UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • MariuszLewandowski-Fc @GłębokaMyśl - No mój drogi, ,, port to zawsze element MIASTOTWÓRCZY. Speców od rozkładania nie brakuje ale Elsin jakoś się pobudował... Blokada gospodarcza obwodu Kaliningradzkiego to nie decyzja Zglińskiego.... to ma sens jak w Elblągu uda się odbudować przemysł ciężki a GE moim zdaniem gra pod Trampa i likwidując odlewnie chce wpłynąć na odejście od polityki klimatycznej, ,, Zyski się pojawią jak się pogłębi tor wodny
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    0
    0
    MariuszLewandowski-Fc(2025-02-03)
  • @Dariusz_Babojć - Panie Dariusz Babojć vel kat na idiotów, jak widać bardzo się Pan nudzi w tym archiwum
  • @Grażyna12 - Radosna grażynko12,a może choćby słówko merytorycznej wypowiedzi... Takie szczekanie ad personam zawsze świadczy o tym samym, braku jakichkolwiek argumentów.
  • Gdyby parking dla TiRów był tylko parkingiem i nie miał na utrzymaniu zarządu spółki z o. o.pana dyrektora i całej reszty to zapewne przyniósłby tak ze 100 000 zł zysku za ten sam okres. Jednak port morski to brzmi dumnie, nie tak pospolicie jak parking dla TiRów i za tę dumę elblążanie gotowi są płacić w ekstatycznym uniesieniu patriotycznym. zAment.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    1
    GłębokaMyśl(2025-02-04)
  • @MariuszLewandowski-Fc - Zaś pogłębienie toru wodnego do parametrów 5,6 m x 30 m to pieśń przyszłości, raczej odległej niż bliskiej. Na forsę z UE raczej liczyć nie możemy, bo po pierwsze TEN-T, a po drugie grzech pierworodny populizmu i socjopatii, która by móc dewastować obszar Natura 2000 ogłosiła, że rów kaczora to dewastacja o charakterze militarnym. UE takowych przedsięwzięć nie finansuje, nawet gdy pan senator zapewni wszystkich, że teraz już jest to przedsięwzięcie o charakterze ściśle gospodarczym... GM napisze po raz **** wie który, Elbląg nie spełnia warunków dyrektywy TEN-T. Miasta, ani Polski nie stać na budowanie od zera portu, z którego nikt nie będzie korzystał, bo jego jedyną szansą jest wymiana handlowa z rosyjskim Kaliningradem, a ta dzięki głupocie wowki została uwalona na wiele lat. Proszę sprawdzić dane historyczne na temat kierunków i towarów, które przynosiły pieniądze na parking dla TiRów. Kto administrował wtedy portem i dlaczego pan dyrektor zmienił administratora ? Jakie efekty ta zmiana przyniosła ? Wtedy, proszę powtórzyć opinię, że pan dyrektor jest dobrym zarządcą majątku zwanego radośnie portem morskim w Elblągu. Panu dyrektorowi nie można odmówić wirtuozerii marketingowej, która pozwala mu na utrzymywanie się na stanowisku w firmie, która zysków raczej nie przynosiła.
  • @MariuszLewandowski-Fc - "port to zawsze element MIASTOTWÓRCZY" GM z tą opinią zgadza się całkowicie. Jednak twór kierowany przez pana Zglińskiego to NIE PORT tylko parking dla Tirów i nie jest mu potrzebny dyrektor i zarząd. Jak już powstanie droga wodna ( przynajmniej 3 lata ) i okaże się, że są chętni by korzystać z usług portu bez dźwigów i nabrzeży przeładunkowych to wtedy należy reaktywować twór pod nazwą port elbląski. Póki co zostało utopione grubo ponad 2 000 000 000 zł z kieszeni polskiego, uczciwego podatnika a szanse na to, że te dewastacje mają jakikolwiek sens ekonomiczny są minimalne. Fakt, że są panowie profesorowie, którzy ocenili, że będzie dobrze to słaby argument. Zwłaszcza, że wśród specjalistów sceptyków jest zdecydowanie więcej niż optymistów. Argument, że to szansa dla Elbląga wygląda słabo.
