fragment zadania jest bezsensowne, bo nie jest w stanie należycie rozwiązać nawarstwionych problemów komunikacyjnych. A po drugie - od razu - pilnie trzeba projektować przebieg nowej przeprawy (np. zwodzonej lub obrotowej) przez rzekę Elbląg - najlepiej z Ronda Leer przy Castoramie lub Ronda Raczki na prawy brzeg rzeki, dla rozładowania kongestii w godzinach szczytu
@pioan - Tylko co tak naprawdę da druga nitka na tym moście, skoro za mostem, w stronę Malborka i Nowodworskiej wciąż po jednym pasie i ciasno, a nie ma tam możliwości, żeby poszerzyć drogę do 4 pasów. Tzn. możliwość zawsze jest, ale w tym przypadku wiąże się z burzeniem firm tam działających, a na to raczej środków nie mamy; ) Tylko budowa kolejnego mostu tak jak piszesz, najlepiej na wylot na Raczki Elbląskie, co by ruch skierować prosto na S7 albo DK22.No i dodatkowo koniecznie dobudowa drugiej nitki mostu UE, tam po jednym pasie to niestety. Korek na wjazd do Elbląga tworzy się od mostu do stacji Orlen na Nowodworskiej.