UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • "IV port RP. " - NAJGŁUPSZA i NAJDROŻSZA mrzonka za pieniądze podatnika. Port na 12 km wąskiej i płytkiej rzeki za to 1200 m od centrum miasta. GRATULACJE dla projektodawców tego epickiego marnotrawstwa.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    15
    GłębokaMyśl(2023-01-26)
  • @GłębokaMyśl - Hamburg ma 100km rzeki, ktora wiecznie trzeba poglebiac i poszerzac. A Elba ma silniejszy prad wody, ktory co roku powodu ogromne przemieszxzanie sie urobku. Tworzac mielizny. I tam sie oplaca, a wg pani nie, za to w Tolkmicku bez doazdu i infranstruktury juz tak. Hipokryzja i tyle.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    16
    1
    Realista1(2023-01-26)
  • @Realista1 - Czy może szanowny Realista był w Hamburgu ? GM była i porównywanie Hamburga do Elbląga to grube nadużycie, podobnie jak do Szczecina. GM nigdy nie sugerowała, że Tolkmicko to jakaś dobra lokalizacja. Dołączona mapka to wg GM miejsca, które mają sens jako lokalizacje elbląskiego portu. Jest miejsce na rozbudowę, jest linia kolejowa i miejsce na trasę szybkiego ruchu, gdyby jakimś cudem port miał się rozwijać do pożądanych rozmiarów. No i co nie bez znaczenia port w tym miejscu nie byłby wyzwaniem nawigacyjnym dla wchodzących do niego jednostek. GM ma czasem możliwość rozmawiania z ludźmi pływającymi zawodowo po tych wodach... nie wiadomo dlaczego, ale nie wykazują entuzjazmu do pływania po rzece Elbląg do parkingu dla TiRów. Mówią, że to trudny odcinek a pływanie nim wymaga dużego doświadczenia i wymaga najwyższej uwagi, bo jest wąsko... a nie prowadzą jednostek o długości 100 m i zanurzeniu 4,5 m. Nie blokowałby miasta ani miasto nie blokowałoby portu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    5
    GłębokaMyśl(2023-01-26)
  • @GłębokaMyśl - W Holandii jakoś pełno jest małych kanałów, wąskich i niezbyt głębokich jeszcze płytszych od przekopu i im się jakoś opłaca po nich pływać pomimo tego, że to mały kraj, wszędzie można szybko dojechać samochodami i mają blisko do największego portu w Europie- Rotterdamu, a w Polsce za to jest ciągle dużo narzekań. Po co? Na co? Nie opłaca się, marnowanie pieniędzy. Ciekaw jestem jak ci ludzie narzekający chcą rozwijać Polskę?
  • Daj spokoj to jest jakas chora lobbysta z Tolkmicka.
  • @GłębokaMyśl - Twoje argumenty szaniwna GM sa zupelnie niezrozumiale. Spojrz, jak rzeka sie zmienia. Powstaja mijanki, poszerzenia na zakretach. Wszystki tak, by spokojnie mogly tu plywac atatki 100m, a nawet 140m, bowiem obrotnica planowana jest na 160m. To tylko 10km. To jest nic jesli chodzi o porty, to bardzo dobre polozenie. Oczywiscie port nalezy upansywowic i wlaczyc do miedzynarodowej sieci portow. Miasta w szczegolnosci tak zarzadzanego na to nie stac
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9
    3
    Ferdek.Schichau(2023-01-26)
  • @Ferdek.Schichau - GM nie ma nic przeciwko zmianie właściciela portu. Elbląg na tym nie może stracić.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    1
    GłębokaMyśl(2023-01-27)
  • @GłębokaMyśl - Przyznaj się co zażyłeś? Nie wierzę w TAKĄ głupotę. Lepiej dać dla mafii vatowskiej? POpapraniec
  • Tej od brata komendanta granatnika ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    GłębokaMyśl(2023-01-27)
  • @GłębokaMyśl - Nie chcieli przekopu teraz chcą pieniędzy!??!????!
Reklama