  • Cytując portal Polska Morska. "Port w Elblągu będzie mógł obsługiwać jednostki dużo mniejsze, niż zakładano - nie o długości 120,a 80 metrów. Dodatkowo, modernizacja nabrzeża została opóźniona, a zakończenie budowy drogi wodnej z Bałtyku do Elbląga może nastąpić najwcześniej w 2028 roku. "
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    GłębokaMyśl(2025-02-04)
  • Elblążanie a przynajmniej duża ich część, wierzą w budowę portu i cud gospodarczy jaki budowa portu zapewni. Ale jak w każda wiara dzieli wyznawców ( np. protestanci, katolicy) tak i wyznawcy budowy portu są podzieleni. Jedni wierzą, że tylko PiS by port zbudował ( czarni) a drudzy z PO ( niebiescy), że czarni chcieli oszukać a port zbudują niebiescy. Ja jestem portowym ateistą i uważam, że oszukiwali i czarni i niebiescy. Portu na miarę oczekiwań, przynoszącego zyski ani czarni ani niebiescy nie zbudują. Lecz choćby przyszło tysiąc atletów I każdy zjadłby tysiąc kotletów, I każdy nie wiem jak się wytężał, To nie zbudują, taki to ciężar. Dlaczego? Bo się nie da. Ciekawe ile milionów jeszcze wydadzą, żeby się przekonać, że się nie da zbudować portu na miarę oczekiwań w tej lokalizacji, uwarunkowaniach przestrzennych itd, .
  • @MariuszLewandowski-Fc - Człowieku, zajmij się grajdołem elbląskim bo to ci najlepiej wychodzi. Nikt nie będzie odbudowywał przemysłu ciężkiego w Elblągu i nie wyciągaj z tego fałszywych wniosków łącząc to z amerykańska polityką gosppodarczą.
  • @MariuszLewandowski-Fc - bzdury acan opowiadasz jak zwykle.
  • Senator Wcisła zablokował dokończenie tej inwestycji. Gdy nie jego szkodnicza dzialalność byłby dokończony tor wodny, a port dofinansowany przez Skarb Państwa. Po zmianie władzy w Polsce, w spółce Port Elbląg byliby przecież przedstawiciele aktualnego rządu. Komu to przeszkadzało, głównie władzom Elbląga i PO. Obawiam się, że inwestycja nie zostanie szybko zakończona, bo ten rząd nie ma pieniędzy. Stan finansów państwa jest katastrofalny, o czy świadczy sprzedaż drogich bonów skarbowych.
  • @bra - "Stan finansów państwa jest katastrofalny" i to zapewne przez ostatni rok dokonała się taka zmiana ( znaczy wina TUSKA ), bo wcześniej finanse kwitły wraz z kreatywnym przedstawianiem sytuacji finansowej Polski. GM uprzejmie prosi, by nie kłamać na temat pana senatora Wcisły, którego największym błędem jest fakt, że popierał budowę kaczego rowa i uważa, że parking dla TiRów to port morski. Dewastacja nie zostanie szybko zakończona ponieważ populizm i socjopatia mijały się z prawdą na temat stanu zaawansowania prac na rzece Elbląg. Spartolili do końca jedynie kaczy rów i most w Nowakowie. Obydwa partactwa już zdążyły zaliczyć poważne awarie ! Natomiast w momencie, gdy oddawali władzę na rzece Elbląg było około 8-10 ha do odsłonięcia lustra wody, dzisiaj jest około 3-4 ha. Jakby tego było mało w imię wojenek o parking dla TiRów nie tknęli paluszkiem ostatnich 900 metrów drogi wodnej mimo, że rzeka Elbląg jest w gestii Wód Polskich.
Reklama